karnaval.ir

کیان میرنظیر

انتشار

19 بهمن 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

پدیده ای زیبا ولی خطرناک را نشانتان می دهیم. تصاویری خاص از مناطق آتشفشانی برایتان تدارک دیده ایم که با دیدن آن ها، یکی دیگر از جلوه های قدرت خالق را نظاره می کنید. عظمت پروردگار همه جا قابل رؤیت است و اینبار در دل زمین خود را نشان داده است. نیرویی که زیبایی خود را با فوران نشان می دهد و آنگاه که عصبانیت خود را تخلیه کرد، آرام و خوش رنگ جاری می شود. فشار زیادی که زمین در اعماق خود متحمل شده، موجب گشته که چنین پر حرارت بیرون ریزد. می توانی ساعاتی رنگ های پاییزی آن را تماشا کنی تا سرد، تیره و دوباره سنگ شود. اما گاهی نمی توان به مناطق آتشفشانی نزدیک شد زیرا علاوه بر خطر سوختن، ممکن است اسیر گاز های سمی شوید، پس این بار در خانه تان، در مکانی امن و بی خطر بنشینید و رقص این گدازه ها را تماشا کنید.

 پرتاب شدن گدازه ها و جاری شدن ماگما اینجا به نمایش گذاشته می شود. با ما همراه شوید تا آلبومی داغ را برایتان ورق بزنیم، سنگ های آذرین را ببینیم و چشممان را به رنگ های گرم آغشته کنیم. عکس های آتشین ما گاهی با آب ترکیب شده و گاهی گرما بخش کوهستان سرد و برف آلود است که حتما برایتان جالب خواهد بود. این همه زیبایی که در تصاویر می بینید، شگفت انگیز است، اما امان از آن روزی که این همه زیبایی جای خودش را به خشم و قدرت نمایی طبیعت بدهد؛ آن زمان است که هر موجود زنده را از سر راه بر می دارد و هر چه می تواند بستر بیشتری برای عرض اندام خودش مهیا می کند.

قصد داریم انفجار هایی را نشانتان بدهیم که مایع، گاز و قطعات جامد را با هم به بیرون پرتاب می کند.

با کارناوال همراه باشید و نگاهی به خشم زمین بیاندازید که از دل کوه ها بیرون می ریزد.

 

1) خشم کوه آتشفشان و اشک های نارنجی رنگ آن

2) نمایی سوزان از دشت آتش

3) قل قل کردن زمین

4) فواره ای آتشین از دل زمین

5) منطقه ی قیر های نورانی

6) مویرگ های چشم زمین

7) زمین کلیه اش را اهدا می کند!

8) جویبار های گرم، ناشی از فوران

9) ذوب شدن بستنی داغ

10) اختلاط زیبای آتش و آب

11) ماگما های مذاب در حال آرام گرفتن

12) این رودخانه از آب شدن برف ها به وجود نیامده!

13) رودخانه ای جاری شده از جهنم

14) گرمابخش یخبندانِ کوهستان

15) انفجاری پر گرد و غبار در درون زمین

16) آبشار بی نظیر مواد مذاب

17) تماشای تلاقی هراس انگیز گدازه ها با دریا

18) سرد شدن مواد مذاب

19) این آب مناسب چای دم کردن است!

20) تصویری ناب از بیابان ترک خورده ی مواد مذاب

سخن آخر

نظرتان در مورد این تصاویر چیست؟

آیا تا به حال، تا این حد نزدیک به تماشای گدازه های آتشفشان نشسته بودید؟

کدام عکس عجیب تر و خاص تر بود؟

نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

کیان میرنظیر

سلام به یار ایرانی کارناوال . ارایه ی عکس هایی از زیبایی ها و وقایع جهان از سری فعالیت های کارناوال است و اینبار من در این زمینه به آن پرداختم. لیکن سبک آن با نوشته هایی از قبیل شراب چرده متفاوت است و به این دلیل است که چنان حسی از این نوشته کسب نکردید. از حسن نظر شما ممنونم و در صورت مهیا شدن بستر، مطلبی با سبک گذشته، در کنار همکارانم که نویسندگانی حرفه ای هستند ارایه می کنم

انتشار:20 بهمن 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ایرانی

جناب میرنظیر مطالب فوق العاده شما را مانند شراب چرده را خوانده ام.شما کجا و این مطالب کوتاه و بی معنا کجا؟منتظر شراب چرده های بیشتر هستم.

انتشار:19 بهمن 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.