karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

15 مرداد 1398

به روز رسانی

15 مرداد 1398

در مقاله پیش رو با بهترین کشورها برای مهاجرت دانش آموزی آشنا خواهید شد؛ چرا که در سال های اخیر مهاجرت دانش آموزی بیش از قبل موردتوجه خانواده ها قرار گرفته است و پدر و مادرها به امید ساختن فردایی متفاوت، به دنبال پیدا کردن بهترین کشورها برای ادامه تحصیل فرزندان‌شان هستند.

کارناوال در این جا لیستی از بهترین کشورها را برای مهاجرت کودکان ایرانی به شما معرفی می کند. اگر شما هم می خواهید که فرزندتان به یکی از این کشورها مهاجرت کند، برای شروع و دریافت اطلاعات بیشتر کافیست این فرم کارناوال را تکمیل کنید. 

کانادا

آموزش مناسب، امکانات آموزشی و رفاهی استاندارد و البته مدرک معتبر و بین المللی از جمله مواردی است که خانواده ها را به فکر مهاجرت تحصیلی به کانادا می اندازد. کودکان برای مهاجرت تحصیلی به این کشور نیاز به همراهان قانونی دارند و کودک بدون همراه نمی تواند مهاجرت کند. همراهان قانونی می توانند والدین، یکی از والدین و یا قیم قانونی باشد. وجود همراه برای دولت کانادا الزامی است و مادر و پدر کودک باید با مدرک اثبات کنند که کودک متقاضی مهاجرت در جای مناسبی زندگی می کند. 

شهریه سالانه مدارس بین المللی کانادا: بین 10,000 دلار (526,100,000 تومان) تا 38,000 دلار (1,999,180,000 تومان)

انگلیس

انگلیس از نظر سیستم آموزشی در میان بهترین کشورهای دنیاست و رفاه بالا و البته اعتبار مدارک تحصیلی این کشور تمام چیزی است که به آن احتیاج دارید. ضمن آن که برای تحصیل کودک در انگلیس، اجباری برای همراهی والدین وجود ندارد. در این موارد کودکان متقاضی می توانند در خوابگاه ها و پانسیون ها بمانند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. همچنین خوب است بدانید تعدادی از بهترین مدارس بین المللی دنیا را می توانید در کشور انگلیس پیدا کنید. 

شهریه سالانه مدارس بین المللی انگلیس: از 18,000 دلار (946,980,000 تومان) به بالا

استرالیا

از جمله دلایلی که می تواند استرالیا را در صدر این لیست قرار دهد شاخص آموزشی بالای این کشور است. ضمن این که نظام آموزشی هدفمند و استاندارد در کنار امکانات رفاهی قابل توجه، اهمیت این کشور را بالا می برد. سیستم آموزشی استرالیا به گونه ایست که کودک شما در حین تحصیل به خوبی استعدادیابی می شود و بهترین زمینه و روش را برای رشد خود در دسترس دارد. 

شهریه سالانه مدارس بین المللی استرالیا: از 8,000 دلار (420,880,000 تومان) به بالا

نیوزیلند

فرهنگ دوستانه و برخورد خوب ساکنان این کشور با مهاجران از جمله دلایلی است که می توانید با خیال راحت فرزندتان را برای تحصیل به نیوزیلند بفرستید. البته که این موضوع در کنار سیستم آموزشی متنوع و جذاب و امکانات آموزشی فوق العاده باعث انتخاب این کشور می شود. به همه این موارد این را اضافه کنید که مردم این کشور بسیار صلح طلب و در پذیرش تفاوت ها و عقاید مذهبی بسیار خوب هستند. 

شهریه سالانه مدارس بین المللی نیوزیلند: از 10,000 دلار (526,100,000 تومان) به بالا

مشاوره رایگان کارناوال برای مهاجرت تحصیلی کودکان

اگر شما هم نگران آینده تحصیلی کودکان‌تان هستید و می خواهید فرصت آموزش در فضایی استاندارد را برای فرزندان‌تان فراهم کنید، می توانید روی کارناوال حساب کنید. ما اینجاییم تا شما را با توجه به وضعیت خودتان، برای بهترین روش و بهترین مقصد آماده مهاجرت کنیم. 

برای استفاده از مشاوره رایگان کارناوال کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با بررسی اطلاعات شما، در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

فرم مشاوره مهاجرت

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

10 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

باسلام بچه ها بورسیه هم میشن؟!

انتشار:14 اسفند 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

سلام برای تحصیل در مدارس فرانسه چه شرایطی است لطفا جواب بدید ممنون

کارناوال

همراه گرامی کارناوال
درصورتی که متقاضی دریافت مشاوره مهاجرت هستید باید فرم درخواست مشاوره را پر کنید. رسیدگی به پرونده مهاجرت شما و ارائه مشاوره تنها پس از تکمیل فرم امکان پذیر است.
هر گونه نظر در مورد مقاله و یا سوالات کلی را می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که به درخواست‌های مشاوره در بخش دیدگاه‌ها رسیدگی نمی‌شود.

انتشار:23 خرداد 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

سلام من 14 ساامه و اگه بخوام تنهایی به ازوپا برم شرایطش چجوریه که خونه و هزینه ها و... چجوریه؟

کارناوال

همراه گرامی کارناوال
درصورتی که متقاضی دریافت مشاوره مهاجرت هستید باید فرم درخواست مشاوره را پر کنید. رسیدگی به پرونده مهاجرت شما و ارائه مشاوره تنها پس از تکمیل فرم امکان پذیر است.
هر گونه نظر در مورد مقاله و یا سوالات کلی را می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که به درخواست‌های مشاوره در بخش دیدگاه‌ها رسیدگی نمی‌شود.

انتشار:03 مهر 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.