karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

03 اردیبهشت 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از چمدان، مقصود اسعدی سامانی -دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی- آخرین وضعیت سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی را تشریح کرد و از توقف سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی در اکثر کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس خبر داد.

وی اظهار کرد:

متاسفانه بعد از خروج آمریکا از برجام با توجه به اینکه بسیاری از شرکت‌های سوخت‌رسان هواپیما چند ملیتی هستند و سهام‌دار آنها آمریکایی است و یا با آمریکایی‌ها مراوده دارند، اعلام کردند که به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی سوخت رسانی نخواهند کرد، هرچند که علی رغم این مساله تاکنون هیچ یک از پروازهای هواپیماهای ایرانی به دلیل عدم تامین سوخت لغو نشده است.

او ادامه داد:

مساله‌ای که در حال حاضر برای برخی هواپیماهای ایرانی پیش می‌آید این است که باید یک نشست و برخاست اضافه داشته باشند تا بتوانند در فرودگاه‌های کشورهای دیگر سوخت خود را تامین کنند؛ به طور مثال اگر قرار باشد پروازی از ایران به فرانکفورت برود در مسیر بازگشت از آلمان و پس از سوار کردن مسافران به یکی از فرودگاه‌های یک کشور دیگر برود و پس از سوخت‌گیری به ایران بازگردد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه، نگرانی شرکت‌های سوخت‌رسان هواپیما نسبت به فشارهای آمریکا موجب شده تا از همکاری با هواپیماهای ایرانی پرهیز کنند، گفت:

اگر کانال ارتباطی ایران و اروپا تحت عنوان اینستکس راه‌اندازی شود، شرکت‌های کوچک اروپایی می‌توانند به هواپیماهای ایرانی سوخت‌رسانی کنند.

سامانی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای اروپایی نظیر آلمان، فرانسه، انگلیس، ترکیه و… امکان سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی وجود ندارد، توضیح داد:

علاوه بر این در کشورهایی نظیر لبنان، کویت و امارات و برخی دیگر از کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز به هواپیماهای ایرانی سوخت رسانی نمی‌شود.

هواپیمای ایرانی

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.