karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

30 آذر 1397

به روز رسانی

19 دی 1398

پیش از این در مطلبی، سری به رستوران های ایرانی بام لند زدیم و با منو و اطلاعات هزینه آنها آشنا شدیم. این بار اما می خواهیم رستوران های بین المللی بام لند را بررسی کنیم و در مورد آنها اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم. از جمله این رستوران ها می توان به رستوران باب البحر، رستوران بی کباب، رستوران کوبابا و ... اشاره کرد. رستوران هایی که انواع غذاهای ایتالیایی، لبنانی، عربی، ترکی، هندی و چینی را سرو و منوهای غذایی تازه و متفاوتی به مشتریان شان ارایه می کنند. کارناوال را در این سفر غذایی به رستوران های بام لند دریاچه چیتگر همراهی کنید. 

البته خوب است بدانید این مجموعه تنها یکی از چندین جاذبه ای است که در پایتخت هست و می توانید لحظات خوشی در آن داشته باشید؛ کافی ست وارد صفحه دیدنی ها و تفریحات تهران شوید تا انتخاب های بیشتری برای تفریح در این شهر پیش روی تان قرار گیرد. 

سخن آخر 

امروز به همراه شما سری به مجموعه بام لند زدیم و با رستوران های بین المللی این مجموعه آشنا شدیم. البته تهران از این دست دیدنی ها و تفریحات کم ندارد، برای برنامه ریزی یک گردش جانانه در این شهر و آشنایی با جنبه های مختلف سفر در پایتخت، می توانید وارد صفحه راهنمای سفر به تهران شوید. همچنین اگر دوست دارید در قالب تور و گشت های شهری بازدیدی از جاذبه های مختلف پایتخت داشته باشید، می توانید به سراغ صفحه رزرو تورهای تهران در کارناوال بروید و تور دلخواه تان را انتخاب کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

7 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

هادى ايرجى

ممد استيك هم هست فكر كنم و طرفدار زياد داره بين استيك خورا

انتشار:31 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

رستوران چراغان محیط خوبی داره ولی خیلی طول میکشه غذا رو بیارن و بوی غذا تو رستوران پخشه و میزنه تو ذوق مثل اینکه بوی غذا تو خوونه پخش شه و هود نزنی رستوران ته دیگم خوب بود فضاشم عالیه رستوران رفتاری بد نبود کیفیتشون افت کرده

انتشار:19 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

meysam ahmadpoor

خیلی غذاهای فوق العاده و خوشمزه ای سرو میشه در این رستوران ها .

انتشار:14 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.