karnaval.ir

پدرام ادیب

انتشار

09 اسفند 1394

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در پارک ملی اتوشا در نامیبیا اتفاق نادری رخ داده است ، کرگدن عصبانی به خودروی تویوتای پارک شده گردشگران حمله می کند، و انگار آن را برای خودش چیزی عادی به شمار می آورد در حالی که گردشگران بسیار ترسیده بودند .

اتفاقی غیر معمول ...

معمولا لازم نیست نگران باشید که یک کرگدن عصبانی به ماشین شما حمله کند . البته معمولا !!!

اگر قصد رفتن به سافاری در آفریقا را دارید بهتر است که با چند ماشین همراه و یا با موسسه سافاری این کار را انجام دهید.

 

ویدیو زیر دلیل خوبی برای این صحبت است .... ( در ادامه شما می توانید تصاویری از لحظه وقوع حادثه را ببینید.)

حمله ی کرگدن خشمگین به تویوتا گردشگران ....

در تصاویر زیر کرگدنی را در پارک ملی " اتوشا " در " نامیبیا " ملاحضه می کنید که کاملا مشخص است چشمش تویوتا سفید رنگی را که در گوشه ای از خیابان پار ک، و گردشگران داخل آن هستند را گرفته است.

( کرگدن سفید و مشکی معمولا در مناطق جنوبی و شرقی آفریقا زندگی می کند و در معرض خطر قرار دارد . آن ها معمولا به هر شی ناشناخته ای برایشان حمله ور می شوند.)

کرگدن به سمت ماشین حمله می کند، با برخورد کرگدن ماشین تویوتا می لرزد ولی چپ نمی شود .

خوشبختانه به علت این که کرگدن 3100 پوند ( یک و نیم تن) و تویوتا بین 4400 یا 4808 تن ( 2تن)  هست پس اینجا برنده ماشین تویوتا می باشد که در اثر ضربه چپ نمی شود ولی اگر مدل دیگری از تویوتا مثل یاریس (yaris) با وزن کمتری بود داستان متفاوتی شکل می گرفت .

یکی از گردشگران خانم 48 ساله ای به نام اکساندرا است که در ماشین جلوی تویوتا فیلم برداری می کرد ، او گفت :

من دیدم که چگونه این کرگدن از جاده خاکی با عصبانیت به سمت ماشین حمله ور شد و به زیر ماشین ضربه ای زد ، او می گویید اگر صادقانه بخواهم صحبت کنم فکر می کنم کرگدن یک رفتاری از سرنشینان ماشید دیده باشد، من هم به شدت ترسیده بودم زیرا ممکن بود این اتفاق برای ما نیز رخ دهد .

تور لیدیر مسافرن هم اضافه می کند : تا به حال اینطور اتفاقی را هرگز شاهدش نبوده ام .

نکته جالب این که در انتها کرگدن به ماشین دوم هم که خانم الکساندار داخل آن بوده یک نگاه می کند اما این بار حمله ور نمی شود .

حمله کرگدن www.karnaval.ir1
حمله کرگدن www.karnaval.ir2
حمله کرگدن www.karnaval.ir0
حمله کرگدن www.karnaval.ir6
حمله کرگدن www.karnaval.ir7
حمله کرگدن www.karnaval.ir4
حمله کرگدن www.karnaval.ir5
حمله کرگدن www.karnaval.ir3

کلام پایانی …

آموخته ام که وقتی ناامید می شوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت می شود و عاشقانه انتظار می کشد که به رحمتش امیدوار شوم . . . !

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.