karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

23 بهمن 1398

به روز رسانی

23 بهمن 1398

اولین همایش برترین‌‌های گردشگری ایران، روز جمعه هجدهم بهمن ماه ۱۳۹۸، در محل سالن دریای نور هتل پارسیان استقلال به همت هلدینگ خاورمیانه برگزار شد که فعالان حوزه گردشگری از جمله مدیران هتل‌ها، ایرلاین‌ها، آژانس‌های گردشگری و موسسان سامانه‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما، رزرو تور و هتل، در آن حضور داشتند.

در جریان مراسم، تعدادی از برگزارکنندگان و نیز مهمانان مراسم سخنرانی کردند و به موضوع‌های مختلفی در حوزه گردشگری و سفر پرداختند. پس از خوش‌آمدگویی مهندس عماد گوگانی به عنوان دبیر همایش، دکتر سمانه یوسفی، نخستین مدیرعامل زن هتل‌‌های فرودگاهی «نووتل» و «ایبیس»، به‌عنوان نخستین سخنران مراسم به بیان دغدغه‌های خود در زمینه کاهش حضور گردشگران خارجی در ایران پرداخت.

وی ضمن ابراز تاسف از کاهش پروازهای خارجی در پی حوادث اخیر و به‌دنبال آن روند نزولی سفر گردشگران خارجی به ایران به‌دلیل شرایط موجود، گفت:

درآمد صنعت گردشگری ایران در ماه گذشته با افت ۵۰ تا ۷۰ درصدی مواجه شده است.

دکتر سمانه یوسفی در ادامه سخنان خود به این نکته نیز اشاره کرد که عراق، آذربایجان، افغانستان، ترکیه و پاکستان، کشورهایی هستند که گردشگران آن‌ها بیشترین آمار بازدید از ایران را به خود اختصاص داده‌اند؛ هرچند متاسفانه سطح درآمد بالایی نیز نداشته‌اند. این در حالی است که سطح درآمد گردشگری جهانی دو برابر شده است. یوسفی در ادامه به موضوع‌های پراهمیتی مانند وب‌سایت‌ هتل‌ها، تولید محتوای داخلی و خارجی و برندسازی اشاره کرد.

سپس دکتر سعید وفائی، مربی فروش و خودسازی به بیان نکته‌هایی درخصوص نحوه ارتباط عوامل اجرایی در صنعت گردشگری مانند هتل‌ها با مشتریان پرداخت و بر لزوم بهینه‌سازی و آموزش فعالان این حوزه جهت ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان و جلب رضایت آن‌ها تاکید کرد.

سومین سخنران اصلی مراسم نیز استاد اکبر غمخوار، عضو هیئت مدیره دفاتر مسافرتی ایران، بودند که ضمن معرفی گوشه‌ای از جاذبه‌های گردشگری ایران در حوزه‌های مختلف از جمله بو‌م‌گردی، گردشگری غذا، سلامت و... بر لزوم معرفی هرچه بیشتر این پتانسیل‌ها، بر فراهم کردن بستر مناسب برای ورود گردشگران خارجی تاکید کرد.

در بخش دوم مراسم نیز به‌ترتیب بعد از توضیحات و آموزش های مهندس هادی شریفی در زمینه اقدامات رسانه‌ای و سئو، مهندس عماد گوگانی به یافته‌های جدیدی در حوزه دیجیتال مارکتینگ مانند اهمیت سئو در تولید محتوا و شبکه‌های اجتماعی با رویکرد طراحی کمپین های تبلیغاتی آنلاین پرداختند.

نخستین پنل انتقال تجربه تخصصی گردشگری با حضور  برندهای برتر 

بخش پایانی مراسم نیز به پنل انتقال تجربه موسسان سامانه‌های آنلاین با حضور آقایان محمدرضا طاهری (مدیر و مؤسس سامانه‌ جااینجاس)، علی کشفی (موسس و مدیر عامل فلایتیو)، حمیدرضا اشجع (مدیرعامل مستر بلیط) و تورج مرادی‌پور (مدیرعامل کجارو) برگزار شد. حاضران پنل ضمن معرفی حوزه فعالیت خود به حاضران به بیان دغدغه‌ها و چالش‌های حوزه‌ فعالیت خود از جمله تبعات قطعی اینترنت در ماه‌‌های گذشته و نیز ارائه راهکار پرداختند.

پنل انتقال تجربه گردشگری برای اولین بار بود که در این سطح برنامه ریزی و اجرا شد. این اقدام که در داخل ایران کم سابقه است تلاش کرده تا با مشارکت برندهای پیشرو فضایی را به جهت انتقال تجربیات فراهم کند.

فرش شهداد و قاصدک 24

این گردهمایی و همایش در نهایت با ضیافت شام به پایان رسید، از اصلی ترین حامیان این رویداد که در کنار مدیران هلدینگ خاورمیانه (مجید فرح آبادی و امین محبعلی) به هرچه باشکوه تر برگزار شدن رویدداد کمک کردند می توانیم از فرش شهداد نام ببریم که پس  از سال ها تولید و ارائه فرش های خاص در خارج ایران برای اولین بار وارد بازار داخلی شد.

 قاصدک 24  به عنوان یکی از 3 برند اصلی ارائه بلیط در ایران حامی دیگر این رویداد بود که با تعامل مثبت و تیم جوان و چابک خود در برگزاری این رویداد تخصصی یاری کردند. از حامیان دیگر می توانیم به ماکلاب ، مجموعه اینتن و چای دوراچی  نیز اشاره کنیم. 

برگزارکنندگان این همایش با هدف تعامل و یکپارچگی فعالان حوزه گردشگری قصد دارند تا این رویداد به صورت سالیانه تکرار کنند و علاوه بر فضای همایش، رویکرد فستیوال را نیز پررنگتر  دنبال کنند.

همایش برترین های گردشگری 2020

همایش برترین های گردشگری 2020

همایش برترین های گردشگری 2020

اخبار گردشگری را از کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

فقط میتونم بگم شوآف (show off)! یه جای اینکه یه همایش مفید و کارآمد برای صنعت گردشگری تو ایران شکل بگیره، یه سری عشق شوآف میان و میزان فروش روزانه و ماهیانه شرکتشون میگن و میخوان بگن که ما خیلی خفنیم تو گردشگری و صنعت گردشگری ایران تو مشت ماست :) آخر سر هم یه شرکت میاد یه شامی میده و این مدلی میخواد پولش رو به رخ بکشه! واقعا متاسفم برای این چنین همایش هایی

انتشار:15 اسفند 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.