karnaval.ir

الهه افهامی

انتشار

22 شهریور 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

این آلبوم حاصل سفر زوجی است که تنها برای کمک به محیط زیست و حمایت از کودکان، در سال 2015 شغل خود را در لندن ترک کرده  و شغل جدید خود یعنی #سفر به دور دنیا را آغاز کرده اند. سفری که داستان جالبی دارد. ماجرای سفرهای این زوج را از زبان خودشان بشنوید.

"هر چیزی را که داشتیم فروختیم و راهی روسیه شدیم. پس از آن با سوار شدن بر قطار سیبری  از روسیه، سیبری، مغولستان و چین عبور کردیم. ما در سفرهایمان با خود یک هواپیمای بدون سرنشین هم برای عکاسی و فیلمبرداری  داشتیم که با کنترل از راه دور آن را به پرواز در می آوردیم."

اما آنها اولین هواپیمای بدون سرنشین خود را در دریاچه بایکال از دست دادند. هواپیما به عمق 1600 متری سقوط کرده و غرق شد.

"مقصد های بعدی ما شامل، هنگ کنگ، ماکائو، ویتنام، فیلیپین، اندونزی، تایلند،کامبوج،مالزی، سنگاپور و میانمار بود. در هر کشوری ما به بچه های مناطق محروم عکاسی، فیلمبرداری و کنترل از راه دور هواپیماهای کنترلی را آموزش دادیم. همچنین در پروژه های حفاظت ار محیط زیست همکاری داشتیم. این پروژه ها شامل کمک به زندگی فیل ها و حفاظت از دریاها و... می شد."

"سفرهای ما سرشار از هیجان بود؛ ما با عشایر مغولستان همسفره شدیم، از صحرای گبی سوار بر اسب عبور کردیم و طعم قایق سواری با قایق های بامبو را چشیدیم. همچنین در یک جزیره دور افتاده در غرب پاپیوا زندگی کردیم."

"شاید اگر به این سفرها نمی آمدیم، هرگز فرصت بوسیدن یک فیل، تماشای پرندگان معروف بهشت و همچنین بازدید از سه مکان معروف بودایی ها در جهان را، پیدا نمی کردیم."

"لذت آب تنی در زیر آبشار، گرفتن مدرک تخصصی PADI در غواصی، و همبازی شدن با میمون ها را فقط ما می دانیم! میمون هایی که اگر یک لحظه از آنها غافل شوید سربه سر شما می گذارند و عینک آفتابی شما را سریع به سرقت می برند و چون می دانند کار خوبی نکرده اند، فرار می کنند"

در حال حاضر این زوج هنوز در حال سفر هستند و سیستم  هواپیمای بدون سرنشین آنها به  DJI Phantom 3 ارتقا یافته است، به همین دلیل می توانند تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بهتری را به ثبت برسانند. توقف بعدی آنها در هند است و پس از آن خود را برای سفر به استرلیا، جزایر اقیانوس آرام و آفریقای شمالی و جنوبی آماده می کنند. تا همین لحظه تعداد کودکانی که به آنها آموزش داده اند 400 نفر بوده است، اما به گفته خودشان این تعداد به زودی به 1000 نفر خواهد رسید.

در ادامه کارناوال را همراهی کنید تا برای شما گوشه از از زندگی این زوج را تصویر بکشد.

 

1- زندگی در آبی بیکران

این تصویر جزیره آبورک ( Arborek ) در اندونزی را نشان می دهد، آنها به مدت یک ماه در این جزیره زندگی کردند.

جزیره Arborek

2- هواپیما بازی

پرواز با هواپیمای بدون سرنشین با کودکان اهل برمیز Burmese ) در تایلند.

دیدنی های تایلند

3- آموزش پرواز

در این تصویر هم کودکان اهل فیلیپین را می بینید که در حال آموزش کنترل از را دور هواپیماهای بدون سرنشین هستند.

مردم فیلیپین

4- رقص قبیله

لذت رقص قبیله با بچه ها در جزیره ی راجا آمپات ( Raja Ampat ) در این عکس به تصویر کشیده شده است. 

جزیره های اندونزی

5- طعم چادر نشینی

در این تصویر هم #عشایر مغولستان را می بینید که مدتی با آنها زندگی کرده اند.

با مردم مغول و فرهنگ پرورش اسب آن ها آشنا شوید.متولد شده بر روی زین | فرهنگ پرورش اسب مغول.

عشایر مغولستان

6- حفاظت از دریاها

در این تصویر کودکان فیلیپینی در حال آموزش دیدن برای حفاظت از دریاها هستند.

فیلیپین

7- راهبان جوان!

آموزش عکاسی به راهبان جوان در ماینمار.

میانمار

8- بچه های پاپیوآ

بچه ها در جزیره ای دورافتاده در پاپیوآ در حال یادگیری مطالبی درمورد حفاظت از دریاها هستند.

پاپیوآ استانی در شرق اندونزی است.

 

اندونزی

10- مراسم نظافت

این تصویر در حالی گرفته شده است که بچه های جزیره کومودو اندونزی در حال نظافت محیط اطراف خود بوده اند.

جزایر اندونزی

10- زنگ درس

در این تصویر زوج عکاس در حال آموزش به کودکان کامبوج هستند.

کامبوج

سخن آخر

امیدواریم از تماشای این آلبوم لذت برده باشید.

دیدگاه خود را در رابطه با این آلبوم و سبک زندگی این زوج جوان با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.