karnaval.ir

خشایار مهدوی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

28 خرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

اوباما روزهای پایانی ریاست جمهوری خود را با افشای حقایقی از موجودات فضایی به پایان می برد. بنا بر گزارش های منتشر شده  اوباما که از سال ۲۰۰۹ در سمت ریاست جمهوری قرار دارد روزهای کاری پایانی خود را با افشای حقایقی از موجودات فضایی همراه می کند.

به گزارش گجت و به نقل از ام اس ان، اوباما این افشاگری را در یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد؛ این موضوع در حالی است که هیلاری کلینتون هم در تبلیغات ریاست جمهوری خود این وعده را به طرفدارانش داده است.

استفان باست، مدیر اجرایی تشکیلات Paradigm Research Group که به اختصار (PRG) نیز شناخته می‎شود، اعتقاد دارد که رویداد دیوانه‎ کننده‎ای در راه است. وی می گوید که آقای دیوید کامرون نخست‌وزیر بریتانیا نیز پس از مدتی به این جریان می‎پیوندد. پس یک برنامه ریزی دقیق و از پیش تعیین شده برای پایان دادن به تمامی شایعات فرازمینی در حال تدوین است.

حدودا ۲۰ سالی می شود که از کاخ سفید خواسته شده تا اطلاعاتی طبقه بندی شده را از موجودات فضایی افشا نماید. طی جنگ سرد، اتفاقات عجیبی در زمینه یوفو افتاد که به “حیاط کاخ سفید” مشهور است. درست از همان زمان فشارها بر کاخ سفید بیشتر شد تا این اطلاعات را افشا نماید؛ اما رییس جمهور وقت آمریکا با این موضوع مخالف بود به همین دلیل هم قوانین مختلفی به ارگان‎های زیر مجموعه نیز داده شد که از دریافت هر گونه گزارش حول مشاهده یا برخورد با اشیای پرنده ناشناس منع شوند.  پس از آن جو سنگینی در زمینه یوفولوژی در آمریکا حکمفرما شد اما شاید اکنون می‎توانیم خود را در آستانه کشف حقیقیت بیابیم.

در تاریخ ۱۱ می سال جاری هنگامی که از “جاش ارنست” سخنگوی کاخ سفید درباره یوفوها سوال شد، این گونه پاسخ داد:

موضوع بیگانگان فضایی و یوفوها در سال جاری به یک واقعیت تبدیل می‎شود، سر خط اخبار روزنامه ها شده و تمام مردم جهان راجع به آن صحبت خواهند کرد.

سخنگوی کاخ سفید همچنین در مصاحبه با Daily Express گفت :

بیگانگان فضایی واقعیت دارند و این مهم ترین خبری است که امسال منتشر خواهد شد. من مطمئن نیستم که چه کسی در انتخابات پیروز می‎شود اما فکر می‎کنم که در هر صورت افشاگری اوباما در این مورد انجام خواهد شد.با این افشاگری بزرگ، فکر می‎کنم او جایزه نوبل را برنده شود! من ۸۵ درصد مطمئن هستم که اوباما پیش از پایان دوره ریاست جمهوری‎اش افشاگری را انجام می‎دهد و با اختلاف چند روز، دیوید کامرون نیز به این جریان ملحق خواهد شد.

اگر هیلاری کلینتون رییس جمهور آمریکا شود هم، امکان این افشاگری ها وجود خواهد داشت، زیرا او خود در یک برنامه تلوزیونی وعده افشاگری هایی را در رابطه با موجودات فضایی داده است. هیلاری کلینتون ظاهرا قصد دارد راه همسر خود یعنی، بیل کلینتون را ادامه دهد، کسی که در برنامه تلویزیونی سال ۲۰۱۴ درباره منطقه ۵۱ و یوفوها مورد پرسش قرار گرفت.

منطقه ۵۱ ایالت نوادا یکی از فوق محرمانه‎ترین مناطق جهان بوده که شایعات زیادی حول ارتباط این منطقه با حادثه رازول، اعم از سرقت ابزار به جا مانده از یوفو سقوط کرده و انتقال اجساد سالم و باقی مانده موجودات فضایی به آزمایشگاه‎ها، وجود دارد. بیل کلینتون در آن زمان گفته بود که هیچ موجود فضایی مرده‎ای در پایگاه وجود ندارد اما امکان حضور گونه زنده وجود دارد.

نخستین باری که در تلویزیون رسمی آمریکا حول این موضوع صحبت شد، رئیس جمهور وقت آمریکا بیل کلینتون به مجری برنامه یعنی جیمی کیمل گفت:

یک اسم جدید برای یوفوها وجود دارد؛ یعنی پدیده غیر قابل توضیح هوایی (یا به اختصار UAP) ، این یک نامگذاری کاملا جدید است. من مایل هستم که به صورت جمعی به سراغ آن اطلاعات محرمانه برویم و تا حد ممکن مسئله را عمومی نماییم.اگر چیزی آن‎جا نبود، بگذارید به مردم بگوییم که چیزی وجود ندارد. اما اگر چیزی بود، پس با یک تهدید در سطح امنیت ملی و جهانی مواجه هستیم و باید آن را با همه به اشتراک بگذاریم!

خبر0-8

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

عالی

انتشار:29 بهمن 1401

آیا این دیدگاه مفید بود؟

AKN

دوران ریاست جمهوری آقای اوباما هم به سر رسید و هنوز هم هیچ به هیچ....

انتشار:10 آذر 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.