karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

28 مهر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از ایرنا، یک روزنامه صربستانی با نام داناس، در گزارشی که روز 4 شنبه به تاریخ 26 مهر 96 منتشر کرد، از قرارگیری مجدد ایران در میان کشورهای توریستی و محبوب دنیا خبر داد. طبق آمار رسمی، از 21 مارس 2016 تا 20 مارس سال 2017 بیش از 6 میلیون نفر به ایران سفر کرده اند. طبق گزارش این روزنامه، آمار نشان می دهد که تعداد گردشگرانی که در فاصله مارس 2016 تا 2017 به کشورمان آمده اند، به نسبت سال قبل، 50 درصد و به نسبت سال های 2009 و 2010، سه برابر افزایش داشته است.

روزنامه داناس در ادامه گزارشش نوشت که دلیل افزایش سفرها به ایران، توافق نامه هسته ای بین تهران و قدرت های جهان است که در ژوئیه سال 2015 منقعد گردیده؛ توافق نامه ای که موجب لغو بخش زیادی از تحریم های ایران شد.

این روزنامه صربستانی در ادامه نوشت:

یک گروه از خبرنگاران صربستان اخیرا این فرصت را داشتند که از نزدیک با اسرار ایران باستان و همچنین با واقعیت های جمهوری اسلامی ایران که در منطقه غرب آسیا و شرق میانه نفوذ دارد، آشنا شوند. 

در بخش دیگر گزارش این روزنامه آمده که:

تهران 15میلیون نفر جمعیت دارد و اطرف آن با کوه های مرتفع با 4 هزار متر ارتفاع احاطه شده است. همچنین شهر شیراز که مترادف هنر است و تخت جمشید در آن واقع شده، از دیگر نقاطی بودند که خبرنگاران از آنها دیدن کردند.

این روزنامه صربستانی نوشت:

 ایران طرحی را برای سرمایه گذاری 30 میلیارد دلاری در صنعت گردشگری تا سال 2015 در دست انجام دارد.

طبق گزارش روزنامه داناس، در ایران آثار تاریخی بسیاری از دوره های مختلف وجود دارد که تعداد زیادی از آن ها در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند.

در بخش دیگر این گزارش ذکر شده که خطوط هوایی اروپایی مانند هواپیمایی بریتانیا و لوفت هانزا با راه اندازی پرواز مستقیم به ایران، راه ایران را هموارتر کردند تا علاوه بر گردشگران، تاجران نیز راحت تر به کشورمان بیایند و بتوانند فرصت های شغلی و سرمایه گذاری را بررسی کنند.

داناس ادامه داد:

گردشگری یکی از راه های آشنا شدن با میراث فرهنگی کشورهاست. ایران کشوری است چهار فصل که تعداد زیادی شهرهای باستانی و مقصدهای جذاب گردشگری دارد و این قابل تقدیر است. 

داناس در پایان نوشت، گردشگری درمانی نیز در ایران طرفداران بسیاری دارد؛ افراد زیادی به ایران سفر می کنند تا از خدمات پزشکی و درمانی کشورمان بهره مند شوند.

ورود به صفحه اختصاصی ایران از نظر گردشگران خارجی

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.