karnaval.ir

الهه افهامی

انتشار

28 اردیبهشت 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

روستا در زمان حال

گاهی اوقات در دنیای ما اتفاقاتی رخ می دهد که با عقل و منطق جور در نمی آید .

این اتفاقات همیشه هاله ای از ابهام را در ذهن ما به جای می گذارند و تا کنون برای برخی از آنها هیچ راه حلی ارائه نشده است .

کارناوال این بار برایت یکی از آن ها را در نظر گرفته تا کمی با رشته های عقل و منطق ذهنت بازی کند . در ادامه برای شما از روستایی متعلق به اسکیموها خواهیم گفت که ساکنانش ناگهان ناپدید می شوند و هیچ گاه هیچ اثری از آنها پیدا نمی شود . در این میان علاوه بر ناپدید شدن آنها اتفاقات عجیب دیگری هم رخ می دهد که برای شما خواهیم گفت .

 با ما همراه باشید.

ساکنان روستایی که ناپدید شد
ساکنان روستایی که ناپدید شد

سکوت ، این واژه پر رمز و راز ، در اکثر اتفاقات عجیب و غریب نقش اصلی را ایفا می کند . روستایی که روزی سرزمین مردمانی از جنس برف بود ، حالا با سکوت در هم آمیخته ، سکوتی که بوی مرگ می دهد .

دیگر هیچ اثری از آن مردمان شاد و سرزنده نیست ، قطعا اتفاقی وحشتناک رخ داده که ناگهان 2000 نفر جمعیت روستایی با هم ناپدید شده اند . کسی نمی داند روستاییان به کجا برده شده اند و چه بلایی بر سر آنها آمده ، اما برخی از شاهدان ، رخدادهای عجیبی را گزارش داده اند که شاید کمی پرده از این راز بردارد .

در ادامه با ما همراه باشید تا آن ها را برای شما بگوییم .

ساکنان روستایی که ناپدید شد
روستا در زمان حال

مرز مرگ در روستای محو شده

در جایی میان مرز #آمریکا و #کانادا دریاچه ای به نام " آنجی کوینی " Anjikuni وجود دارد.

این #دریاچه در منطقه "نوینو وت " Nunavut کانادا واقع شده است و یکی از دریاچه هایی است که در اطراف #رودخانه " کازان "  Kazan جریان دارد.

این دریاچه و صخره های آن جایی بود که اسکیموها سکونت داشته اند. آن ها هم بر روی زمین های یخ زده اطراف دریاچه و هم بر روی صخره های بلند نزدیک به آن خانه هایی را ساخته و در آنها زندگی می کردند .

خانه هایی که حالا امروز بی هیچ مردمی سرشار از سکون و مرگ شده اند .

روستا ی ناپدید شده
روستا ی ناپدید شده

اولین شاهد "جوی لبل " Joe Labelle

واقعا ترسناک است که اولین شاهد پدیده ای باور نکردنی باشید ، مخصوصا اگر این پدیده درست در مکانی اتفاق افتاده باشد که شما در آن جا کلی خاطره ی خوب دارید.

"جوی لبل " Joe Labelle  اولین کسی بود که در نوامبر سال 1930 با روستای خالی از سکنه مواجه شد، او یک تله گذار برای حیوانات است که مثل همیشه در حال گذر از #روستا بود اما این بار دیگر خبری از آن روستای شاد با مردم سرزنده اش نبود .

کمی از زبان خودش بشنوید :

همیشه هنگام عبور از روستا مردمانی شاد و سرزنده را می دیدم که به من خوش آمد می گفتند و در حال ماهی گیری بودند ، اما این بار ناگهان  با سکوتی وهم آور مواجه شدم . برای رفتن به روستا کنجکاو شدم تا شاید اثری از مردم در آن بیابم .

تمام خانه ها و روستا را گشتم اما هیچ اثری از مردم نیافتم ، ناگهان دودی را از دور دیدم که مشخص بود برای آتشی است که تازه خاموش شده، بی هیچ معطلی خودم را به آتش رساندم تا شاید اثری از روستاییان بیابم ، اما چیزی که با آن مواجه شدم تنها یک خورشت سوخته بود که ساعت ها روی آتش مانده بود.

جوی پس از مدت کوتاهی متوجه شد اتفاقی #وحشتناک در روستا رخ داده است . او با صحنه های عجیبی روبه رو می شود، روستایی خالی از سکنه که ناگهان مردمانش ناپدید شده بودند و این در حالی بود که همه چیز سرجایش بود ، خانه ها ، حتی غذاهایی بر روی آتش ، ابزار و  وسایل ضروری اسکیموها همگی سر جای شان بودند ؛ اما مردم نبودند و این مانند علامت سوالی بزرگ بود که چطور ممکن است مردم از روستا بروند در حالی که حتی غذا و اسلحه هایشان که ابزار ضروری آن ها است را با خود نبرده باشند .

جوی بی هیچ معطلی خود را به نزدیک ترین اداره تلگراف می رساند تا این واقعه را گزارش دهد.

روستای ناپدید شده

نشانه هایی عجیب در روستای ناپدید شده

این که مردم روستا ناگهان همگی با هم ناپدید شده اند خود اتفاقی وحشتناک است؛ اما در این میان یک سری اتفاقات دیگر هم افتاده که موضوع را ترسناک تر می کند. هنگامی که محققان برای تحقیق در روستا دست به کار می شوند با صحنه هایی عجیب روبه رو شده و مسئله ای پیچیده برای آنها نمایان می گردد.

یکی از این نشانه ها 7 سگ سورتمه سوار متعلق به اسکیموهاست که چند مایل آن طرف تر از روستا در حالی که از گرسنگی تلف شده اند پیدا می شوند. این سگ ها در حالی از گرسنگی مرده اند که چندین فروشگاه درست در نزدیکی همان جا وجود داشته و همگی هم باز بوده اند. از طرفی سگ های سورتمه سوار برای اسکیموها بسیار با ارزش هستند و این که آن ها به خاطر نداشتن غذا تلف شوند خیلی عجیب است.

دومین رخ داد عجیب مربوط به مردگان روستا می شود ، تمام مردگان روستا نبش قبر شده و اجساد داخل آن ها هم مانند مردمان روستا ناپدید شده بودند .

و سومین اتفاق عجیب هم از زبان برخی شاهدانی که در فاصله های چند مایلی خارج از روستا بوده اند ، نقل می شود .

آنها از نوری آبی  عجیب صحبت می کنند که بر فراز روستا دیده شده و بعد از مدتی هم ناپدید شده است .

این سه اتفاق در این روستا موضوع را پیچیده تر می کند ، حالا می خواهیم برخی از فرضیاتی که در رابطه با این پدیده مطرح شده برای شما بگوییم .

با ما همراه باشید.

روستا

فرضیه هایی که هیچ گاه ثابت نشد

از آنجایی که مردمان روستا به صورت ناگهانی و بدون بردن هیچ یک از وسایل ضروی خود ، ناپدید شده اند نشانه خوبی است برای این که موضوع را به مسائل ماورایی نسبت دهیم . زیرا اگر مردم خود رفته باشند حتما ابزار ضروری را با خودشان برمی داشتند . اما آن ها نه تنها این کار را نکرده اند حتی ذخیره های مواد غذایی آن ها دست نخورده باقی مانده . غذا دیگر موضوع مهمی است و هر چه قدر هم که آن ها با عجله روستا را ترک شده باشند حتما به غذا نیازمند خواهند شد و می بایستی حتما با خود غذا هم برمی داشتند که این کار را هم نکرده بودند . با توجه به این تفاسیر ، فرضیاتی که برای این روستا مطرح می شود همگی متعلق به دنیایی #ماوراء الطبیعه است که در ادامه با هم آنها ر ابررسی می کنیم .

1) حمله بیگانگان

برخی می گویند این اتفاق می تواند با #موجودات فضایی در ارتباط باشد ، یکی از دلایلی که این فرضیه ارائه شده است همین نور آبی است که بر فراز روستا مشاهده می شود . این نور می تواند خود دلیل برای فرود موجودات فضایی در این روستا باشد .

موجودات فضایی

2) ارواح شیطانی

 Labelle ، خود یکی از فرادی است که عقیده دارد  اعضای روستا توسط ارواح شیطانی اسکیمو دزدیده شده اند .

Torngarsuk، در فرهنگ مردم  نام خدایی است که سر دسته تمام ارواح خبیثه است و در آسمان ها زندگی می کند .

این نماد بین مردم اسکیمو اهمیت دارد و آن ها معتقد هستند که این نماد می تواند در کالبد حیوانات هم ظاهر گردد به همین دلیل هم آنها تصور می کنند که شاید یکی از سگ های شان در قالب این شیطان تجسم شده است و بقیه ی سگ ها را به کشتن داده است .

ارواح شیطانی

3) خون آشام

 اما فرضیه دیگری که وجود دارد این است که شاید خون آشام ها این بلا را بر سر روستاییان آورده باشند

خون آشام ها نیمه شب به راه می افتند و همان طور که از نام آن ها هم پیدا است تشنه به خون هستند ؛ اما این یکی از ضعیف ترین ایده ها است زیرا هیچ اثری از خون و هیچ اثر دیگری در این روستا مشاهده نشده است.

خون آشام

تضادهایی که در این روستا معما را پیچیده تر می کند

پس از بررسی های انجام شده در این روستا مشخص گردید، تقریبا این روستا چندین ماه است که خالی از سکنه گردیده و  ناپدید شدن آن ها برای روزهای اخیر نبوده است. اما با وجود این موضوع نشانه هایی مانند همان دود آتش تازه خاموش شده که در منطقه مشاهده شده بود، تضادهایی را به وجود می آورد.

روستایی که ناپدید شد
روستایی که ناپدید شد

ناگفته هایی از ماجرای روستای " آنجی کوینی "  Anjikuni

ماجرای این روستا بسیار بحث برانگیز بوده و تاکنون برای اتفاقاتی که آنجا رخ داده هیچ دلیل موثقی ارائه نشده است. با این حال در برخی مجلات و نشریه ها اطلاعاتی عجیب در رابطه با این روستا ارائه شده است.

 طبق گفته های RCMP اصلا چنین روستایی در این منطقه با آن اندازه وجود نداشته است که حالا بخواهد ناپدید شود. البته به نظر می رسد چون برای این پدیده دلیلی پیدا نکرده اند این موضوع را رد کرده باشند.

روستایی که ناپدید شد در روزنامه ها

سخن کارناوال

در این مطلب به دنیای ناشناخته ها سفر کردیم؛ شما چه نظری در رابطه با این موضوعات دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

22 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

من خودم آنجا بودم و دیدم که همه آنها توسط یک بشقاب پرنده دزدیده شدند

انتشار:22 بهمن 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

سلام این روستا وجود خارجی ندارد این موضوع تخیلی جهت جذب مخاطب وساختگی می‌باشد

انتشار:18 خرداد 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

این یک پدیده از قبل طراحی شده توسط دولت کانادا بوده برای نسل کشی مردمان آنجا، طراحی کردن تا یک نفر معروف چند با به آنجا بره و برگرده شاهد افراد ساکن روستا باشه بعد مردم روستا را قتل عام کردن و برای اینکه همه چی عادی باشه دوبار وسایل هم انجا گذاشتن، اون سگ که رفتن افرادی فرار کردن ولی بین راه آنها را کشتن و سگهارو انجا ول کردن تا در سرما تلف بشن بعد به وسیله رسانه که آن زمان روزنامه بوده افکارو منحرف کردن فرازمینی شیاطین و غیره در صورتی که همش صحنه سازی بوده بر یک جنایت... همانجور که الان قبرهای دسته جمعی کودکان که کلیسا کشته بعد از 70 سال کشف شداند... اول فکر کن بعد خودت بزار به جای این غربی های کثافت که برای فتح سرزمین ها چه جنایتی انجام دادن...

نسل کشی معولا در جوامعی رخ می دهد که در آن جامعه هزاران سال در کشوری زندگی کردهاند و اکثریت خود را بهتر و پاکتر بدانند و در اصطلا اقلییتی را پست بدانند و جزو فرهنگ انها نژاد پرستی حس قوی داشته باشد و این در مورد کانادا که همه مهاجر هستند صدق نمی کند

23 مهر 1402

انتشار:10 خرداد 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.