karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

05 آبان 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایسنا، فتانه صادقی -گردشگر مشهدی- در راه حلی برای معرفی بهتر ایران پیشنهاد داد تا کشورمان پذیرای گردشگران معروف خارجی شود. 

بر اساس این گزارش، خانم صادقی در مورد بهبود وضعیت گردشگری کشور و شناساندن بهتر آن به دنیا گفت: 

با دعوت از گردشگران معروف کشورهای دیگر به ایران به طوری که هزینه‌ های آنان را پرداخت کنیم، می‌ توان قدمی در تغییر نگرشی که دیگر کشورها نسبت به کشورمان دارند به وجود آورد و سبب افزایش توریست شد.

او در همین زمینه با اشاره به یکی از سایت های معروف گفت که چطور این کار می تواند تصورات در مورد کشورمان را تغییر دهد: 

به عنوان شهروند به تنهایی از طریق سایت کوچ سرفینگ با قبول هزینه‌ های اقامت توریست می‌ توان قدمی در تغییر نگرش توریست‌ ها و دیدن تصورات بهتر از کشور برداشت.

این گردشگر همچنین در مورد نقش بوم گردی ها در این رابطه افزود:

بوم‌ گردی‌ ها در کشورمان نقش بسیاری در تعامل فرهنگی دارند و سبب می‌ شود گردشگران کشورهای دیگر به خوبی با غذاهای سنتی و به نوعی با خانه‌ های اصیل ایرانی آشنا شوند.

خانم صادقی در ادامه در مورد سفرهایی که به تنهایی انجام داده است گفت:

چون خانم هستید امکان خطرهای بیشتر نیز هست اما با این وجود ممکن است به این دلیل که خانم هستید کمک‌ ها و تشویق‌ های روانی بسیاری داشته باشید؛ زمانی که تنها سفر می کنید با رعایت کردن اصولی می‌ توان احتمال بروز خطر را کاهش داد.

ایشان همچنین در مورد تجربه هایی که خود از سفر به دست آورده است صحبت کرد و افزود:

زمانی که سفر می روید، می توانید شناخت بهتری از خودتان پیدا کنید. در سفر  به کشورهای دیگر به آن دلیل که کارت اعتباری نداریم مشکل انتقال پول از کشورمان به کشوری که رفته ایم وجود دارد و مجبور هستیم پول نقد به همراه ببریم که احتمال دزدی و گم شدن وجه نقد نیز هست. این سبب شده به فکر کار در سفر در سفرهایی به خارج از کشور باشم.

خانم صادقی از تجربه های کار در سفر خود نیز گفت و ادامه داد: 

کار در سفرم آموزش زبان انگلیسی است. در بنگلادش قرار بود به طور داوطلبانه به مردم محلی زبان یاد دهیم اما پس از آن، مردم محلی مبلغی را بابت آموزش به ما دادند. در مالزی نیز با شخصی که آزمونی داشت زبان تمرین کردیم؛ موضوعی که در ارمنستان هم تکرار شد.

وی درباره سه موردی که در سفرهایش آنها را بررسی می کند، گفت:

در سفرهایم از سیستم ترجمه گوگل استفاده بسیاری می‌ کنم. شرایط آب‌ و هوا و شرایط ویزای کشورهای دیگر از جمله مواردی است که پیش از سفر بررسی می‌ کنم تا دچار مشکل نشوم.

این خانم گردشگر در انتها با اشاره به کوله کوچکش افزود:

در سفر شرایط را چندان سخت نمی‌ گیرم و از لباس و وسایل بسیار محدودی استفاده می‌ کنم. برای اقامت نیز از هاستل و خانه مردم محلی استفاده می‌ کنم که هزینه کمتری برای من به همراه دارد.

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سپهر از خرم آباد پایتخت فرهنگی قوم لر

ایران فقط اصفهان و شیراز و یزد نیست.جهانگردان آلمانی که هفته گذشته از آثار باستانی و جاذبه های طبیعی شهر خرم آباد دیدن کردند از عدم ثبت جهانی شاهکارهای معماری نظیر دژ شاپورخواست و پل شاپوری متعجب بودند.کافیه تبعیض های آشکار علیه لرستان تموم بشه بعد ببینید تعداد توریست هایی که میان لرستان بیشتر خواهد بود یا تعداد توریست های اصفهان

انتشار:06 آبان 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.