karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 آذر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در دنیای امروز تقریبا همه چیز خرید و فروش می شود و به سادگی یک کلیک کتاب، وسایل الکترونیکی،‌ لوازم منزل،‌ ماشین و غیره فروخته می شود. در این میان یکی از آخرین چیزهایی که انتظار می رود سایتی برای فروش آن وجود داشته باشد جزیره های شخصی است. اما فردی خوش فکر و خلاق وبسایتی ساخته و لیست بلندبالایی از صدها جزیره شخصی را برای فروش و اجاره در آن به ثبت رسانده است. این وبسایت به آدرس PrivateIslandsOnline.com از تمام دنیا جزیره هایی با مساحت ها و قیمت هایی متنوع در رنج قیمتی بین 22 هزار دلار تا 426 میلیون دلار را به فروش می رساند. 

این وبسایت در مورد کسب و کار خود این گونه توضیح می دهد: 

جزیره های خصوصی آنلاین (PrivateIslandsOnline) تنها وبسایت خرید و فروش و اجاره جزیره در تمام دنیاست که به طور اختصاصی و ویژه به این کار می پردازد. این وبسایت در سال 1999 ایجاد شد و شما می توانید به طور کامل در واحدها و بخش های مختلف جستجو کنید و جزیره دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را بخرید. یا اگر صاحب جزیره هستید می توانید آن را در بازار ما برای فروش و اجاره بگذارید. وبسایت ما 70 هزار ثبت نام کننده دارد و بالای چهار میلیون نفر از آن دیدن می کنند که این موضوع وبسایت پرایوت آیلند را به قلب معمالات جزیره های شخصی در دنیا تبدیل می کند. 

در این قسمت نام تعدادی از جزیره ها در مساحت و قیمت های مختلف را برای‌تان به نمایش گذاشته ایم. فکر می کنید کدام یک از این جزیره ها را می توانید اجاره کرده یا بخرید؟ 

نام جزیره  قیمت فروش  مساحت 

 المرجان (Al Marjan Island)- امارات متحده عربی 

426,000,000 دلار (22,411,860,000,000 تومان)  115 هکتار 
 رانگیایی (Rangyai Island)- تایلند   160,000,000 دلار (8,417,600,000,000 تومان)  110 هکتار 

 اسپکتَبیلیس (Spectabilis Island)-باهاماس، کاراییب

 62,000,000 دلار (3,261,820,000,000 تومان)  460 هکتار
 کالف (Calf Island)- کانادا  16,647,749 دلار (875,838,074,890 تومان)  26 هکتار

جزیره شخصی

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.