karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

31 فروردین 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در مهاباد #مارها در پارک خبرنگار تجمع کرده اند . رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد گفت : شهروندان مهاباد تماس هایی با آتش نشانی ها در رابطه با تجمع مارها در کنار رودخانه و #پارک خبرنگار داشته اند و ماموران آتش نشانی به سرعت به منطقه اعزام شده اند . 

جلال فدایی در این باره گفت : ماموران آتش نشانی بوسیله ی دستگاه های مارگیری تمامی مارهایی را که در قسمت های مختلف پارک تجمع کرده بودند را به رودخانه برگرداندند . ماموران بیشتر از 80 حلقه مار را توانستند بگیرند و تعدادی از آن ها نیز فرار کرده اند . 

وی ادامه می دهد : با توجه به افزایش آب #رودخانه احتمال دارد مارها بار دیگر به پارک برگردند و یا به خیابان های نزدیک پارک بروند . 

رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد از مردم خواست تا از هرگونه اقدام خودسرانه برای گرفتن مارها پرهیز کنند و در صورت مشاهده ی مارها ماموران آتش نشانی را با خبر کنند . 

رئیس اداره ی حفاظت محیط زیست مهاباد در خصوص این حادثه گفت : مارهایی که با آن ها مواجه شده ایم سال های قبل نیز در حاشیه رود زندگی می کردند و به دلیل بالا آمدن سطح آب و وارد شدن آب به داخل سوراخ هایشان به قسمت های بالایی حاشیه ی رودخانه آمده اند . 
کامران حسینی افزود : این مارها طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان اداره ی محیط زیست شباهت های زیادی به مارهای آبی دارند و غیر سمی و بی خطر محسوب می شوند . 

به دلیل پایین بودن دمای هوا این مارها هنوز بطور کامل از خواب زمستانی بیرون نیامده اند و به همین دلیل به دور یکدیگر حلقه زده اند و لیز می خورند . 

در فضای مجازی عکس هایی از این واقعه پخش شده و گفته می شود این حالت مارها را حمام آفتابی مارها نامیده اند . برخی از مردم برای مشاهده کردن این اتفاق در طول شب گذشته به کنار رودخانه و پارک خبرنگار رفته اند . 

مهاباد با جمعیتی برابر با 215 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی قرار گرفته است . 

تجمع مارها در مهاباد
تجمع مارها در مهاباد
تجمع مارها در مهاباد
تجمع مارها در مهاباد
تجمع مارها در مهاباد

 #اخبار روزگردشگری را در کارناوال دنبال کنید .

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.