karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

20 اسفند 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، گردشگر روس که با قطار گردشگری در تور رفت و برگشت یک روزه تهران-شمال (سوادکوه) شرکت کرده بود، گفت:

مسافرت به ایران و به ویژه استان مازندران بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است.

تور قطار گردشگری ساعت 07:00 روز جمعه 18 اسفند ماه، از ایستگاه راه آهن تهران به سمت سوادکوه در استان مازندران حرکت کرد. این قطار از گرمسار، بن کوه، کبوتر دره، سیمین دشت، زرین دشت، مهاباد، فیروزکوه، گدوک، دوگل، ورسک و سرخ آباد گذشت و در نهایت وارد ایستگاه راه آهن سوادکوه شد.

«جمیله محمدجانوا» دندانپزشک اهل روسیه به همراه همسر تاجیک خود در این قطار گردشگری حضور داشت. وی درباره این سفر اظهار کرد:

تصور نمی کردم که ایران اینقدر مناظر زیبا و بکر داشته باشد، مازندران واقعا بسیار زیبا است.

وی افزود:

برای من بسیار مایه افتخار است که مردم خوب، مهربان، مهمان نواز و شاد و پرنشاط مازندران را از نزدیک دیدم و با آنها آشنا شدم. 

«جمیله محمدجانوا» ادامه داد:

از دیدن پل زیبا و تاریخی ورسک که چندین دهه از عمر آن می گذرد، اما همچنان قطارهای سنگین از روی آن عبور می کند و در خدمت مردم است، بسیار متعجب شدم.

این گردشگر روس تصریح کرد:

در بازگشت به کشورم برای مردم روسیه و به ویژه برای خانواده، دوستان و آشنایان از ویژگی های برجسته ایران و ایرانیان تعریف خواهم کرد و به آنها می گویم که ایران یکی از کشورهای بسیار قدیمی و صاحب فرهنگ بسیار غنی دنیا است و مردم ایران بسیار مهربان و مهمان نوازند و با مهمانان و گردشگران خارجی بسیار محترمانه رفتار می کنند.

وی گفت:

برداشتم از مردم و جامعه ایران این است که ایرانیان مردمی بسیار صلح دوست و مهمان نواز و خواهان همزیستی مسالمت آمیز و احترام متقابل با همه مردم دنیا هستند.

ورود به صفحه معرفی پل ورسک

گردشگر روس در ایران

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.