karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 بهمن 1398

به روز رسانی

13 بهمن 1398

به نقل از خبرگزاری تسنیم، میرحسن موسوی، معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری نوروزی از ۱۴ بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد:

بر اساس مصوبه ستاد نوروزی راه‌آهن از 24 اسفند 98 تا 15 فروردین 99 بلیت قطارهای مسافری نوروز 99 پیش فروش می‌شود.

وی با اشاره به این که پیش فروش در روزهای دوشنبه 14 و سه شنبه 15 بهمن ماه آغاز می‌شود، گفت:

روز اول از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر  بلیت قطارهای نوروزی به صورت اینترنتی در همه مسیرها به جز مشهد مقدس پیش فروش می‌شود.

او افزود:

از ساعت 12 تا 17 همان روز پیش فروش اینترنتی از همه مسیرها به مشهد مقدس و بالعکس به جز مسیر تهران-مشهد و بالعکس و از ساعت 17 به بعد پیش فروش بلیت تهران-مشهد -تهران انجام می‌شود.

موسوی گفت:

روز سه شنبه نیز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از طریق آژانس‌ها و مراکز مجاز انجام می‌شود.

معاون مسافری راه آهن با اعلام عدم افزایش قیمت‌ها نسبت به قیمت‌های  تابستان 98، اضافه کرد:

برای ایام نوروز 99 بالغ بر 2 میلیون و 320 هزار نفر صندلی برای ایام نوروز پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته حدود 5 درصدی رشد داشته است. همچنین تعداد قطار نیز برای ایام نوروز 5040 قطار پیش بینی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد رشد داشته است.

موسوی بیان کرد:

با هماهنگی‌های صورت گرفته با ترکیه قطارهای مسافری تهران-وان و تهران-آنکارا با قیمت‌های مصوب (به صورت یورو) را در ایام پیک نوروز 99 خواهیم داشت.

قطار ایران

اخبار روز گردشگری را از کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.