karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

27 اردیبهشت 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

باغ گل کارلس بد

این روزها آن قدر درگیر مشغله های روزانه و زندگی شهری شده ایم که بسیاری از مسائل مهم زندگی را فراموش کرده ایم. اموری که به راستی همه ی لذت های زندگی در آن ها نهفته است، مثلا توجه به تغییر فصل ها، صدای آواز بلبلان، گوش فرا دادن به جوش و خروش آب رودها و ... .

خوب است کمی از از شلوغی های زندگی دور شویم و به اطراف شهرها و روستاها سفر کنیم، کمی توجهمان را به طبیعت و زیبایی های خدادادی بدهیم و دقایقی هم برای دل خودمان زندگی کنیم.

ابتدای شروع هر فصل بهترین زمان برای به آغوش کشیدن طبیعت است. ما هم این فرصت را غنیمت شمرده ایم و امروز به یکی از زیباترین و فوق العاده ترین مزارع گل دنیا می رویم. مقصد ما زمینی پر از گل در شهر کارلس بد آمریکاست؛ جایی که نمی توان به هیچ چیز جز طبیعت و گل های بهشتی اندیشید. هر طرف که سربگردانید گل است و عطر مست کننده ی گیاهان، انگار همه چیز یک رویاست.

گل ها اینجا آن قدر تنوع رنگ و نوع دارند که می توان ساعت ها در میانشان قدم زد. مقصد امروزمان از بهترین، معروف ترین و زیباترین مزارع گل در دنیا است که در آن جشنواره و برنامه های متعددی هم برپا می گردد.

هر چه این مزرعه را توصیف کنیم نمی توانیم عمق زیبایی و گوشه ای از چهره ی آن را هم بیان کنیم پس با کارناوال بیایید تا از نزدیک با باغ شگفت انگیز کارلس بد آشنا شوید.

باغ گل کارلس بد
باغ گل کارلس بد

چرا بازدید از کارلس بد؟


- از بهترین مکان های گردشگری مناسب برای فصل بهار است.

- از معروف ترین مزارع گل در دنیا است.

- از بهترین مزارع گل آمریکا است.

باغ گل کارلس بد
باغ گل کارلس بد

معرفی باغ گل کارلس بد

کارلس بد (Carlsbad) یکی از شهرهای شهرستان سن دیگو است که در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده، این شهر شانس میزبانی مزرعه ی بزرگ گل کارلس بد را داشته و به همین خاطر نامش در جهان به عنوان یکی از زیباترین مقاصد سفر در فصل بهار طنین انداز شده است.

مساحت باغ گل کارلس بد 50 جریب می باشد و فضای کامل و خوبی را برای بازدید گردشگران به وجود آورده است. اگر به فصل بهار و شکوفایی گل ها علاقمند هستید به شما قول می دهیم ساعاتی خوش و پر از تفریح و شادی را در کنار خانواده و فرزندانتان سپری خواهید کرد.

مناظر زیبای باغ کارلس بد تنها محدود به گل و تماشای شکوفایی گیاهای نیست بلکه درست در منطقه ای قرار دارد که مشرف بر کوه و اقیانوس آرام باشد. حتی تصور چنین جایی هم دوست داشتنی و آرامش بخش است. دمای هوا در شهر کارلس بد بسیار متعادل و اغلب سال بین 12 تا 20 درجه ی سانتی گراد می باشد که برای پرورش بسیاری از گل و گیاهان دمای مناسبی است.

گردشگران زیادی که کالیفرنیا را برای گشت و گذار انتخاب می کنند به دیدار باغ کارلس س بد می روند به همین دلیل امکاناتی مانند برپایی انواع جشنواره ها، کلاس های آموزشی و فروشگاه خرید سوغات هم در این مرکز فراهم شده تا توریست ها گردش مفرح تری داشته باشند.

در سال 2017 میلادی این مزرعه ی گل از 1 مارس تا 14 ماه می (11 اسفند تا 11 اردیبهشت) فعال است. از محبوب ترین گل های این باغ می توان به رز، ارکیده، شکوفه های نخود شیرین، گل اطلسی و بنت قونسول، اطلسی قرمز، سفید و آبی اشاره کرد. البته 170 گونه رز آمریکایی هم از سال 1940 تا به امروز در این مزرعه کاشته شده که طرفداران خاص خودشان را دارند.

شاید زندگی شهرنشینی هرگز به شما فرصت کشاورزی و وقت گذاشتن برای گل و گیاهان را ندهد اما باغ کارلس بد این امکان را برای شما فراهم آورده تا با فرزندانتان سوار بر تراکتور شده و نخود دِرو کنید. فعالیت های جالب و جذاب موجود در این مزرعه به همین جا ختم نمی شود پس همراهمان باشید تا بیشتر با امکانات و دیدنی های این مکان آشنا شویم.

باغ گل کارلس بد

بازدید از باغ گل کارلس بد

برای اولین بار فردی به نام لوتر گرو (Luther Gage) در سال 1920 شروع به گل کاری و کاشت لاله در این ناحیه نمود و پس از مدتی مزارع کوچک سبزی کاری هم در کنارش به وجود آمدند. آقای گرو نام کسب و کار و کشاورزی خود را (Tecolote) گذاشت که به زودی در منطقه صاحب شهرت شد. از آن زمان تا کنون تپه های سن دیگو میزبان زیبایی های فصل بهار هستند.

حدود 85 سال است که در تپه ی شمالی شهرستان سن دیگو این باغ گل مرکز جذابی برای گردشگران می باشد و طی 6 تا 8 هفت های که اغلب مملو از گل می شود مقصد نابی برای عاشقان گل است. در حال حاضر هم این باغ جزئی از میراث فرهنگی کالیفرنیا به حساب می آید و در بهار بسیاری از آمریکایی ها برای تغییر آب و هوا به این باغ سر می زنند.

امروزه می توانید در گروه های 20 نفری یا بیشتر برای بازدید از این باغ و دشت گل اقدام نمایید. به این منظور در بدو ورود شما را به گروه های مختلف تقسیم می کنند. گردش در این باغ به همراه راهنماهای کاربلد و ماهر 35 الی 45 دقیقه طول می کشد و به شما فرصت برای استراحت و عکاسی نیز می دهند.

هر گروه هم می تواند 15 تا 20 دقیقه تراکتور سواری کند. گردش در این باغ برای بازدیدکنندگان شامل تماشای مناظر، تماشای فرایند کاشت تا برداشت گل ها، پیاده روی، نشستن روی نیمکت های رو به اقیانوس و خرید از فروشگاه سوغات می شود.

باغ گل کارلس بد
باغ گل کارلس بد

امکانات باغ گل کارلس بد

مطمئنا گردشگران به این ناحیه می آیند تا از دیدن گل ها لذت ببرند و ساعاتی را غرق در آرامش شوند اما مسئولین این مکان امکاناتی دیگر هم برای گردشگران تهیه کرده اند که با آن ها آشنا می شویم.

1- برنامه های مفید برای دانش آموزان

این دشت زیبا مکان خوبی برای یادگیری درباره ی گل و گیاهان و کشاورزی است. در این مکان به دانش آموزان چگونگی پرورش و رشد گل ها را می آموزند و کتاب های آموزشی مفیدی هم در اختیارشان قرار می دهند که محتوای علمی داخلشان مطابق با استاندارد های علمی کالیفرنیاست.

آموزش پرورش گل در این مرکز در چند سطح ابتدائی، درجه 2 و 3 انجام می گیرد. این آموزش ها از 5 سپتامبر (5 شهریور) سال 2016 میلادی در این مرکز وجود دارند. در اینجا بیشتر با این کلاس های آموزشی آشنا می شویم:

1- کلاس های درجه 2 (شماره 1):

از سپتامبر تا فوریه (شهریور تا بهمن) برپا می شوند و مناسب کودکان تا چهار سال هستند. خاک و گلدان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و معلم، آن ها را با تصاویر گیاه و چگونگی کاشت آن آشنا می کند. باید حداقل 25 نفر در این کلاس ثبت نام کنند تا کلاس تشکیل شود.

هزینه:

6 دلار (معادل حدود 24 هزار تومان) برای هر دانش آموز.

2- کلاس های درجه 2 (شماره 2):

از سپتامبر تا فوریه (شهریور تا بهمن) دایر است و حداقل باید 25 نفر در آن ثبت نام کنند تا تشکیل شود. در این کلاس ها دانش آموزان می توانند با نقش کرم ها، موسیقی و هنر در پرورش گیاهان آشنا شوند و همچنین سوار بر تراکتور زمین ها را بگردند.

هزینه:

12 دلار (حدود 48 هزار تومان) برای هر نفر

3- کلاس های درجه 2 (شماره 3):

از مارس تا آوریل (اسفند تا اواسط اردیبهشت) برپا می شود. و همه ی شرایط آن شبیه به (شماره 2) است با این تفاوت که زمان تشکیل آنها فرق دارد.

هزینه:

12 دلار (حدود 48 هزار تومان) برای هر نفر

4- درجه 5:

در این کلاس ها دانش آموزان رفتارهای خوب و بد با گیاهان را می آموزند و همچنین با روش های کاشت و برداشت صحیح آن ها نیز آشنا می شوند. همچنین می توانند گل را تشریح کرده و کاملا با آن از نزدیک آشنا شوند. موضوعاتی مثل گرده افشانی، روش های آب دادن صحیح، انواع بوته و کرم ها نیز آموزش داده می شوند. همچنین دانش آموزان می توانند با تراکتور به داخل زمین های بروند.

هزینه:

12 دلار (حدود 48 هزار تومان) برای هر نفر

علاوه بر موارد ذکر شده در این کلاس های آموزشی به دانش آموزان اصول بازیافت، چگونگی تامین غذای زنبورها و مسائلی از این دست نیز آموزش داده می شود. اگر علاقمند هستید بیشتر با کتاب ها و روش های آموزشی این کلاس ها آشنا شوید از فایل های زیر دیدن نمایید.

برگه فعالیت برای پیش دبستانی ها:

فایل PDF

برگه فعالیت کودکان بیش از 4 سال:

فایل PDF

برگه فعالیت های تحقیقی:

فایل PDF

دستورالعمل مراقبت از آفتابگردان:

فایل PDF

برگه شهر خوانی:

فایل PDF

دانش آموزان پس از اتمام کلاس هایشان می توانند در محل، پیک نیک کرده و نهار و شیرینی های نخودی بخورند. پس از صرف نهار هم به آن ها اجازه داده می شود تا در محوطه ی بازی کودکان به شادی و سرگرمی بپردازند. اگر پدر و مادر هم بخواهند در کنار فرزندشان باشند باید 17 دلار (حدود 68 هزار تومان) بپردازند و به ازای هر خواهر و برادر هم کافی است 10 دلار (حدود 40 هزار تومان) پرداخت شود. اگر دانش آموزان از طرف یک مدرسه معرفی شوند 50 درصد تخفیف در هزینه هایشان به حساب می آید.

برای ثبت نام در این کلاس ها می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و فرم ثبت نام را پر کنید:

فرم ثبت نام کلاس های آموزشی

باغ گل کارلس بد
باغ گل کارلس بد

2- پذیرایی از نیروهای داوطلب

باغ گل کارلس بد از علاقمندان به گل و گل کاری دعوت می کند تا همه ساله در زمان کاشت گل به کشاورزان کمک کنند. علاوه بر کاشت گل داوطلبان می توانند در زمینه ی آموزش و سرپرستی کودکان نیز در این مکان به فعالیت بپردازند. لازم نیست که در این زمینه ها سابقه داشته باشید تنها کافی است به گل، مزرعه و آموزش علاقمند باشید.

گفتنی است این مجموعه کمک های مالی داوطلبان را هم می پذیرد و آن ها را برای بهتر شدن باغ گل کارلس بد خرج خواهد کرد. برای همکاری با این مجموعه می توانید فرم زیر را پر کنید:

لینک فرم ثبت نام

از طریق لینک زیر هم می توانید کمک های مالی خود را به این مجموعه ارسال نمایید:

لینک

باغ گل کارلس بد
باغ گل کارلس بد

3- عکاسی

شاید تنها یکبار از این باغ دیدن نمایید بنابراین پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از یک عکاس آماتور از عکاسان حرفه ای مستقر در این باغ استفاده نمایید. آن ها می تواند اختصاصا برای شما به صورت پرتره و طبیعت عکاسی کنند. حتی این امکان را دارید که در روز عروسی خود به این دشت زیبا رفته و عکس های عروسیتان را در اینجا بگیرید. اما برای این کار باید حداقل از  10 روز پیش عکاس را رزرو نمایید.

 قوانین عکاسی:

اگر تصمیم دارید که خودتان در این مکان عکاسی کنید باید این قوانین را رعایت نمایید:

- مزاحم میهمانان یا دیگر عکاسان نباشید.

- به گیاهان آسیب نزنید.

- بدون موافقت کتبی از کسی حق عکاسی ندارید و اگر عکسی بگیرید که صاحبش راضی نباشد باید به سرعت عکس را پاک کنید.

- استفاده از هلی شات برای عکاسی ممنوع است.

* این مجموعه صفحه ی اینستاگرام هم دارد که در ان می توانید تصاویر عکاسان و عکس هایشان را مشاهده کنید:

آدرس اینستاگرام: the_flower_fields

هزینه:

100 دلار (حدود 400 هزار تومان) برای یک ساعت.

اگر بیمه هم بخواهید این هزینه بنابر سالی که مراجعه می کنید کمی افزایش خواهد داشت.

باغ گل کارلس بد

4- مراسم عروسی

وجود گل های فراوان در یک زمین باعث شده تا اینجا به یکی از بهترین و رمانتیک ترین مکان های آمریکا برای برپایی جشن ازدواج باشد. این امکان برای زوج های جوان فراهم است و می توانند از 200 میهمان به طور هم زمان پذیرایی نمایند. در تمام فصول سال این امکان وجود دارد اما بهترین زمان فصل بهار است.

باغ گل کارلس بد

فعالیت های باغ گل کارلس بد در سال 2016

منطقه ی وسیع باغ گل کارلس بد مکانی مناسب برای برپایی انواع فستیوال و جشن ها است. انواع گل رز و ارکیده و شکوفه های اطلسی همه در کنار هم جمع شده اند تا منظره ای شگفت انگیز برای مراسم مختلف پدید آید. با توجه به زمان های مختلف و مناسب های هر سال در این مکان فعالیت های خاصی اجرا می شود که در این بخش به مهم و زیباترین رویداد ها و فعالیت ها اشاره می کنیم.

- ساخت پرچم آمریکا از گل

- تراکتور سواری

- انواع نمایشگاه گل

- نمایشگاه سنگ های قیمتی

- نمایشگاه بنت قنسول ها

- نمایشگاه باغبانی

- زمین های بازی کودکان

- آموزش روش های مدیریت کشاورزی

- انواع جشن های همراه با موسیقی

- نمایشگاه هنر

- جشن روز کودکان

- انواع نمایش های گوناگون

باغ گل کارلس بد

برنامه های سال 2017

برای سال 2017 میلادی و فصل بهار هم این مجموعه برنامه هایی تدارک دیده که با مهم ترین آن ها آشنا می شویم:

- تور شام

بیستم آوریل (31 فروردین) همه جمع شده و در باغ غذا و نوشیدنی ارائه می شود.

- آموزش جمعی:

18 مارس و 29 آوریل (27 اسفند تا 9 اردیبهشت) که به همه ی بازدیدکنندگان به صورت دسته جمعی در رابطه با گل و گیاه آموزش داده می شود.

- نمایشگاه هنر و صنایع دستی:

25 و 26 مارس (5 و 6 فروردین)، 1، 2، 8، 9، 15، 16، 22، 29 و 30 آوریل (12، 13،19، 20، 27، 27 فروردین و 2، 9 و 10 اردیبهشت) انواع نقاشی خا و صنایع دستی به نمایش گذاشته می شود.

برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با همه ی برنامه های سال 2017 میلادی در این باغ می توانید روی لینک مقابل کلیک نمایید: لینک

باغ گل کارلس بد

تورهای گردش در باغ کارلس بد

بهترین راه برای بازدید از باغ گل کارلس بد خرید تورهای گردشگری و تفریح در باغ به صورت گروهی می باشد. این گروه ها از 20 نفر یا بیشتر تشکیل می شوند و بازدیدکنندگان به وسیله ی واگن های چوبی به این طرف و آن طرف بره می شوند.

با خرید این تورها در هزینه نیز صرفه جویی می کنید و اگر به صورت گروه بلیت تهیه نمایید تخفیف های خوبی به شما داده می شود که به شرح زیر می باشند.

هزینه:

تورهای عمومی: 13 دلار (حدود 52 هزار تومان)

عمومی + واگن سواری: 18 دلار (حدود 72 هزار تومان)

گشت + واگن سواری + آموزش: 23 دلار (حدود 92 هزار تومان)

*بلیت تورهای گروهی قابل استرداد نمی باشند.

*زمان این تورها بین 30 الی 45 دقیقه می باشد و واگن سواری هم 15 تا 20 دقیقه زمان لازم دارد.

* در تمام تورهای عمومی تاریخچه ای از باغ گل و گل های حاضر در باغ گفته شده و در صورت علاقه چگونگی نگهداری گل ها نیز شرح داده می شود.

باغ گل کارلس بد

بهترین فصل سفر

همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم بهترین فصل سفر و به عبارت دیگر تنها فصل سفر به این منطقه بهار است. از اواسط ماه مارس (فروردین) تا اواسط اردیبهشت ماه برای دیدن گل ها می باشد اما فراموش نکنید که این تاریخ بنابر شرایط آب و هوایی منطقه ممکن است کمی تغییر کند. در سال های گرم تر، اوایل فروردین بهترین زمان برای تماشای گل های دشت گل کارلس بد است.

باغ گل کارلس بد

سوالات متداول بازدیدکنندگان

همیشه بازدیدکنندگان باغ های گل یا مناطق گردشگری فصلی با سوالاتی رو به رو می شوند که بین اکثر آن ها مشترک می باشد. در این بخش با هم مروری داریم بر سوالات اکثر گردشگران باغ گل کارلس بد.

1- دقیقا چه نوع گل هایی در این باغ کاشته می شوند؟

گل اصلی این منطقه لاله است اما هر سال برمنای شرایط و آب و هوا گل های دیگری هم می کارند.

2- مساحت باغ چقدر است؟

مساحت کلی این دشت گل 50 جریب است که 5 جریب آن به گل های خاص اختصاص داده شده که جنبه ی آموزشی و تخصصی دارند.

3- آیا در سال های دیگر هم این مکان گل کار خواهد شد؟

مسئولان کالیفرنیا در فکر هستند که نه تنها این دشت در آینده نیز فعال باشد بلکه امکانات و گل های آن را هم افزایش دهند.

4- آیا همه ی گل های این مکان را می فروشید؟

گل های این دشت به صورت شاخه ای در محل به فروش می رسند و هرچه از آن ها باقی ماند در مرکز گل آرمسترانگ به فروش می رسد و یا از پیاز آن ها برای کاشت در سال های آتی استفاده می شود.

5- آیا ما می توانیم گل ها را به صورت شاخه ای در مزارع بخریم؟

بله، امکان خرید هر گلی که بخواهید در محل وجود دارد و همچنین می توانید گل را ار قسمت فروش سوغات مجموعه نیز خریداری نمایید.

6- آیا گل هایی که به فروش نمی روند در مزرعه ی رها می شوند تا بمیرند؟!

تلاش می شود تا بیشتر گل های دشت به فروش برسند اما ما اعتقاد داریم اگر به گل ها اجازه داده شود تا چرخه ی عادی زندگی خود را سپری کنند در آینده مرغوب تر خواهند شد.

7- آیا پیاز گل ها هم به فروش می رسند؟

بله پیازهای اضافی در پایان فصل گل توسط ماشین آلات حرفه ای از خاک بیرون آورده می شوند و در محل یا در ارمسترانگ به فروش می رسند.

8- ورود اتومیبل به باغ مجاز است؟

خیر هیچ اتومبیلی حق ورود به این دشت پر گل را ندارد و تنها از طریق پیاده روی یا سوار شدن بر تراکتور می توانید این منطقه را ببینید.

9- اگر هوا بارانی باشد باز هم بازدید امکان دارد؟

بله امکان بازدید در زمان باران هم ممکن است.

10- آیا امکان پیک نیک یا نشستن روی صندلی هم در این مکان وجود دارد؟

بله در سراسر این منطقه امکان پی نیک و استراحت روی نیمکت وجود دارد.

11- لباس مناسب برای گردش در این باغ چیست؟

لباس پشمی و خیلی زخیم مناسب نیست اما عینک آفتابی، کرم و کفش راحت مهم ترین نقش را در تفریح شما بازی می کنند.

12- آیا بازدید از این مکان برای معلولان هم ممکن است؟

بله امکان بالا و پائین رفتن در این دشت با صندلی چرخ دار هم ممکن است اما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از برخورد با مشکلات این کار را انجام دهید و مسیرهای پیاده روی که مناظر خوبی هم دارند را دنیابل کنید.

13- این مجموعه پارکینگ دارد؟ هزینه اش چقدر است؟

بله پارکینگ وجود دارد و برای معلولان هم قابل استفاده می باشد و استفاده از آن رایگان است.

14- امکان تهیه صندلی چرخدار و کالسکه در محل وجود دارد؟

بله اما باید از قبل همانگ کنید.

15- صاحبان این زمین های گل چه کسانی هستند؟

شرکتی به نام Mellano & Company که توسط خانواده ی Ecke اداره می شود.

16- آیا امکان خرید خوراکی در این مکان وجود دارد؟

امکان پیک نیک وجود دارد. همچنین می توانید از دست فروشان محلی یا رستوران های اطراف نیز خوراکی تهیه نمایید.

17- برای این که گل های تازه خریده ی ما خشک نشود باید چه کنیم؟

باید آن ها د ریک ظرف شیشه ای قرار داده و درونش قند بیندازید.

18- پیازهایی که از مجموعه خریداری می کنیم تا چند وقت قابل استفاده هستند؟

بستگی به پیاز گلی دارد که خریداری کرده اید اما اغلب تا 2 سال قابل استفاده هستند.

19- آیا قرار دادن پیازها در هوای سرد در تاریخ انقضای آن تاثیر دارد؟

بله اما نباید به مرز یخ زدگی برسند.

20- آیا می توانیم پیاز گل ها را در گلدان کاشته و پاسیوی منزل نگهداری کنیم؟

بله با فراهم کردن شرایط آب و هوایی و نور و تغذیه می توانید آن ها را در گلدان بکارید.

باغ گل کارلس بد

موفقیت های باغ کارلس بد

این باغ در زمینه ی آموزش قدم های زیادی برداشته است، برای مثال در سال 2015 میلادی به 7000 دانش آموز آموزش داده و همه ساله نیز در تلاش است تا خدمات خود را بروزرسانی کند. در سال 2015 میلادی موفق شد که تنوع گل هایش را از نظر رنگ بسیار بالا ببرد، تنوعی که در 15 سال گذشته بی نشیر بوده است.

همه ساله حدود 100000 تا 200000 نفر از این باغ دیدن می کنند که بسیاری از آن ها گردشگران خارجی هستند. این باغ در فهرست بهترین اماکن دیدنی کالیفرنیا قرار دارد و همین موضوع باعث محبوبیت روزافزونش شده است.

باغ گل کارلس بد

کجا بمونیم؟

در نزدیکی این باغ گل هتل و اقامتگاه های زیادی وجود دارد که می توانید با اقامت در آن ها سفری خوش تر داشته باشید. در این بخش به هتل های نزدیک به این باغ می پردازیم:

- هتل | Grand Pacific Palisades

- مسافرخانه و سوئیت | West Inn & Suites

- شرایتون | Sheraton Carlsbad

حدود قیمت:

متوسط، برای یک شب اقامت حدود 159 دلار (یا 636 هزار تومان)

هتل Grand Pacific Palisades

هتل Grand Pacific Palisades

هتل شرایتون

هتل شرایتون

چی بخوریم؟

همانطور که اشاره کردیم در نزدیکی این باغ زیبا رستوران هایی برای صرف غذا وجود دارند که اطلاعات آن ها را در زیر مشاهده می کنیم:

- رستوران وست استیک و غذای دریایی | West Steak & Seafood

یک نهار خوری صمیمی و خانوادگی در کنار ساحل است که انواع غذاهای دریایی و استیک را در اختار علاقمندانش قرار می دهد. سطح قیمتی این رستوران هم معمولی و متوسط است.

- اغذیه فروشی غرب | Bistro West

همه ی مواد غذایی که در این مرکز به فروش می روند پخته شده از محصولات با کیفیت محلی می باشند و شما می توانید بیف استراگانوف یا استیک و نوشیدنی های خوبی را از این مرکز خریداری کنید. حدود قیمت این رستوران و اغذیه فروشی هم متوسط است.

رستوران وست استیک و غذای دریایی

باغ گل کارلس بد

دسترسی و هزینه

برای رفتن به این مجموعه باید از اتومبیل شخصی استفاده کنید و یا از پیش با اتوبوس های باغ هماهنگ کنید که شما را به باغ گل کارلس بد ببرند. با هم نگاهی داریم به راه های رسیدن به این باغ.

از سن دیگو:

از فرودگاه پالامار Palomar Airport به سمت شمال و جاده شماره 5 بروید، وارد Del Norte شوید و به سمت چپ بروید و سریع به راست بپیچید که پارکینگ مجموعه را ببینید.

از Inland Empire:

از بزرگراه ایالتی شماره 15 وارد بزرگراه 78 غربی شوید، سپس وارد جاده شماره 5 جنوبی شوید، وارد خروجی فرودگاه Palomar Airport شده و وارد پارکینگ مجموعه شوید.

از لس آنجلس:

از بزرگراه شماره 5 وارد خروجی فرودگاه شوید، به سمت چپ پیچیده و وارد پارکینگ ما شوید.

ساعت بازدید:

9 صبح تا 6 عصر

بلیت:

بزرگسالان: 14 دلار (56 هزار تومان)

برای افراد بیش از 60 سال: 13 دلار (52 هزار تومان)

کودکان: 7 دلار (28 هزار تومان)

کودکان زیر دو سال: رایگان

آدرس: آمریکا، کارلس بد، پاسئو دل نورت.

.Address: 5704 Paseo Del Norte, Carlsbad, CA 92008, USA

باغ گل کارلس بد را در نقشه کارناوال بیابید

دیدنی های اطراف

بهترین مکان گردشگری در کارلس بد باغ گل است اما پیشنهاد می کنیم در سفرتان به این شهر از دیگر دیدنی های آن هم دیدن نمایید.

- لگولند کالیفرنیا | Legoland California

- ساحل جنوبی استیت | South Carlsbad State Beach

- موزه استادکاری | Craftsmanship Museum

- پارک آلگا نورت | Alga Norte Community Park

لگولند کالیفرنیا

لگولند کالیفرنیا

ساحل جنوبی استیت

ساحل جنوبی استیت

موزه استادکاری

موزه استادکاری

توصیه کارناوال

توصیه می کنیم برای داشتن بازدیدی بهتر لوازم ضروری خود مانند عینک آفتابی، موبایل، دوربین و کفش مناسب پیاده روی را فراموش نکنید زیرا نداشتن هر یک از این وسایل برای شما دردسر ساز خواهد بود.

در ضمن در کالیفرنیا جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که کارناوال به برخی از آن ها سر زده است، با کلیک روی لینک های زیر می توانید با سفرهای کارناوال به کالیفرنیا بیشتر آشنا شوید:

خانه وینچستر کالیفرنیا | جولان ارواح در عمارتی لوکس

ساحلی با سنگ های شیشه ای ; کالیفرنیا

کویر اسرار آمیز کالیفرنیا

سرسره شیشه ای در آسمان کالیفرنیا ; اسکای اسلاید

باغ گل کارلس بد

سخن آخر

ترجیح می دهید در فصل بهار به چه مکانی سفر کنید؟

تا به حال به باغ های گل یا دشت های پر از گل های رنگارنگ سفر کرده اید؟

نظرات و پیشنهاداتتان را با ما در میان گذارید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.