karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

19 بهمن 1394

به روز رسانی

15 شهریور 1398

هر شهر قسمت های مختلفی دارد تا بتواند گردشگران را به سمت خودش جذب کند . بناهای زیبا و گاهی داستان های تاریخی هر منطقه می تواند باعث شود تا سالانه تعداد زیادی بازدید کننده سفر کنند تا این مناطق را از نزدیک ببینند .

ما هم سفری خواهیم داشت به شهر آمستردام در کشور هلند . به مرکز شهر می رویم و در یکی از میادین این شهر به گشت و گذار می پردازیم . میدان رامبراند.

در سال های 1639 تا 1656 خانه ی نقاش معروف ، رامبراند وَن ریج در نزدیکی این میدان قرار داشته است . 

همراه ما باشید .

میدان رامبراند karnaval.ir24

نگاهی به میدان رامبراند

به میدان رامبراند خوش آمدید . یکی از شلوغ ترین میدان های آمستردام و همینطور زیباترینش همین میدان است . در طی روز مغازه های اطراف میدان به مشتری ها خدمات می دهند و هنگام غروب مردم زیر آسمان زیبای قرمز رنگ به پیاده روی می پردازند .

شب که فرا می رسد رستوران ها مملو از کسانی می شود که به همراه دوستانشان و یا خانواده ها برای صرف شام در کنار هم جمع شده اند . کافه ها نیز شلوغ هستند و به مشتری ها خدماتی ویژه ارائه می دهند .

در وسط این میدان مجسمه ی رامبراند ، نقاش معروف به چشم می خورد که در نهایت زیبایی و آرامش،استوار در ارتفاعی چند متری از زمین قرار گرفته است .

میدان رامبراند karnaval.ir10
میدان رامبراند karnaval.ir21
میدان رامبراند karnaval.ir13
میدان رامبراند karnaval.ir18

جذابیت های این میدان

درست است که این میدان یادبود هنرمندی است که خالق آثاری چون نایت واچ بوده ولی می توان رنگ و بوی دنیای مدرن را به خوبی در گوشه و کنار این میدان دید . در سال 1921 سینمایی در کنار این میدان ساخته شد که امروزه نیز از آن استفاده می شود . 

رستوران های واقع در کناره های میدان غذاهای بسیار لذیذی سرو می کنند . همه نوع رستوران را می توان یافت . از ارزان قیمت گرفته تا گران قیمت ترین رستوران های شهر آمستردام .

کافه ها با استفاده از شیر های محلی برایتان شیر قهوه هایی درست می کنند که تا به حال طعمی به این خوشمزگی را نچشیده اید . با هر جرعه ترکیبی از طعم طبیعت و مزه ی تلخ قهوه را در دهانتان احساس می کنید .

هر شب جوانان در گوشه و کنار میدان جمع شده و شروع به نواختن ساز می کنند و از این راه هم دل مردم را شاد می کنند و هم کسب در امد . 

میدان رامبراند karnaval.ir12
میدان رامبراند karnaval.ir4
میدان رامبراند karnaval.ir7
میدان رامبراند karnaval.ir2
میدان رامبراند karnaval.ir6
میدان رامبراند karnaval.ir5
میدان رامبراند karnaval.ir0

طراحی و ساخت این میدان 

از سال 1852 مجسمه ی رامبراند در وسط این میدان قرار گرفته است . در طی این سال ها تا به امروز این مجسمه به جز چندین بار تعمیرات کوچک و کوتاه مدت تغییری نکرده است و در نهایت زیبایی بر جایش استوار است . جنس این مجسمه از گرانیت است که بسیار سنگین می باشد .

در سال 2009 بزرگترین تغییر در ساختار این میدان به چشم خورد و آن نصب ال سی دی بزرگی بود که در ضلع شمالی نصب شد .

در جلوی مجسمه ی رامبراند یکی از آثار او به نام نایت واچ را بصورت مجسمه در آورده اند که با نگاه به آن ها گویی نقاشی زنده شده است و به دنیای واقعی آمده است . 

 

میدان رامبراند karnaval.ir20
میدان رامبراند karnaval.ir23
میدان رامبراند karnaval.ir0

تاریخچه ی این میدان

در زمان های دور از وسط این میدان یک دیوار عبور می کرد تا از شهر در مقابل دشمنان حفاظت کند . در سال 1655 شهر گسترش پیدا کرد و زمین های بیشتری به شهر پیوستند و این موقع بود که منطقه ی امروز رامبراند قسمتی از شهر آمستردام شد . بعد از گذشت سال های طولانی و قرار گیری مجسمه و نامگذاری این میدان به اسم رامبراند تا به امروز تغییری مشاهده نشده است و فقط مغازه ها تعدادشان افزایش یافته و در کنار آن ها رستوران های زیادی ساخته شده است . 

میدان رامبراند karnaval.ir17
میدان رامبراند karnaval.ir14
میدان رامبراند karnaval.ir22

به میدان رامبراند بروید

اگر می خواهید خرید کنید و یا در رستورانی به یادماندنی غذایی میل کنید میدان رامبراند گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود . راه های زیادی وجود دارد تا شما به این میدان برسید . مترو ، اتوبوس ، تاکسی بهترین وسایل حمل و نقل عمومی به حساب می آیند . 

این میدان در تمامی فصول برای بازدیدکنندگان آماده خواهد بود ولی اگر در فصل زمستان سفر می کنید هوا بسیار سرد خواهد بود .

ساعت کار مغازه ها از ساعت 8 صبح تا نیمه شب می باشد . 

میدان رامبراند karnaval.ir15
میدان رامبراند karnaval.ir1
میدان رامبراند karnaval.ir19
میدان رامبراند karnaval.ir8
میدان رامبراند karnaval.ir9

راه های دسترسی 

این میدان در مرکز شهر قرار دارد و شما به راحتی می توانید بوسیله ی وسایل نقلیه عمومی به میدان برسید .

میدان رامبراند karnaval.ir0

قطعه فیلمی از میدان رامبراند

سخن اخر ...

سفر کنید و ... لذت ببرید .. 

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

كيانا

سپاسگزارم بسيار لذت بردم از توضيحات تون من به تازگي از اين ميدان بينظير ديدن كردم

انتشار:08 مرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.