karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

05 اردیبهشت 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

 به نقل از خبرگزاری مهر، حسین حمید پور -شهردار آبادان- در حاشیه دیدار با ادوارد لوپز -سفیر اسپانیا- از اعلام آمادگی وی برای اعزام متخصصان فنی و مهندسی در حوزه گردشگری این کشور به آبادان خبر داد و گفت:

در این دیدار به معرفی پتانسیل‌های گوناگون آبادان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی، گردشگری و حتی ورزشی پرداختیم.

وی با اشاره به زیرساخت‌ها و استعدادهای ورزشی شهر آبادان به خصوص در زمینه فوتبال و بسکتبال افزود:

جاذبه‌های گردشگری آبادان همچون رودخانه‌ها، روستاهای گردشگری، اماکن تاریخی و مذهبی همچون مسجد رنگونی ها، باغ‌موزه دفاع مقدس، کلیسا و غیره از دیگر مزیت‌های قابل پرداخت شهری آبادان هستند که به سفیر اسپانیا معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در مورد انعقاد خواهرخواندگی آبادان با یکی از شهرهای اسپانیا همچون بیلبائو یا مادرید به عنوان شهرهای توسعه یافته اسپانیا به لحاظ فنی، مهندسی و گردشگری نیز پیشنهادی ارایه شد، ادامه داد:

باید بتوانیم درهای ارتباطی خود با جهان را در قالب خواهرخواندگی که یکی از اقدامات قابل انجام توسط شهرداری‌ها است را به انجام برسانیم، با این اقدام قادر خواهیم بود تا در بحث سرمایه‌گذاری‌های خارجی آن هم با توجه به تمایل آنان برای سرمایه‌گذاری در شهرهای دارای قابلیت کار و سرمایه‌گذاری، اقدام کنیم.

وی بر اینکه تمامی اقدامات پیشنهادی به سفیر اسپانیا در جهت رسیدن به توسعه پایدار شهری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری است، تاکید کرد و گفت:

اسپانیا یکی از کشورهای سرآمد در بحث گردشگری در جهان و جزو کشورهای توسعه یافته در بحث گردشگری است.

شهردار آبادان به اعلام آمادگی سفیر اسپانیا برای اعزام متخصصان کشورش در قالب گروه‌های مهندسی به آبادان اشاره کرد و افزود:

متخصصان ضمن کمک به شناسایی جاذبه‌های گردشگری در زمینه تبادل دانش فنی اقدامات، نیز به آبادانی ها کمک می‌کنند.

حمید پور ابراز امیدواری کرد تا مقدمات همکاری میان اسپانیا با آبادان که در سطح مذاکرات دوجانبه با سفیر این کشور انجام شد با پیگیری مسوولان به نتیجه برسد.

وی ادامه داد:

می‌توانیم نیازمان به توسعه و درآمدهای پایدار شهری را با بهره‌گیری از دانش و فکر مهندسی و اقتصادی متخصصان کشور توسعه یافته اسپانیا تامین کنیم، به طور حتم حضور کشورها و متخصصان اروپایی در منطقه که نقش مهم در تغییر زیرساخت‌های اقتصادی‌مان دارد، بر اقتصاد منطقه نیز اثرگذار خواهد بود.

کلیسای آبادان

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.