karnaval.ir

پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

02 مرداد 1402

به روز رسانی

27 آبان 1402

این روزها آنچه که در شهر شلوغ و پرترافیک تهران خیلی به چشم می‌خورد تعداد زیادی کافه و رستوران در سرتاسر شهر است. این کافه‌ها و رستوران‌ها گاهی محلی است برای قرارهای عاشقانه، برخی اوقات برای ملاقات‌های رسمی و در دیگر موارد مکانی برای برگزاری قرارهای دوستانه و جشن‌ها. برای انتخاب یک محل مناسب برای هر نوع قرار ملاقاتی، منو جامع و عالی، کارمندان متبحر و فضای دل‌نشین از مهم‌ترین مواردی است که به آن توجه می‌کنیم. اکنون همراه ما باشید تا به یک کافه رستوران جذاب در شمال تهران برویم که تمامی این ویژگی‌ها را یکجا با هم دارد. کافه رستوران "اکنون" همان جایی است که می‌توانید چشم بسته آن را انتخاب کنید و خیالتان از همه چیز راحت باشد.

کافه اکنون

کافه اکنون

کافه اکنون

چرا کافه رستوران "اکنون"؟


  • این کافه رستوران فضایی دل‌نشین برای هر نوع قرار ملاقاتی دارد.
  • منو متنوع این کافه رستوران دست شما را در انتخاب باز گذاشته است.
  • طعم خوش غذاهای این مجموعه از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود.
  • کارمندان متبحر و کارکشته‌ای آماده ارائه سرویس‌دهی به شما خواهند بود.
  • دسترسی به این مجموعه نسبتا آسان است.

کافه اکنون

Ali Emami

کافه اکنون

کافه اکنون جماران

کافه اکنون

کافه اکنون

آشنایی با کافه رستوران "اکنون"

به منطقه خوش آب‌وهوای نیاوران که رفتید؛ راه خود را به سمت جماران ادامه دهید تا در گوشه‌ای خلوت به کافه رستوران "اکنون" برسید. اکنون در جایی ایستاده‌اید تا در آن لحظات خوشمزه‌ای را برای خود و دوستانتان خلق کنید. در محیط آرام و زیبای کافه اکنون علاوه بر اینکه می‌توانید دلی از عزا در بیاورید و طعم دلپذیر غذاهای متنوع آن را بچشید، می‌توانید در کنار دوستانتان اوقاتی را هم به بازی کردن بپردازید. ترکیب بازی، غذا و یک محیط زیبا، جذاب نیست؟! اگر نظر ما را بخواهید که باید بگوییم معرکه است. در ادامه همراه ما باشید تا به منوی خوش رنگ و لعاب کافه اکنون نگاهی بیندازیم.

کافه اکنون

کافه اکنون

کافه اکنون

منو کافه رستوران اکنون

در کافه رستوران اکنون می‌توانید طعم لذیذ انواع برگر و ساندویچ، پیتزا، سالاد، پاستا و... را بچشید؛ طعم گوارای انواع نوشیدنی‌های متنوع گرم و سرد در این کافه رستوران تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برایتان خواهد بود. همچنین این مجموعه برای علاقه‌مندان به وعده صبحانه منوی جذاب را تدارک دیده است. 

منو کافه اکنون

منو کافه اکنون

منو کافه اکنون

منو کافه اکنون

منو کافه اکنون

ویدیو کافه اکنون

اگر کنجکاو شدید تا با فضای این مجموعه بیشتر آشنا شوید همراه ما به تماشای این ویدیو کوتاه از کافه رستوران اکنون بنشینید.

آدرس و ساعات کاری کافه اکنون

آدرس: تهران، خیابان نیاوران (باهنر)، خیابان جماران، نبش کوچه دوم، پلاک 15

ساعات کاری: شنبه تا جمعه از ساعت 09:00 الی 22:00

اینستاگرام کافه اکنون

کافه اکنون

کافه اکنون

کافه اکنون

سخن آخر

امروز با هم در یک مجموعه خوشمزه و خوش رنگ‌ولعاب چرخی زدیم. اگر برای قرارهای کاری و دوستانه و دورهمی‌های خانوادگی خود به دنبال مجموعه‌ای همه چیز تمام می‌گردید، تردید نکنید و "اکنون" را هم‌اکنون تجربه کنید. شنیده‌اید که می‌گویند در لحظه زندگی کنید، پس "اکنون" را دریابید، چراکه شاید فردایی نباشد.

 

قدم در راهی گذاشتم که در آغاز برایم مبهم بود، اما حالا جذاب است. انگیزه، امید و عشق موجب شد تا از سختی‌های این راه ترسی به خود راه ندهم، خستگی جسمم را با طراوت و شادابی روحم تسکین دهم و با قدرت بیشتر و

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.