karnaval.ir

زهرا آجرلو

انتشار

04 تیر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

شکوهی بی نظیر از زیبایی ، آمیخته با فرهنگی ژاپنی در دل کشوری متمدن که شما رو به رفتن ترغیب می کند.

بوی بهار و سرسبزی ، با پاییز های عاشقانه و دشتی از برف در زمستان ، همراه باغ هایی از گل های بهشتی این مکان رو جلوه گاه عشق معرفی می کند.

این که شرقی ها و به خصوص ژاپنی ها عاشق طبیعت هستند بر کسی پوشیده نیست. این فرهنگ هنوز هم به صورت محسوس در بین آن ها دیده می شود. باغ های ژاپنی در همه دنیا معروف هستند باغ هایی درآمیخته با سنت دیرینه ژاپنی و گل های مینیاتوری همیشه سبز جای خاصی در فرهنگ ملی #ژاپن دارند. یکی از این پارک ها پارک ملی شووا در #توکیو است که از طرف دولت به مردم توکیو هدیه داده شده است. 

برای سرمستی دوباره باید رفت و دید ، باید شور عشق را در این پارک دوباره مزه کرد....

در سفر امروز با کارناوال همراه باشید .

 
پارک شووا کنین ; ژاپن
photo by takuyaskd

به پارک ملی شووا کنین خوش آمدید ...

باغی وسیع و از نوع ژاپنی ، که انگار دری به دنیا رنگ ها و زیبایی دارد.

وقتی وارد آن می شوی ، آنقدر زیبایی هست که تو را در خود غرق کند که دیگر یادت می رود کجایی ! انگار وارد دنیای دیگری شدی...

اینجا پارک ملی شووا کنین است ، پارکی که از تاریخ می آید و امروز یک جاذبه ی گردشگری در ژاپن است که تا از آن بازدید نکنی ، سفرت به توکیو تکمیل نخواهد شد.

این باغ که وسعتی برابر با ۱۶۳ هکتار دارد ؛ اما بخش اول آن با وسعتی برابر با 70 هکتار در سال 1983 بهره برداری شد و کم کم شد آنچه که امروز خواهیم دید.

این پارک را که دولت توکیو به مردمانش هدیه داده است را امروز با هم خواهیم گشت ، به تمام قسمت های آن می رویم و از زیبایی های بی حد و مرزش لذت می بریم ، زیبایی که محدود به فصل و ساعت و هیچ چیز دیگری نیست.

پس همراهمان بیایید ، روز خوبی در پیش است.

پارک شووا کنین ; ژاپن
photo by Ersin Soken
پارک شووا کنین ; ژاپن
photo by allan magazine
پارک شووا کنین ; ژاپن
photo by Azumi Noguchi

وارد  پارک شووا showa kenin شوید

با توجه به این که این پارک بسیار وسیع است ممکن است پاهایتان یاری نکند که بتوانید تمام قسمت های پارک را زیر پا بگذارید ، در همان بدو ورود در سمت راست ورودی تاچیکارا ، چند صد متر آن طرف تر یک مرکز کرایه دوچرخه قرار دارد که می توانید انواع دوچرخه را برای سه ساعت کرایه کنید . تقریبا می توان گفت می توانید در این سه ساعت کل پارک را زیر پا بگذارید .

در تمام قسمت های پارک پارکینگ های مناسب برای دوچرخه وجود دارد و برای آن ها ۱۴ کیلومتر مسیر ویژه تعبیه شده است.
سه مرکز کرایه دوچرخه یکی در ورودی تاچیکاوا ، ورودی  نیشی تاچیکاوا و ورودی  Sunagawa در دسترس است. البته در زمان تعطیلات خاص به خاطر تعداد محدود دوچرخه می بایست از پیش اقدام به رزرو  آن کرد.

در بدو ورود نکته ی دیگری که باید به آن دقت و البته آن را رعایت کنید این است که اگر با خود حیوان خانگی مثل سگ دارید حتما باید برایش یک قلاده کرایه کنید ( البته اگر خودش نداشته باشد ) .  این یک قانون برای بازدید است که تمام سگ ها باید تحت کنترل و مسئولیت صاحبان خود قرار داشته باشند .

هزینه های کرایه ی دوچرخه 

هزینه ی کرایه دوچرخه برای بزرگسالان : 410 ین 

هزینه ی کرایه دوچرخه برای کودکان  : 260 ین 

پارک ملی showa kinen ژاپن
پارک ملی showa kinen ژاپن
پارک ملی showa kinen ژاپن

قسمت های مختلف پارک 

بعد از این که وارد پارک شدید و دوچرخه ی خود را کرایه کردید ، وقت آن است که به قسمت های مختلف آن بروید . قسمت های مختلف پارک از این قرارند :

1) باغ ژاپنی

باغ ژاپنی ستاره پارک یادبود شووا است .

بهترین و زیباترین مورد این پارک محوطه سازی سنتی ژاپنی و تپه جنگلی پشت پارک است که به ارتفاع 30 متر درخت بلوط سفید کاشته شده .

دو ساختمان سنتی در باغ وجود دارد، یکی از آن ها ساختمان کونگ فو، و یک خانه سوکیا که امروزه به چای خانه تبدیل شده است.

خانه های سبک سوکیا خانه هایی هستند که با بهترین چوب سرو ژاپنی و همچنین تکنیک های خاص ، در ستون و تیرهای ساختمان ساخته می شوند و جنس سقف آن ها معمولا از پوست سرو می باشد و قابل حمل هستند.

باغ ژاپنی شامل یک دریاچه و یک نهر آب است.

در داخل این باغ حدود 1500 درختان بلند که بسیاری از آن ها افرای ژاپنی است وجود دارد.

علاوه بر آن حدود 40,000 بوته که بسیاری از آن ها آزالیا هستند، یک بیشه بامبو، گل صد تومانی، زنبق، خزه و انواع دیگر پوشش های منطقه ای وجود دارد. 

از باغ ژاپنی بسیار حفاظت می شود و شرایط نگهداری آن بسیار سخت است.

میزان مصرف کود در این منطقه بسیار بالاتر از سایر مناطق پارک است.

بیشتر باغ های ژاپنی با ساختمان های بلند احاطه شده اند که نمایش محدودی از آسمان دارند ولی باغ ژاپنی پارک شووا با ساختمان های کوتاه و آسمان باز لذت آن را صد چندان می کند و به آن زیبایی فوق العاده می بخشد.

از دیگر ویژگی های باغ ژاپنی، درختان رنگارنگ کاشته در اطراف باغ هستند.

این باغ دارای طیف گسترده ای از درختان پهن برگ، برگریز مانند افرا ژاپنی و بلوط سفید برای تولید محیط روشن تر است و از این نظر از سایر باغ های ژاپنی متمایز گردیده است.

پارک ملی showa kinen ژاپن
پارک ملی showa kinen ژاپن

 2 ) ناحیه فرهنگی سبز

در کنار ورودی تاچیکاوا در گوشه ای از پارک ، مرکز اطلاعات بزرگی قرار دارد  که به شما بروشورها و نقشه های #گردشگری را عرضه می کند . منطقه فرهنگی سبز شامل موزه یادبود امپراتور شووا و یک پارک ماشین با ظرفیت بیش از 20 هزار وسیله نقلیه و دفتر فروش بلیط پارک درونی است. می توانید هنگام تهیه بلیط پارک راجع به کرایه کردن دوچرخه نیز تصمیم بگیرید و همین جا بلیط  آن را تهیه کنید.

پارک ملی showa kinen  ژاپن
پارک ملی showa kinen  ژاپن

3 ) جنگل کودکان

جنگل کودکان در غرب باغ ژاپنی قرار دارد. این جنگل یک پارک تفریحی طبیعی برای جوانان و کودکان است که شامل زمین بازی کودکان ، هرم خورشید، شبکه های توری ، قلعه بازی اژدهای کوچک، تپه ماه، ابرهای ترامپولین برای کودکان است.

یک جنگل ماجراجویی همراه با پوشش مه مصنوعی بسیار مورد توجه کودکان است. کلبه های چوبی که در آن از مواد طبیعی استفاده شده نیز برای بازی در اختیار کودکان قرار داه شده است. ابزار و مواد نجاری را می توان از خانه کودکان قرض گرفت و کودکان را با آن ها مشغول ساخت.

پارک ملی showa kinen  ژاپن
پارک ملی showa kinen  ژاپن
پارک ملی showa kinen  ژاپن

4 ) پارک سمفونی

یکی دیگر از قسمت های مختلف پارک ملی ، پارک سمفونی نام دارد که شما می توانید در مسیر مارپیچ آن پیاده روی کنید.

پارک ملی showa kinen  ژاپن

5 ) یاغ بونسای

یکی از هنرهای خیلی زیبای ژاپنی پرورش درختان به صورت "بونسای" است. بعضی از این گیاهان واقعا زیبا بوده و ارزش زیادی هم دارند.

این هنر برای هزاران سال در چین رواج داشته و پس از ارتباط فرهنگی بین #چین و ژاپن، به ژاپن منتقل شده است. بونسای حاصل تلفیق #هنر با علم باغبانی است.

یک هنرمند خلاق با حس زیبا شناسی و مهارت ، با خلق یک بونسای در گلدان ظریف می کوشد تا درختی کهن بر فراز یک کوه و یا درختی کهنسال و با وقار روییده بر دشتی را تصویر کند.

پس بونسای هم یک سرگرمی در زمینه ی باغبانی زینتی است و هم باعث نزدیکی و شناخت انسان از شگفتی های طبیعت می شود.

باغ های بونسای اکنون یکی از نشانه های فرهنگی ملت ژاپن به شمار می روند. 

پارک ملی showa kinen  ژاپن

6 ) جنگل مه آلود

این #جنگل مرموز و طبیعی بسیار جالب و مفرح است و ما را به دنیای افسانه ها و پری ها می برد. تقریبا هر نیم ساعت توده های مه مصنوعی شما را در بر می گیرد و حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد تا از بین برود. این جنگل فقط تا ساعت چهار بعد از ظهر قابل بازدید خواهد بود.

این بخش هم در جنگل کودکان واقع شده است .

پارک ملی showa kinen  ژاپن
پارک ملی showa kinen  ژاپن

7)  باغ باربیکیو

باغ باربیکیو در کنار استخر رنگین کمان است. این باغ انواع ادوات لازم برای برپایی باربیکیو را تدارک دیده است و شما می توانید همه چیز را همین جا تهیه کنید یا حتی همه وسایل لازم را همراه خود بیاورید.

با توجه به محبوبیتی که این قسمت دارد بهتر است از قبل اجاق باربیکیو خود را رزرو کنید .

همچنین در این بخش از پارک می توانید تفریحاتی مثل فوتسال ، بازی پرتاب نعل و ... را تجربه کنید .

پارک ملی showa kinen  ژاپن
پارک ملی showa kinen  ژاپن

8 ) دشتی برای همه

دشتی باز به وسعت 11 هکتار محور تفریحی پارک به شمار می رود و عمدتا با خانواده های جوان و شاد پرشده است. طبیعت زیبای این دشت در چهار فصل سال دیدنی است.

پارک ملی showa kinen  ژاپن
پارک ملی showa kinen  ژاپن
پارک ملی showa kinen  ژاپن

9 ) ساعت خورشیدی پارک

یکی دیگر از قسمت های مختلف پارک ، بخشی است که در آن یک ساعت خورشیدی وجود دارد و شما می توانید از آن بازدید کنید.

پارک ملی showa kinen  ژاپن

10) استخر رنگین کمان

قسمت دیگری در این پارک قرار دارد به نام استخر رنگین کمان . این استخر که تنها در فصل تابستان میزبان گردشگران است، 6 استخر در زمینی به مساحت 6 هکتار دارد . هر کدام از این استخر ها با آن یکی متفاوت و حال و هوای مخصوص به خود را دارد ؛ مثل استخر موج ، استخر ماجراجویی ، سرسره های آبی مهیج و ...

برای این که از این بخش استفاده کنید باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنید ؛ هزینه ای در حدود 2.250 ین برای بزرگسالان و 1.220 ین برای کودکان .

پارک ملی showa kinen  ژاپن
پارک ملی showa kinen  ژاپن

11 ) خانه جنگلی کودکان

اینجا یک فروشگاه شیرینی فروشی ارزان قیمت و یک مرکز سلامت کودکان است.می توان کودکان را ساعاتی به این مکان سپرد تا با کودکان دیگر سرگرم شوند. در این مکان لوازم و تجهیزات بازی رایگان کرایه داده می شود.  

پارک ملی showa kinen  ژاپن
پارک ملی showa kinen  ژاپن

12) مرداب سنجاقک ها

یک مرداب آرام در بالای نهر روی تپه وجود دارد که به مرداب سنجاقک ها معروف است. حدود 18 گونه سنجاقک و یک نوع  ماهی کوچک آب شیرین از جنس کپور به نام killifish در این زیستگاه وجود دارند.

پارک ملی showa kinen  ژاپن
پارک ملی showa kinen  ژاپن

13 ) منطقه ورزشی

در این منطقه فعالیت های ورزشی مانند : #گلف ، بولینگ ،که در آن هر کسی به راحتی می توانند شرکت کند ، بازی پرتاب نعل اسب و هر بازی دست جمعی دیگری انجام می شود.

پارک ملی showa kinen  ژاپن
پارک ملی showa kinen  ژاپن

14 ) باغ های شکوفه های گیلاس

در پارک شووا کنین منطقه ای وجود دارد با نام شکوفه های گیلاس . زیبایی این بخش زمانی که در فصل بهار درختان گیلاس شکوفه می دهند ، وصف ناپذیر است .

حتی اگر شب هم به بازدید این بخش بروید نور پردازی که روی این درخت ها انجام می شود ، شاید آن را زیباتر می کند .

اگر در فصل بهار به این پارک رفتید بازدید از جشنواره ی شکوفه های گیلاسش را از دست ندهید .

پارک شووا کنین ژاپن
پارک شووا کنین ژاپن
پارک شووا کنین ژاپن

15 ) مرکز فرهنگی پارک

مرکز فرهنگی هانامیدوری یک ساختمان مدرن در منطقه سبز فرهنگی نزدیک ورودی تاچیکارا است که مکان مناسبی برای برگزاری سمینارها و گالری های فرهنگی و سایر رویدادهای فرهنگی است. سقف این ساختمان نیز با پوشش گیاهی چمن پوشیده شده است. پله ی برقی معروفی نیز دارد که از طبقه همکف ساختمان ما را به پشت بام ساختمان می برد.

پارک شووا کنین ژاپن
پارک شووا کنین ژاپن

16 ) موزه یادبود امپراتور شووا

این موزه نمایشگاه  عکس های امپراتور شووا در حالی که در این پارک وقت صرف می کرد و مقالات شخصی او و همسرش ملکه" کجون " که درباره طبیعت و به طور خاص این پارک و گیاهان آن بود برای بازدید عموم گذاشته شده است.

موزه یادبود امپراتور شووا

17 ) قطار تفریحی

اگر از پیاده روی در پارک خسته شدید می توانید از قطارهای تفریحی موجود استفاده کنید و از زیبایی های این پارک زمانی که روی یک قطار تفریحی نشسته اید لذت ببرید .

پارک شووا کنین ژاپن

18 ) کانال و چشمه ها

یک کانال آب به طول 200 متر همراه با پنج فواره کوچک و بزرگ و مجسمه تاج گذاری در قسمتی از این پارک ساخته شده است که هم از نظر بصری زیبایی زیادی به پارک بخشیده است و هم از نظر تاریخی ارزش دارد .

این کانال و مجسمه هایش به منظور استقبال از امپراتور شووا که ژاپن را از گمنامی به امپراتوری و از شکست به دومین اقتصاد بزرگ جهان رساند ، ساخته شده است . جدا از زیبایی خود این قسمت زمانی که شب ها آن را نورپردازی می کنند ، می توانید صحنه هایی زیبا و آرامش بخش را ببینید .

پارک شووا کنین ژاپن
پارک شووا کنین ژاپن
پارک شووا کنین ژاپن

19 ) منطقه ملاقات

در این منطقه علاقه مندان پرواز می توانند هلیکوپتر سواری کنند و دوری در آسمان پارک بزنند . همچنین چند رستوران بزرگ نیز در این منطقه وجود دارد و گاهی در این مکان جشن ها و مراسم سنتی و ازدواج برگزار می شود .

پارک شووا کنین ژاپن

20 ) دریاچه پرندگان آبزی 

 دریاچه پرندگان آبزی پنج دقیقه پیاده با منطقه ملاقات فاصله دارد. وسعت دریاچه 5 هکتار است که در برخی قسمت های آن می توان با قایق های پدالی قایقرانی کرد و هزینه جمع آوری شده از این سرگرمی صرف نگهداری دریاچه می شود و از اعتبارات دولتی نیز یک پناهگاه پرنده در کنار دریاچه ساخته شده است.

بین این دو منطقه یک نمایشگاه  فضای باز است که در آن اتومبیل های ساخت ژاپن از سال 1960 تا 1980 برای نمایش عمومی گردآوری شده اند.

پارک شووا کنین ژاپن
پارک شووا کنین ژاپن

21 ) پناهگاه پرندگان

این پناهگاه با مساحت 3.5 هکتار یک فضای کافی برای رشد و شکوفایی همه نوع پرنده را فراهم می آورد. درختان این قسمت از پارک مانند جنگل های انبوه هستند و مکان مناسبی برای آشیانه سازی انواع پرندگان هستند. همچنین پرندگان  از میوه های آنها نیز استفاده می کنند. 

در مرکز باغ گل و درخت شما می توانید به صورت رایگان از تلسکوپ و دوربین برای تماشای  این پرندگان استفاده کنید.

پارک شووا کنین ژاپن
پارک شووا کنین ژاپن

22 ) باغ گل ها و درختان

سمت راست دریاچه پرندگان باغ گل و گیاه قرار دارد. این باغ دارای تنوع زیاد گل و گیاه  با بیش از 400 هزار بذر گیاه و گل مختلف مانند یک موزه کوچک گیاه شناسی است .

درختان شکوفه گیلاس، درختان آلو، گل صد تومانی از معروف ترین آنها هستند. در این باغ می توان با کرایه دوربین دوچشمی به تماشای پرندگان پناهگاه کنار دریاچه پرداخت.

پارک شووا کنین ژاپن
پارک شووا کنین ژاپن
پارک شووا کنین ژاپن

 23 ) روستای کوموربی

روستای کوموربی یک مزرعه احیا شده از سالهای 1926 است که شامل یک باغچه روستایی ، یک خانه رعیتی روستایی با سقف کاهگلی، یک انبار  با سقف کاهگلی و آسیاب آبی است که زینت بخش این مکان هستند. 

در این روستا ملزومات و ادوات کشاورزی و ابریشم گیری و آرد کردن برنج بازسازی شده است. امروزه این مکان محلی مناسب برای برگزاری رویدادهای سالیانه و جشن هایی که با تم روستایی برگزار می شوند است.

پارک شووا کنین ژاپن
پارک شووا کنین ژاپن
پارک شووا کنین ژاپن
پارک شووا کنین ژاپن

گل های پارک شووا کینن

هر ساله حدود 200 نوع گل و 400.000  تعداد پیاز گل در این پارک کاشته می شود. در تمام طول سال در حدود 190 گونه گل وحشی وجود دارد. که معروف ترین آن ها  کاملیا، نرگس، ساکورا، کیهان،لاله، بابونه، سنبل انگور ،گل گندم،گل آفتاب گردان، خشخاش و ساکورا هستند.

پارک شووا کینن

تاریخچه پارک شووا کینن

اولین بخش از پارک شووا با حضور امپراتور شووا در سال ۱۹۸۳ به مساحت ۷۰ هکتار افتتاح شد. این بخش شامل کانال، چشمه و باغ گیاهان و دشت عمومی بود. سابقا این مکان مدتی پایگاه هوایی نظامی ارتش ژاپن و بعد ها پایگاه هوایی ارتش ایالات متحده بود. 

این پارک ملی قدم به قدم در طول تاریخ گسترش یافته است؛ در اینجا بخشی از مراحل پیشرفت پارک را لیست کرده ایم:

1) افتتاح استخر رنگین کمان و دروازه جنوبی و دریاچه پرندگان و پارک آبی کودکان در سال ۱۹۸۶ 
2) افتتاح نهر کوه و منطقه ورزشی  در سال ۱۹۸۸
3) افتتاح زمین گلف و فضای باز برای باربیکیو  در سال ۱۹۸۹
4) افتتاح منطقه جنگلی ۱۹۹۰
5) افتتاح جنگل کودکان ۱۹۹۲
6) افتتاح باغ ژاپنی ۱۹۹۷
7) افتتاح یک شیب ملایم از رودخانه زنبوری  1999
8) افتتاح باغ بونسای در باغ ژاپنی ۲۰۰۴
9) افتتاح منطقه فرهنگی سبز ۲۰۰۵
10) افتتاح روستای کوموربی ۲۰۰۷

پارک شووا کینن

 موقعیت جغرافیایی پارک

پارک ملی یادبود شووا در منطقه تاچیکاوا در غرب شهر توکیو قرار دارد. این پارک، در 35 کیلومتری غرب مرکز توکیو در یک بخش از دشت موساشینو است که از شمال توسط تپه مصنوعی سایاما  و از جنوب به تپه تاما محصور شده است. خاک مناسب و ایده آل برای رشد گیاهان است و یک جنگل کاج قرمز در این مکان وجود دارد که در حال رشد است.

چگونه برویم؟

ورودی اصلی پارک، تاچیکاوا  تا ایستگاه  متروی تاچیکاوا تنها 10 دقیقه پیاده روی دارد. می توان از ایستگاه متروی نیشی تاچیکاوا و دروازه نیشی نیز وارد پارک شد و دسترسی سریعتری به استخر رنگین کمان و دریاچه داشت. دروازه جدید سوناگاوا در شمال پارک ورودی بهتری برای دشت عمومی است.

از طریق بزرگراه چو می توان طی زمان یک ساعت به پارک شووا رسید و ماشین را در پارکینگ های ویژه پارک کرد.

آدرس : ژاپن ، توکیو ، منطقه تاچیکاوا ، منطقه میدوریچو 3173

Address: 3173 Midoricho, Tachikawa, Tokyo 190-0014, Japan

پارک ملی showa kinen  ژاپن
پارک ملی showa kinen  ژاپن

اطلاعات تکمیلی ...

1)  این پارک با وسعت ۱۶۳ هکتار در فاصله زمانی یک ساعت تا شهر توکیو قرار دارد.

2) این مکان وسیع سابقا یک پایگاه هوایی قدیمی ارتش بود که در سال ۱۹۸۳ به مناسبت پنجاهمین سالگرد طلایی امپراتور شووا تغییر کاربری داد و به پارک تبدیل شد.

3) پارک دارای دو بخش اصلی است پارک عمومی و پارک داخلی. بخش عمومی رایگان است اما برای بازدید از پارک داخلی می بایست حدود ۴۰۰ ین پرداخت کرد.

4) پارک عمومی در تعطیلات آخر هفته  محل برگزاری جشنواره ها و اجراهای زنده  است.

5) از رویدادهای شاخص  پارک درونی شووا ”شکوفه های گیلاس ” و”لاله ها ” در بهار، چراغانی کریسمس در ماه دسامبر، جشنواره آتش بازی  در تعطیلات آخر هفته های ماه جولای هستند، منظره کوه فوجی ، باغ ژاپنی و چای خانه نیز از امتیازات همیشگی و خاص پارک درونی است.

6) کل پارک مخلوطی از فن آوری مربوط به آینده و طبیعت ساده انگارانه است که بارزترین آنها پله برقی ای است که بازدید کننده ها را به بالای یک تپه می رساند.

پارک شووا کنین ; ژاپن
پارک شووا کنین ; ژاپن
در پایان ویدئویی از این پارک زیبا ببینیم

 

سخن آخر

نظز شما در مورد این پارک زیبا چیست ؟ آیا از این پارک دیدن کرده اید ؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.