karnaval.ir

پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

02 آذر 1401

به روز رسانی

02 آذر 1401

به نقل از رسانه قطبنما

سازمان حفاظت از داده‌های اتحادیه اروپا به هواداران جام جهانی توصیه کرده که دو اپلیکیشن جام جهانی قطر را دانلود نکنند؛ چرا که این برنامه‌ها خطرات امنیتی جدی دارند و حریم خصوصی کاربران را نقض می‌کنند.  

به گزارش «پولیتیکو»، قطر از هوادارن بین‌المللی که برای تماشای بازی‌های جام جهانی به این کشور سفر می‌کنند، خواسته است که اپلیکیشن رسمی جام جهانی با عنوان هایا (Hayya) و همچنین اپلیکیشن ردیابی کووید-۱۹ «اهتراز» (Ehteraz) را دانلود و نصب کنند. گوگل و اپل استور نیز این دو برنامه را در فروشگاه‌های آنلاین خود قرار داده‌اند. 

با این حال در چند روز گذشته، رگولاتورهای اروپایی مسئول حفاظت از داده‌ها در آلمان، نروژ و فرانسه با هشدار به کاربران این اپلیکیشن‌ها اعلام کرده‌اند، داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط دو برنامه قطری بسیار فراتر از آن چیزی است که در اعلامیه‌های حریم خصوصی این برنامه‌ها به مخاطب نشان داده می‌شود. همچنین داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط این برنامه‌ها نه‌تنها در دستگاه باقی می‌ماند، بلکه به یک سرور مرکزی نیز منتقل می‌شود.

به‌کاربران توصیه شده در صورتی که دانلود این برنامه‌ها کاملا ضروری است، بهتر است هواداران این کار را روی تلفنی انجام دهند که داده‌ای روی آن ندارند و به‌محض بازگشت از قطر نیز این برنامه‌ها را حذف کنند. 

دولت قطر هنوز به این اظهارنظر پاسخی نداده است. کشورهای اروپایی پیش از این نیز بارها قطر را به نقض حقوق بشر و بدرفتاری با کارگران محکوم کرده بودند. 

خطرات امنیتی اپلیکیشن های جام جهانی قطر

خبرهای به روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

قدم در راهی گذاشتم که در آغاز برایم مبهم بود، اما حالا جذاب است. انگیزه، امید و عشق موجب شد تا از سختی‌های این راه ترسی به خود راه ندهم، خستگی جسمم را با طراوت و شادابی روحم تسکین دهم و با قدرت بیشتر و

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.