karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

12 مهر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایسنا، با رد شدن درخواست رایگان بودن بازدید از موزه ها در روز تهران (14 مهرماه)، موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای روز جهانی کودک رایگان اعلام شدند. 

در همین زمینه داستان های متفاوتی اما به گوش می رسد. از طرفی احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران می گوید: 

براساس پیشنهاد شورای شهر تهران برای رایگان بودن بازدید از موزه‌ها در روز تهران (شنبه - ۱۴ مهر)، سازمان میراث فرهنگی موافقت خود را با رایگان بودن موزه‌های تهران در این روز اعلام کرده است.

اما مدیر اداره کل موزه‌ ها در این زمینه نظر دیگری دارد. آقای محمدرضا کارگر در گفتگویی با ایسنا در این مورد خاطر نشان می کند: 

در طول این مدت، مناسبت برای رایگان بودن موزه‌ها زیاد بوده و آن‌ها عملی شده‌ اند؛ مانند روز جهانی گردشگری که به پایان رسید و درخواست برای  ۱۶ مهر روز جهانی کودک که بر اساس تصمیم سازمان میراث فرهنگی، بازدید کودکان در کشور در این روز، رایگان است. به علت تعداد زیاد این مناسبت‌ها، عملی شدن آن‌ها معطوف به تصمیم سازمان میراث فرهنگی است و ما هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم، چون ضوابط دست و پای ما را بسته است.

ایشان در ادامه تاکید کرد: 

مردم تهران هم می‌ توانند روز ۱۶ مهر و همزمان با رایگان بودن موزه‌ها در روز جهانی کودک، از موزه‌ های تهران، رایگان دیدن کنند. این که بخواهیم ۱۴ و ۱۶ مهر را رایگان اعلام کنیم، امکان‌پذیر نیست، بنابراین مردم تهران می‌ توانند از موزه‌ های زیر نظر سازمان میراث‌ فرهنگی در روز ۱۶ مهر رایگان دیدن کنند.

بازدید از خانه موزه های زیر نظر شهرداری تهران نیز در روز تهران (14 مهرماه) رایگان هستند و در این روز تورهای تهرانگردی نیز از سوی شهرداری برگزار می شود. 

اخبار روز گردشگری را از کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.