karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

26 شهریور 1398

به روز رسانی

26 شهریور 1398

به نقل از ایرنا، دولت روسیه در بخشنامه ای اعلام کرده است که ایرانیان و شهروندان ۵۲ کشور دیگر می توانند با ویزای الکترونیکی رایگان به سن پترزبورگ و استان لنینگراد در روسیه سفر کنند. در دستور دولت روسیه اعلام شده است که بنا به مصوبه دولتی دهم ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ این تصمیم اتخاذ شده و بر اساس آن فهرست ۵۳ کشور اعلام شده است که اتباع آن می توانند با روادید عادی تجاری، توریستی و انسانی به صورت سند الکترونی به سن پترزبورگ و استان لنینگراد سفر کنند، منتشر شده است.

این فهرست در  پایگاه خبری کابینه دولت روسیه منتشر شده و نام کشورهای ایران، ژاپن، آلمان، فنلاند، بلغارستان، واتیکان، مجارستان، یونان، دانمارک، هند، اندونزی، ایرلند، ایسلند، ایتالیا،مالزی، لوکزامبورگ، کویت، سوییس، چک، صربستان، کره شمالی، هلند، نروژ و اسپانیا در آن به چشم می خورد.

در اطلاعیه دولت روسیه گفته آمده است:

این مصوبه توسط وزارت خارجه روسیه و به دستور ولادیمیر پوتین در تاریخ ۱۸ جولای ۲۰۱۹ درخصوص شرایط ورود و خروج اتباع خارجی به مبادی ورودی سن پترزبورگ و استان لنینگراد تنظیم شده است.

دولت روسیه همچنین اعلام کرده که فهرست ۵۳ کشوری که اتباع آنها می توانند با ویزای الکترونیکی به سن پترزبورگ و استان لنینگراد سفر کنند مشابه فهرستی است که برای سفر به استان کالینینگراد (منطقه ای متعلق به روسیه در ساحل دریای بالتیک) تنظیم شده و از اول ماه جولای سال جاری (۱۰ تیرماه) به اجرا در آمده است.

دولت روسیه در این اطلاعه ابراز امیدواری کرده که ایجاد تسهیلات برای سفر اتباع خارجی به سن پترزبورگ و استان لنینگراد، به افزایش حضور گردشگران خارجی در این منطقه کمک کند.

بد نیست بدانید سال گذشته بیش از هشت میلیون گردشگر خارجی به سن پترزبورگ سفر کردند و روسیه سال گذشته نیز طرح ورود اتباع ایرانی و چندین کشور دیگر به منطقه خاور دور را از طریق بندر ولادی وستوک با ویزای الکترونیکی به اجرا درآورد.

سن پترزبورگ

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.