karnaval.ir

رضا قره غریبی

انتشار

20 شهریور 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

امروز از لنز دوربین مارکین سوباس Marcin Sobas ) که به عکاسی منظره علاقه مند است، سفری به توسکانی در کشور فرهنگ و هنر، ایتالیا خواهیم داشت. 

توسکانی ناحیه ای است با مرکزیت فلورانس و به عنوان یک ناحیه فرهنگی مشهور است زیرا 6 اثر ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو دارد. علاوه بر این طبیعت و چشم اندازهای جادویی و بی نظیر آن را نیز نباید فراموش کنیم.

مارکین سوباس که یک شهروند لهستانی است، سفر خود را یک سفر شاعرانه به منطقه ای کوچک و روستایی در توسکانی می داند و پیشنهاد می کند که قبل از مرگ هر انسانی باید لطافت و آرامش حضور در این منطقه را تجربه کند.

بخش های شمالی این روستا را باغ های فراوان انگور و جنگل های زیبا فرا گرفته است. در بهار و تابستان گویی سرتاسر این منطقه را با فرشی از جنس چمن آراسته اند و پاییز که می شود رنگ ها اینجا با هم وعده دارند.

بدون شک همه علاقه مندان به طبیعت، چشم انداز رویایی ای را که تمام آن با گیاهان، درختان و چمن سبز باشد به علاوه حیواناتی که آزادانه در این طبیعت به این سو و آن سو بروند را متصور شده اند؛ توسکانی این رویا را برای طبیعت دوستان به واقعیت تبدیل می کند؛ چشم اندازی بی نظیر از طبیعت.

کارناوال را در این سفر همراهی کنید.

توسکانی ایتالیا

1) خانه ای در گوشه ای از بهشت زمینی

توسکانی ایتالیا

2) نقطه تلاقی آسمان و زمین سبز

توسکانی ایتالیا

3) تابش طلایی رنگ

توسکانی ایتالیا

4) خوش شانس ترین دام های جهان!

توسکانی ایتالیا

5) خانه در همین نزدیکی ها

توسکانی ایتالیا

6) موج های سبز رنگ

توسکانی ایتالیا

7) پاییز و افسون رنگ ها

توسکانی ایتالیا

8) چمنزار های بی پایان

توسکانی ایتالیا

9) اوج و حضیض!

توسکانی ایتالیا

10) اسارتی بی پایان می خواهم . . .

توسکانی ایتالیا

11) توسکانی پوشیده در مه

توسکانی ایتالیا

12) از دیدن مناظر خسته نخواهید شد.

توسکانی ایتالیا

13) خداحافظی تلخ با طبیعت

توسکانی ایتالیا

سخن آخر

شما هم افسون این زیبایی ها شدید؟

چگونه طبیعت می تواند آرامشی عمیق در وجودمان ایجاد کند؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

4 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

یوبوت

بهشت خدا روی زمینه اینجا واقعا زیباست

انتشار:27 شهریور 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ario

نظیر چنین تپه های سبزی تو کشور خودمون هم هست نمونش خالد نبی گلستان http://cdn.akairan.com/akairan/aka/m998//a210114417174102a.jpg

انتشار:24 شهریور 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

محسن

این تصاویر رو دیدم ناخودآگاه یاد یک جمله از استاد زیبا کلام در یکی از کتاب هاشون افتادم که نوشته بود یکی از دلایل عقب ماندگی ایرانیان نسبت به کشور های دیگه آب و هوای ایرانه....یکی از دلایل پیشرفت کشور های اروپایی همین آب و هوای مناسب و خاک حاصل خیزشونه....

انتشار:22 شهریور 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.