karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 تیر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی اصغر مونسان -رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون رییس جمهور- در واکنش به انتشار اخبار غیررسمی مبنی بر سفر هیاتی قطری برای بازدید از امکانات کیش جهت بهره برداری از کمک های ایران برای میزبانی جام جهانی 2022، گفت:

اگر قرار به همکاری برای میزبانی جام جهانی 2022 باشد کیش از نظر هتلی و اقامتی مشکلی ندارد. جزیره کیش برای کمک به میزبانی جام جهانی زیرساخت های اقامتی کافی دارد.

وی افزود:

جزیره کیش با بیش از 40 هتل فعال، از نظر اقامتی هیچ کمبودی ندارد، به علاوه امکانات ورزشی خوبی هم دارد که می تواند پاسخگو باشد.

او در ادامه گفت:

از مذاکره هیات فوتبال قطری با مسوولان ایرانی اطلاع دقیقی ندارم اما باید ببینیم مذاکرات در چه سطحی هست و چه امکانات ورزشی باید مهیا کرد.

مونسان اظهار امیدواری کرد اگر قرار بر تحقق این تصمیم باشد، اتفاق بسیار خوبی برای ما رقم بخورد. وی ادامه داد:

اگر منظور قطری ها فقط تمرین برخی تیم ها و اردوی آنها باشد که هیچ، ولی ما برای بازی و مسابقات فوتبال در کیش، فقط یک زمین چمن استاندارد داریم و اگر چنین شود، باید به سرعت استادیوم های جدید استاندارد فوتبال ایجاد کنیم.

علی کفاشیان -نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران- در این‌ باره گفت:

32 تیم شرکت‌‌کننده در جام‌ جهانی نهایتا پنج روز قبل از رقابت‌ها باید در کشور میزبان حضور پیدا کنند و بر اساس قوانین رقابت‌های جام جهانی، مهیا کردن کمپ‌های تمرینی برای هر کدام از این ٣٢ تیم قبل از آغاز رقابت‌ها در شهرهای نزدیک مثل دبی و جزیره کیش ایران محتمل است.

مدتی هست که مسوولان منطقه آزاد کیش در تلاشند قبل از آغاز جام‌جهانی ٢٠٢٢ امکانات ورزشی لازم را برای میزبانی احتمالی از تیم‌های بزرگ جهان به وجود آورند تا این امتیاز بی سابقه ای برای ایران و کیش باشد.

در همین راستا ساخت دو زمین ورزشی برای برپایی کمپ‌های تمرینی در دستور کار مسوولان جزیره کیش قرار گرفته است و برای انجام آن با مشاوران آلمانی مذاکراتی انجام داده اند. قرار است این مشاوران از زمان کلنگ‌زنی تا بهره‌برداری نظارت دقیقی را روی ساخت کمپ‌های تمرینی با امکانات مناسب داشته باشند.

ناصر الخاطر -رییس کمیته برگزاری جام‌جهانی ٢٠٢٢- در کنفرانس مطبوعاتی‌اش در ایران اعلام کرد که قطر روی کمک ایران برای برگزاری جام‌ جهانی ٢٠٢٢ حساب باز کرده است.

بر پایه گمانه زنی برخی رسانه های بین المللی و چهره های مطرح فوتبال جهان، ممکن است به سبب گرمای بیش از حد قطر و مشکل سلامت بازیکنان و آزار تماشاچیان برای اولین بار مسابقات جام‌ جهانی فوتبال در زمستان برگزار شود.

جام جهانی 2022

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.