karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

30 بهمن 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی صدرنیا -رییس هیات مدیره جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی- از انتخاب ایران به عنوان مقصدی برای حرفه ای ترین گردشگران جهان خبر داد و گفت:

حرفه‌ ای‌ ترین گردشگران جهان به ایران سفر می‌کنند زیرا بیشتر این افراد کسانی هستند که در اواخر عمر به کشورمان می آیند. یعنی این گردشگران قبل از سفر به ایران حداقل به 30 کشور جهان سفر کرده اند؛ از طرفی تورهای ایران طولانی مدت است و باید مسافر خارجی هم پول بیشتری داشته باشد تا دو هفته در کشورمان سفر کند.

وی نوع تورهای گردشگری ایران را در این انتخاب بی تاثیر ندانست و ادامه داد:

ولی از مهمترین دلایلی که حرفه‌ ای‌ ترین گردشگران جهان به ایران سفر می‌کنند این است که در ایران بیشتر از گردشگری تفریحی، گردشگری فرهنگی داریم و یک گردشگر پس از سفر به کشورهای مختلف در نهایت به ایران سفر می‌کند و این زمانی ست که تجارب بسیاری از سفرهای خود کسب کرده است.

صدرنیا در ادامه صحبت های خود به صحبت های مطرح شده در مورد راهنماهای گردشگری ایرانی پرداخت و عنوان کرد که آژانس های گردشگری خارجی بارها گفته اند، راهنمایان تور ایرانی از بهترین راهنمایان گردشگری دنیا هستند. 

وی همچنین از درآمد راهنمایان گردشگری سخن گفت و پر درآمدترین زبان ها برای راهنمایان تور را فرانسوی و آلمانی خواند:

میانگین درآمد یک راهنمایی گردشگری را سازمان میراث فرهنگی تعیین می‌کند. 5 سال قبل یک راهنمای گردشگری روزی 30 هزار تومان می‌گرفت، ولی هم اکنون به رقم 300 هزار تومان رسیده ایم و برای زبان های خارجی آلمانی و فرانسوی، این رقم، 10 درصد افزایش خواهد یافت.

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.