karnaval.ir

بیتا عزیزی

انتشار

01 اسفند 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

کره زمین آنقدر بزرگ است که می شود برای همه عمر آن را در نوردید و در نهایت از کشف بسیاری از ناشناخته های آن بازماند. شاید این کره خاکی کوچک در برابر عظمت تمام هستی نقطه ای بیش نباشد اما نسبت به خُرد بودن بشر بسیار بسیار بزرگ و بی انتهاست و قسمت هیجان انگیز ماجرای حضور انسان بر روی زمین همین جاست. آنجایی که دنیا پر می شود از زشتی ها و زیبایی ها، خوبی ها و بدی ها، لطافت ها و خشونت ها و تمام زوج هایی که در کنار هم معنا می شوند و معنا می دهند و تو به عنوان انسان موظف به درک این معنا می شوی.

اگر بخواهیم از زشتی ها و تلخی ها بگذریم و بیش از این درگیر روزمرگی های زندگی نشویم، باید برای نوازش روح و آرامش تن راهی پیدا کنیم. مثلا به موسیقی روح نواز گوش جان سپاریم یا کتابی زیبا و آرامش بخش ورق بزنیم و یا حتی خود را به نوشیدن چایی گرم و کیکی تازه در کنج امنی مهمان کنیم. یکی از بهترین راهکارهای اغلب مردم دنیا برای رسیدن به آرامش، سفر کردن است و اگر این سفر به قصد آرامش و کاستن از استرس ها و تنش ها است، بهتر است گوشه ای بکر و دست نخورده از طبیعت باشد، تا بشود در سکوت و سکونش، روح را پرورش داد و دوباره جان بخشید. در این میان، همیشه فرصت برای سفر و صیقل جان مهیا نیست. همواره هزار دلیل و بهانه وجود دارد که خودمان را پشت شلوغی های زندگی پنهان کنیم و سفر را به تعویق بیاندازیم. در چنین شرایطی بهتر نیست حتی اگر پشت میز کار نشسته ایم یا درگیر اتفاقات خانه و خانواده هستیم با تصاویر سفر کنیم و برای چند دقیقه ای هم که شده ذهن را از واقعیت جدا کنیم و سفری مجازی داشته باشیم؟ مطمئنا چنین اتفاقی هرگز شبیه لذت یک سفر واقعی نخواهد بود اما به راستی می تواند گوشه ای از آن لذت را به جان آدمی بنشاند. به همین دلیل قصد داریم تا سفری به طبیعت بکر و شگفت انگیز شرق اروپا و کشور رومانی داشته باشیم و شما را با خود در این هیجان و لذت شریک کنیم. شاید آن قدر در این زیبایی غرق شدید که شما هم به زودی سفری واقعی به این سرزمین چشم نواز را تجربه کردید.

پیش از این هم با تصاویری از این کشور منحصر به فرد در خدمتتان بوده ایم و بد نیست پیش از آغاز این سفر سری هم به این مطلب بزنید:

تصاویری از زیبایی های رومانی | قاره اروپا در یک قاب

و اکنون همراه می شویم با تصاویری از عکاس رومانیایی الکس روبچوک (Alex Robciuc) که 6 سال گذشته زندگی اش را وقف ثبت زیبایی های کوهستان کارپات (Carpathian Mountains) در شمال رومانی کرده است تا روح پاییزی این سرزمین را تسخیر کند. او معتقد است برای ثبت این تصاویر نه از دوربین خیلی حرفه ای استفاده کرده، نه لنزهای گران قیمت و حرفه ای داشته و نه از وجود فیلترهای متفاوت سود جسته است. بلکه با وقف زمان و صبوری تصاویر را در هنگام حضور نورهای مناسب و پیدا کردن نقطه مناسب برای ایستادن به تصویر کشیده است.

با کارناوال  و الکس همسفر شوید و به رومانی بیایید.

طبیعت بینظیر رومانی

1- لباس پاییز بر تن دشت وسیع

طبیعت بینظیر رومانی

2- دهکده اسرارآمیز

طبیعت بینظیر رومانی

3- روح جاری جنگل در پناه پرتوهای آفتاب

طبیعت بینظیر رومانی

4- بیکران و چشم نواز

طبیعت بینظیر رومانی

5- کلبه ای به شکل نقاشی های کودکی

طبیعت بینظیر رومانی

6- کوهستان هزار رنگ

طبیعت بینظیر رومانی

7- دهکده مه آلود در سایه امن کلیسای مقدس

طبیعت بینظیر رومانی

8- مهمانی ابرها بر فراز تپه های خزان زده

طبیعت بینظیر رومانی

9- پیراهن هزار رنگ و کلبه های کوچک دورافتاده

طبیعت بینظیر رومانی

10- نبرد ابر و آفتاب برای فتح سرزمین سبز

طبیعت بینظیر رومانی

11- دهکده ای از جنس رویاپردازی های کودکانه

طبیعت بینظیر رومانی

12- شکوه قله در پناه ابرهای نوازشگر و آسمان دل خون

طبیعت بینظیر رومانی

13- پیراهنی راه راه از کلبه ها و درختان بر بدن تپه های بی انتها

طبیعت بینظیر رومانی

14- کلبه های گرم و خفته بر زیر لحاف ابری

طبیعت بینظیر رومانی

15- انعکاس آسمان آبی

طبیعت بینظیر رومانی

سخن آخر

از این سفر تصویری لذت بردید؟

شما هم تجربه مشابه این مناظر را داشته اید؟

زیبایی های رومانی را چگونه دیدید؟

اگر تماشای این تصاویر را پسندیدید حتما نظرتان را با ما به اشتراک گذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

بنده خدا

عالی بود . برای من که یک دختر روستایی هستم وتوانایی رفتن حتی به شهرهای ایران ندارم با دیدن این کشورها لذت فراوان بردم مانند اینکه به این شهرها سفر کردم.

انتشار:20 اردیبهشت 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.