karnaval.ir

الهه افهامی

انتشار

11 تیر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

شاید شیرین ترین خاطره دوران کودکی مان لذت سر خوردن از یک #سرسره هر چند کوچک باشد که ما را از ارتفاعی به چشم خودمان مرتفع به پایین می رساند.

آن سرسره ها آن قدر هم که، در خاطره ما مانده بلند و یا ترسناک هم نبوده؛ اما با این حال لذتی وصف ناشدنی را برای مان به ارمغان می آورده است.

امروز می خواهیم شما را به دنیایی از جنس کودکی های تان ببریم.

جایی که دیگر لذت سرسره سواری فقط متعلق به دوران کودکی نیست؛ بلکه مخصوص بزرگسالان است و خیلی هم ترسناک تر از سرسره های دوران کودکی تان می باشد.

امروز به #کالیفرنیا می رویم و بر فراز یکی از بلندترین ساختمان های این شهر!

با کارناوال همراه باشید تا از این ساختمان  و سرسره ای که در آن ساخته شده بیشتر بدانیم.

اسکای  اسلاید
اسکای  اسلاید
اسکای  اسلاید

کالیفرنیا از پشت قاب شیشه ای اسکای اسلاید

تماشای یک شهر از پشت قابی شیشه ای  و از ارتفاع 1000 پایی بسیار هیجان انگیز خواهد بود، حال تصور کنید این چشم انداز را در حالی ببینید که با سرعتی نه چندان کم در حال سقوط از یک سراشیبی هستید...

شاید ساختمان های کالیفرنیا و خیابان ها از این زاویه طور دیگری دیده شوند. مخصوصا اگر در حال حرکت باشید و تنها در فاصله چند ثانیه این مناظر را مرور کنید.

ابعاد تمام شیشه این سرسره هیجان آنرا چند برابر کرده است و شاید تمام کسانی که از آن استفاده کرده اند هر لحظه توهم بیرون افتادن از آنرا داشته باشند؛ 

ولی این تنها توهمی است رعب آور که هیجان لیز خوردن از این سرسره را چند برابر می کند!

همراهمان بیایید که قرار است سرسره سواری خاص را تجربه کنیم ، سرسره ای که اینبار روی زمین که نه روی آسمان است و شیشه ای.... 

اسکای اسلاید
اسکای اسلاید
اسکای اسلاید

سرسره سواری اینبار در آسمان

مقصد کالیفرنیا است.

مقصدی زیبا با دیدنی هایی که هر کدام جذابیت خود را دارند ؛ اما  چشم بر همه می پوشیم و یک راست به سراغ برجی می رویم که نامش اسکای اسپیس است؛ برجی با 70 طبقه که هر کدام کاربری خود را دارد.

یک راست به طبقه 70 ام می رویم تا چیزی خاص ، جدید و هیجان آور و یا حتی شاید ترسناک را تجربه کنیم . قبل از ورود به برج وقتی از پایین نگاه می کردی ، چیزی عجیب نظرت را جلب می کرد ، چیزی شبیه به یک کانال اما انگار شفاف بود و شیشه ای...

این همان سرسره ای است که می گوییم . باید تجربه ای فراموش نشدنی باشد...

روی جایگاه مخصوص شروع بنشینید و پارچه ای که به شما می دهند را زیرتان بیاندازید و آماده شوید ، شاید قبل از شروع ، منظره ای که پیش رویتان است کمی ته دلتان را خالی کند ، اما سواری کوتاه و لذت بخشی خواهد بود.

یک حرکت به جلو و سرسره سواریتان آغار می شود...

فقط از منظره ی بی حد و مرز لذت ببرید و هیجان خفته در درونتان را خالی کنید...

اسکای اسلاید
اسکای اسلاید
اسکای اسلاید
اسکای اسلاید
اسکای اسلاید

دیدن این ویدئو را از دست ندهید...

جزییات ساخت اسکای اسلاید

جدید ترین جاذبه در #لس آنجلس ، سرسره ای است با طول 12 متر که در ارتفاع 1000 پایی از سطح زمین قرار گرفته است.

این سرسره در طبقه 70 ام از برجی بلند قرار دارد که  بلندترین ساختمان در #آمریکا و در میسیسیپی است و ارتفاعی برابر با 304 متر دارد.

این سرسره که در واقع طبقات 69 و 70 برج را به هم متصل می کند و شاید بهتر است بگوییم یک میان بر است.

کسانی که بر این سرسره سوار می شوند می بایستی پارچه ای را به دست بگیرند تا بتوانند از سرسره به درستی پایین بیایند.

 Lucy Rumantir مدیر عامل شرکت سنگاپوری است که مالک این ساختمان می باشد، می گوید شیشه ای که برای ساخت این سرسره استفاده شده است 32 میلیمتر ضخامت دارد که می تواند تحمل وزن یک اتوبوس پر از بچه های مدرسه ای را داشته باشد.

سرسره از پیش ساخته شده و به وسیله هلی کوپتر به این ارتفاع آورده شده است.

در واقع این سرسره خود به تنهایی قسمتی از پروژه بزرگ اسکای اسپیس بوده و هدف از ساخت آن، افزایش جذابیت ساختمان و بازدید از آن بوده است.

این پروژه از تاریخ 25 ماه june مورد بهره برداری قرار گرفت و رو به عموم مردم گشوده شد.

اسکای اسلاید
مراحل ساخت اسکای اسلاید
مراحل ساخت اسکای اسلاید

"اسکای اسپیس "skyspace  | پروژه ای بر فراز کالیفرنیا

در سال های اخیر پروژه ای به نام اسکای اسپیس در کالیفرنیا ، سر و صدی زیادی به پا کرده است.

این پروژه در واقع نام ساختمانی است با 70 طبقه که در آن قسمت های مختلفی وجود دارد. 

این پروژه در اصل نوسازی ساختمانی به نام US BANK در منطقه مرکزی کالیفرنیا بوده است. با هزینه ای بالغ بر 50 میلیون دلار قسمت های تازه ای به این ساختمان اضافه شده است .

 در ادامه قسمت های مختلف این ساختمان را به اختصار معرفی خواهیم کرد، قسمت اصلی مورد نظر ما در این ساختمان، سرسره شیشه ای آن است که از قسمت های دیگر جذاب تر و کمی ترسناک تر هم هست.

 علاوه بر قسمت های مختلفی که این ساختمان دارد، در آن سالن هایی هم هست که برای برگزاری مراسم مختلف استفاده می شود؛ از مراسم کاملا رسمی تا مراسم مهمانی و حتی مراسم ازدواج!

ساختمان برج امریکا

قسمت های مختلف ساختمان "اسکای اسپیس"

این برج به غیر از این جاذبه ، دیدنی های دیگری هم دارد :

قسمت دیگری که در این برج مرتفع وجود دارد؛ رصد خانه آن می باشد. از این رصد خانه بازدید کنندگان نمایی 360 درجه رو به شهر خواهند داشت. از این مکان کل کالیفرنیا در مقایل دیده های شما خواهد بود  و چشم اندازی منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد.

قسمت آخر در ساختمان اسکای اسپیس، شما را به دنیای مجازی از تکنولوژی های تعاملی می برد. در این قسمت شما می توانید از طریق دیواری دیجیتالی به صورت مجازی مکان های دیدنی در کالیفرنیا در ببنید و حتی در انجا قدم بزنید!

داخل ساختمان برج امریکا
داخل ساختمان برج امریکا
داخل ساختمان برج امریکا

در آخر ویدئویی کامل از مراحل ساخت تا تجربه ی این سرسره ی هیجان انگیز

اطلاعات تکمیلی و دسترسی

برای دسترسی به سرسره و استفاده از آن هزینه ای بالغ بر 8 دلار علاوه بر هزینه ورودی به ساختمان که 25 دلار می باشد، از افراد دریافت می شود.

آدرس:کالیفرنیا، لسانجلس، خیابان پنجم غربی، مجموعه 840

ADDRESS :633 West Fifth StreetSuite 840Los Angeles, CA 90071213.894.9000

اسکای اسلاید
اسکای اسلاید

سخن آخر

قطعا ایده ساخت سرسره بسیار خلاقانه است و مدیران را در رسیدن به هدف شان یعنی افزایش بازدید از ساختمان یاری کرده است.

نظر خود را در رابطه با این مطلب با ما به اشتراک بگذارید و بگویید آیا شما جرات تجربه کردن این سرسره سواری را دارید یا خیر؟

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.