karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

30 مرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

نیاگارا

در هر مکانی در هر زمانی می تواند سرنوشت یک شخص در آن جا رقم بخورد. گاهی اتفاقاتی رخ می دهد بسیار ناراحت کننده و حتی مرگبار. در دنیا مناقی وجود دارد که می توانند در عین زیبایی بسیار خطرناک نیز باشند.

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به 5 اتفاق ناگواری که در #آبشار نیاگارا واقع در کشور کانادا رخ داده است. همیشه به یاد داشته باشید زمانی که به جایی می روید تمامی جوانب را به خوبی بسنجید و این را بدانید که اتفاق هر لحظه می تواند رخ دهد. آیا تا به حال نیاگارا را دیده اید؟ اگر دیده باشید می دانید که اگر کسی به داخل آن بیفتد چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.

آبشار نیاگارا هر سال میلیون ها نفر را به خود جذب می کند و آن ها را محو زیبایی های خود می کند. افرادی که برای بازدید از این آبشار زیبا می آیند بیشتر در نزدیکی و بر روی سکوها به تماشای آن می پردازند و یا برخی سوار بر #قایق های تفریحی شده و بر روی آب های امن آن از تماشای نیاگارا لذت می برند. ولی همیشه کسانی هستند که پای خود را فراتر از آن می گذارند و اتفاقاتی عجیب را رقم می زنند.

شاید بد نباشد قبل از هر چیز با آبشار نیاگارا | حیرت در قلب طبیعت بیشتر آشنا شوید.

همراه با کارناوال باشید.

نیاگارا

1) اِد دلاهانتی

اد یک بازیکن بیسبال بود و یکی از بهترین های این ورزش به حساب می آمد. بطوری که رکوردهای زیادی از خود به جای گذاشته است. همه چیز در سال 1903 برای وی پایان یافت. یعنی زمانی که در قطار به دلیل نوشیدن زیاد از حالت عادی خارج شده بود.

وی از دیترویت به سمت نیویورک در حال بازگشت بود. اد به مقدار زیادی از نوشیدنی ها قبل از این که وارد کابین شود مصرف کرده بود و حال و روز مناسبی نداشت. او به قدری در شرایط بدی به سر می برد که مامور قطار اد را از قطار به بیرون انداخت. او سعی کرد تا با پای پیاده از مرز کانادا وارد خاک آمریکا شود و برای همین از روی نیاگارا و پل آن عبور کرد. 

هنوز مشخص نیست که آیا وی خودش به داخل آبشار پریده با تصادفی وارد آن شده است. هر اتفاقی رخ داده وی کشته شد و این پایان کار او به حساب می آید.

جسد او هفته ها بعد پیدا شد.

نیاگارا

2) جرج استاتاکیس

جرج مهاجری اهل یونان بود که به عنوان سرآشپز در نیویورک کار می کرد و امیدوار بود که بتواند کتابی را به چاپ برساند. او اقدامی عجیب را در راستای تحقق رویای خود انجام داد. جرج به آبشار رفت و وارد آب شد تا شانس و یا انسانی مشهور به او کمک کند تا به هدفش برسد و کتاب خود را به جهان واقعی معرفی کند. به نظر خودش با این کار شانس را به سوی خود جذب می کرد.

او به کمک دوستش بشکه ای شناور ساخت که عرضی 5 فوتی داشت. 

طبق اندازه گیری ها این بشکه باید در نزدیکی لبه ی آبشار می ایستاد ولی متاسفانه بسیار بزرگ و سنگین بود و تهویه ی هوای مناسبی هم نداشت.

جرج لاک پشت خود را برداشت و وارد بشکه شد، در ان را بست و وارد آب شد. در نزدیکی لبه ی آبشار متوقف شد و حدود 18 ساعت در همان حالت ماند. وی نتوانست از آن خارج شود و درون بشکه از خفگی فوت شد.

جالب است بدانید که لاک پشت جرج زنده ماند و به زندگی خود ادامه داد.

نیاگارا

3) ویلیام ردهیل

ویلیام قصد داشت تا بوسیله ی قایق عجیبی که پدرش ساخته بود از عرض نیاگارا عبور کند. این اقدام به هیچ عنوان با عقل جور در نمی آمد. حتما از خود می پرسید که چرا؟ ویلیام برای بالا بردن امنیت این قایق عجیب اطراف آن را بوسیله ی تیوپ هایی پر از هوا پر کرد و این فکر را می کرد که به این طریق از غرق شدن آن می تواند جلوگیری کند، ولی سخت در اشتباه بود.

قایق را به آب می اندازد و به جلو پیش می رود.

ناگهان همه چیز از برنامه خارج شده و قایق برعکس می شود. زمانی که به کمک او می آیند خبری از او نیست و آب ویلیام را با خود برده است.

از آن به بعد رفت و آمد در نزدیکی لبه ی آبشار و بسیاری از قسمت های آن ممنوع اعلام شد.

نیاگارا

4) جسی شارپ

کایاک سواری 28 ساله را تصور کنید که از اعتماد به نفس زیادی هم برخوردار می باشد. جسی به همراه دوستان خود به آبشار نیاگارا سفر کرد و هدفی بزرگ و ترسناک داشت. او قصد داشت تا از آبشار به همراه کایاک خود به سمت پایین سقوط کند.

تمامی شرایط را مهیا کرد ولی  اعتماد به نفس بالای جسی نگذاشت تا از کلاه ایمنی و جلیقه ی نجات استفاده کند.

پسر 28 رستورانی را برای شام در پایین آبشار رزرو کرده بود ولی هیچگاه نتوانست از شام لذت ببرد.

جسی به سمت پایین سقوط کرد و هیچگاه جسد وی پیدا نشد.

کایاک او نیز بعدها در شرایط بسیار بدی پیدا شد.

عکسی از جسی در حال سقوط از آبشار

نیاگارا

5) روبرت اووراکر

روبرت را می توان یکی از شجاع ترین افراد این لیست دانست. اتفاقی که در سال 1995 رخ داد او را شاید تبدیل به تیتر اول اخبار کرد. روبرت هدفی فراتر از سقوط داشت او این کار را برای آگاه کردن مردم از وضعیت بی خانمان ها انجام داد.

وی سوار بر جت اسکی شد و با سرعت تمام از قسمتی از نیاگارا به نام horseshoe falls به سمت پایین خود را پرتاب کرد.

در محاسبات خود اشتباه کرد و با سرعت بیشتری به سمت پایین آمد.

وی در راه بیمارستان از دنیا رفت.

نیاگارا

سخن آخر

نظر شما درباره ی این اتفاقات چیست؟

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

8 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

محمد دادگان

خدا همشنو رحمت کنه 

انتشار:10 آذر 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

یه بنده خدا

ببخشیدا ولی همشون از کم عقلی مردن

انتشار:10 بهمن 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

سارا

اوه واقعا وحشتناکه اینکه واقعا اونا تو لحظات آخر چ حسی داشتن و چ دردی از فشار اون همه آب بهشون وارد شده و اینکه چ مرگ سختی داشتن خیلی دردناکه حتی اگه از روی قصد اینجور تصمیم ها رو گرفته باشن

انتشار:16 اردیبهشت 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.