karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

22 بهمن 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از 23 بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد. 

این نمایشگاه که در حوزه نمایشگاه های بین المللی تخصصی ایران قرار دارد، تنها رویداد رسمی نمایشگاه کشورمان در زمینه گردشگری و هتل داری ست که در تقویم سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) ثبت شده و مورد توجه این سازمان است. هر ساله اسامی گروه های شرکت کننده در نمایشگاه در اختیار سازمان جهانی گردشگری قرار می گیرد که این حضور آنها به منزله ثبت نام شان در این سازمان است. دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 23 بهمن ماه تا 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. ساعت بازدید از این نمایشگاه از 09:00 تا 17:00 است و در آن سازمان ها و شرکت های مختلف وابسته به گردشگری و هتلداری، خدمات و محصولات شان را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند. 

از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • آشنایی و معرفی داشته ها، امکانات و ظرفیت های کشور در حوزه های مختلف 
  • شناسایی مشکلات، نقاط ضعف و موانع موجود در حوزه گردشگری
  • ایجاد زمینه های مناسب برای بهره گیری از ظرفیت های گردشگری برای ایجاد اشتغال در کشور
  • فراهم کردن بسترهای لازم برای ورود گردشگر به کشور و رفع موانع موجود برای این کار
  • ارتقا جایگاه صنعت گردشگری و ایجاد فرهنگ پذیرش گردشگر در جامعه 
  • آشنایی دست اندرکاران با نوآوری ها و ظرفیت های موجود در عرصه بین المللی و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی 
  • آشنایی با مشکلات موجود در مراکز اقامتی و هتل ها و یافتن راه حل های ممکن برای حل آنها 
  • آشنایی با چگونگی مدیریت موفق هتل های دنیا 

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.