karnaval.ir

پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

06 فروردین 1401

به روز رسانی

06 فروردین 1401

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برگزاری تورهای یک‌روزه به جاذبه‌های تاریخی طبیعی و گردشگری استان البرز خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، شهرام علی‌محمدی ششم فروردین ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: «تورهای یک‌روزه بازدید از جاذبه‌های تاریخی طبیعی استان البرز از دیروز جمعه پنجم فروردین‌ماه شروع شده و به مدت هشت روز تا 12 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.»

او با اشاره به برگزاری تورطبیعت‌گردی یک‌روزه به آبشار شله‌بن روز جمعه پنجم فروردین ماه، بیان کرد: «تورهای یک‌روزه بازدید از محوطه باستانی ازبکی و ینگه‌امام روز ششم فروردین ماه و کرج‌گردی نیز روز هفتم فروردین ماه برگزار خواهد شد.»

علی‌محمدی اضافه کرد: «برپایی تورهای یک‌روزه روستاگردی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری روستای ورده و برغان روز هشتم، روستای سپهسالار و گوراب روز نهم، روستای شهرستانک روز دهم فروردین ماه و آبشارکرکبود و جوستان طالقان روز یازدهم فروردین ماه تدارک دیده شده است.»

او با بیان اینکه آخرین تور یک روزه مربوط به بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان اشتهارد روز دوازدهم فروردین ماه است، افزود: «اشتهارد دارای آثار تاریخی فرهنگی بسیاری چون معماری دست‌کند صخره‌ای، تپه‌های باستانی مرادتپه، پلنگ‌آباد، قلعه پلنگ‌آباد، حمام و حسینیه قجری سیادیه، امامزاده سه گنبدان(زیدورحمان) است.»

معاون گردشگری استان البرز هدف از برگزاری تورهای یک روزه البرزگردی را آشنایی بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان با هزینه پایین و سوبسید این اداره‌کل عنوان و خاطرنشان کرد: «از آنجایی‌که گردشگری سهم بسزایی در رونق اقتصاد یک کشور دارد بنابراین توسعه و ترویج گردشگری در استان البرز یکی از اهداف و سیاست‌های کلان استانی و حتی کشوری است.»

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۳۲۸۲۹۱۲۰ روابط عمومی اداره تماس حاصل نمایید.

منبع:  اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز

آبشار کرکبود

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

قدم در راهی گذاشتم که در آغاز برایم مبهم بود، اما حالا جذاب است. انگیزه، امید و عشق موجب شد تا از سختی‌های این راه ترسی به خود راه ندهم، خستگی جسمم را با طراوت و شادابی روحم تسکین دهم و با قدرت بیشتر و

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.