کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD

خواندنی‌ها و دانستنی‌های بوتان

ویدیویی تماشایی از بوتان

امروز می خواهیم ویدیویی تماشایی از بوتان را با شما به اشتراک بگذاریم و این گونه، به مرور دیدنی های این سرزمین بپردازیم و کمی با فرهنگ مردم بوتان آشنا شویم. در این ویدیو هم نگاهی داریم به طبیعت پادشاهی بوتان و همینط ور، گوشه ای از جاذبه های این کشور را با یکدیگر مرور می کنیم. این سرزمین در بلندی های هیمالیا ...

تصاویری از کشور بوتان

پادشاهی بوتان، در جنوب آسیا و بین چین و هند قرار گرفته است و سرزمینی عمیقا سنتی محسوب می شود. بوتان کشوری است که تا سال 1999 ممنوعیت تلویزیون و اینترنت در آن وجود داشت اما حالا به خوبی می توان در گوشه گوشه آن نفوذ مدرنیته را دید و حس کرد. امروزه برخی از جنبه های قرن بیست و یکم، مانند تلفن های همراه، به بخشی از زندگی ساکنان این کشور تبدیل شده اند. کاهیل ...

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست