karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

23 آذر 1397

به روز رسانی

03 اردیبهشت 1399

این روزها، ایرانی های بسیاری برای سفر یا مهاجرت به کویت رغبت نشان می دهند و به دنبال مطالبی معتبر درباره ویزای کویت هستند. سفر به کویت و نحوه گرفتن ویزای کویت برای ایرانیان، یکی از سوال های همیشگی و دغدغه های کاربران ما هم بوده است. به همین دلیل در مطلب پیش رو می خواهیم درباره ویزای این کشور و امکان مهاجرت به کویت توضیحات موثقی ارائه بدهیم تا ببینیم واقعا کویت برای ایرانی ها ویزا صادر می کند یا نه. همچنین در همین مقاله درباره ویزای کاری کویت نیز توضیح می دهیم. همراه کارناوال باشید و با روش های دریافت ویزای کویت آشنا شوید. 

نحوه دریافت ویزای کویت

شاید قدری عجیب باشد، اما به جهت موقعیت خاص این کشور، برای دریافت ویزای گردشگری یا کار کویت ابتدا باید کفیلی کویتی در این کشور پیدا کنید تا آن شخص برای شما دعوتنامه کشور کویت را ارسال کند. این شخص لازم است به اداره ویزا و گذرنامه در کویت برود و پیگیر ویزای شما باشد. بنابراین در این مورد خاص، لازم نیست در وهله اول شما برای دریافت ویزای کویت به سفارت این کشور در ایران بروید. البته پس از انجام شدن کارهای شما و پیگیری کفیل‌تان، این شخص مدارک را برای شما ارسال می کند و حالا شما این مدارک را سفارت کویت در ایران می برید. 

هزینه ویزای کویت چقدر است ؟

نکته دیگری که دانستنش در این باره الزامی است، هزینه ویزای کویت است. در واقع هنگامی که کفیل کویتی برای ویزای شما درخواست می دهد، سفارت کویت هیچ هزینه ای از این شخص طلب نمی کند و در واقع می توان گفت ویزای کویت «هیچ» هزینه ای ندارد. البته کفیل کویتی این اجازه را دارد تا در ازای کاری که برای شما انجام می دهد، هر مبلغی که مایل است درخواست کند. 

مدارک لازم برای ویزای کویت

خوب است بدانید در مرحله اول دریافت ویزای کویت تنها به اسکنی از گذرنامه شما احتیاج است. شما باید این اسکن را برای کفیل کویتی خود بفرستید تا برای شما درخواست دهد. اگر درخواست او مورد قبول واقع شد، در مراحل بعدی بسته به شرایط شما مدارکی را درخواست می کنند. 

ویزای کاری کویت | رویا یا واقعیت ؟

یکی از پرتکرارترین سوال های مخاطبان کارناوالی، درباره نحوه دریافت ویزای کار بود. باید بدانید برای دریافت ویزای کاری کویت هم ابتدا باید کفیلی کویتی برای شما درخواست دهد. این کفیل می تواند همزمان کارفرمای شما باشد. بنابراین بهتر است اول در زمینه کاری خود و با داشتن رزومه ای شاخص و قابل توجه، موقعیت های کاری مختلف را مورد بررسی قرار دهید و سپس با کارفرماهای مختلف کویتی ارتباط برقرار کنید. اگر بتوانید با نشان دادن مهارت و تخصص خود، اعتمادشان را جلب کنید، یعنی در مسیر مهاجرت کاری به کویت تا حد زیادی موفق بوده اید. پس از نوبت ارائه درخواست توسط کارفرما و باقی مراحل اداری است. 

گرفتن اقامت کویت از طریق ازدواج ؟

یکی از راه هایی که اقامت شما در کشور کویت را ممکن می کند، ازدواج با یک خانم / آقای کویتی است. با این روش به راحتی می توانید اقامت کشور کویت را به دست آورید. البته در وهله اول چیزی که این راه را دشوار می کند، پیدا کردن همسری کویتی است! 

نکاتی درباره ویزای کویت

توجه داشته باشید که کویت کشوری بسیار کوچک با جمعیتی برابر با 4,221,414 نفر است و بدیهی است که ظرفیت مهاجرت به این کشور محدود باشد. همچنین بر طبق اخبار خبرگزاری های معروفی چون اسپوتنیک (Sputnik) و ایندیا تودی (India Today)، در سال 2017 پس از آن که ترامپ مانع ورود مهاجران کشورهای مسلمانی چون ایران به آمریکا شد، سران کشور کویت نیز تصمیم گرفتند چنین ممنوعیتی را برای ایرانی ها در نظر بگیرند. 

با همه این ها اگر هنوز هم خواستار مهاجرت به این کشور هستید، باید بدانید که مهاجرت به کویت اصلا کار راحتی نیست و یکی از سخت ترین مواردی است که می توانید دست رویش بگذارید. 

پیشنهاد کارناوال برای جایگزینی مهاجرت به کویت

همان طور که توضیح دادیم باید بدانید مهاجرت به کویت اصلا آسان نیست و کارناوال به شما توصیه می کند به جای اتلاف وقت و هزینه خود، مهاجرت به چین را مدنظر قرار بدهید. از جمله مزایای مهاجرت به چین، هزینه پایین مهاجرت، ثبات بالای اقتصادی، اقتصادی پویا و البته درآمد بالای کار در این کشور است. برای آشنایی با این کشور، خواندن مطلب راهنمای مهاجرت به چین را از دست ندهید.  

کویت

ویزای کویت

Elizaveta Tkach

مشاوره رایگان کارناوال 

به مهاجرت فکر می کنید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ هنوز مطمئن نیستید بهترین مقصد برای مهاجرت کجاست؟ سرمایه کافی برای مهاجرت ندارید؟ کارناوال اینجاست تا با مشاوره رایگانش شما را راهنمایی کند. برای این کار کافیست اطلاعات اولیه خود را در فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت پرونده شما را بررسی کنند و با شما تماس بگیرند. شما با پرکردن این فرم می توانید در اولین فرصت از نظر یکی از متخصصان ما در مورد شرایط مهاجرت به کشور مورد نظرتان بهره مند شوید اما اگر می خواهید پیش از هر چیزی، دانش تان را در مورد مهاجرت به کشورهای مختلف بالا ببرید می توانید از این لینک کمک بگیرید. مقاله های موجود در این لینک به شما کمک می کند تا با روش های مختلف مهاجرت به کشورهای گوناگون آشنا شوید و اطلاعات اولیه و لازم در مورد مهاجرت و دریافت ویزا مانند ویزای سوئد را در سریع ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به دست بیاورید. 

فرم مشاوره مهاجرت 

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

28 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

من میخوام بیام کویت برای کار

انتشار:13 اردیبهشت 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

بعدشم‌ وضعه مالیممم انوجوری توپ نیس هم واسه کار میخوام برم هم زندگی دارم درسم میخونم

انتشار:23 بهمن 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

سلام من ۱۶سالمه میخوام برم کویت حقیقتش من خالمو دایی ها مامانم اونجان دختر خالمم نشون کردع منه حالا میگن ویزا بستس یخو کمکم کنین راهنماییم کنین

کارناوال

همراه گرامی کارناوال
درصورتی که متقاضی دریافت مشاوره مهاجرت هستید باید فرم درخواست مشاوره را پر کنید. رسیدگی به پرونده مهاجرت شما و ارائه مشاوره تنها پس از تکمیل فرم امکان پذیر است.
هر گونه نظر در مورد مقاله و یا سوالات کلی را می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که به درخواست‌های مشاوره در بخش دیدگاه‌ها رسیدگی نمی‌شود.

انتشار:23 بهمن 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.