karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

19 مرداد 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از ایرنا، البین بانک روسیه، برای ساخت یک شهرک گردشگری بین سرعین و اردبیل به نام تایسیز سبلان، مبلغ 100 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند.

این توافق در روز چهارشنبه 18 مرداد بین عبدالله عمروف، مدیرعامل بانک روسی، و علی لطفی، نماینده تعاونی مسکن علوم پزشکی اردبیل، به عنوان کارگزار این پروژه در شهر مسکو امضا گردید.

عمروف در حاشیه امضای توافق اظهار داشت:

می خواهیم در ایران سرمایه گذاری انجام شود و مشتریان ما از خدمات مرکز سلامت بخشی شهرک تایسیز اردبیل بهره بگیرند.

وی در ادامه گفت:

هیات مسئول در آینده ای نزدیک برای تحقیقات بیشتر مربوط به سرمایه گذاری در اجرای پروژه به منطقه سفر خواهد کرد.

در جریان نشست هیات ایرانی و روسی توافق دیگری نیز در زمینه فروش صنایع دستی و کالاهای کارگاه ها و مجموعه های تولیدی جامعه ی تحت پوشش سازمان بهزیستی در روسیه امضا شد.

لطفی در این باره گفت:

با توجه به تنوع و ارزش کالاهای تولید شده در این حوزه و نبود امکان فروش همه آنها در داخل، از فرصت بازاریابی بین المللی بهره گیری می شود تا توقف در توسعه این بخش از بین برود.

وی افزود:

افزون بر حوزه صنایع دستی، انواع تولیدات مواد غذایی در مجموعه کارخانه های زیر پوشش بهزیستی نیز در قالب توافق فروش در روسیه گنجانده شده است که زمینه های فراوانی را برای همکاری های بیشتر و افزایش ارزش سطح مبادلات ایجاد می کند.

لطفی با اشاره به اینکه ویژگی این توافق، خرید کالاها و تولیدات از ایران توسط طرف روسی، عرضه نمایشگاهی در ساختمان مرکزی بانک البین و فروش آن می باشد، گفت:

از سوی دیگر، راه اندازی یک شعبه مالی توسط طرف قرارداد در ایران برای انجام امور مالی و کارهای بانکی منظور شده است.

بنیادگذار موسسه خیریه پرتو 12 بهمن نیز در پایان اظهار داشت:

مدت اجرای این توافق سه ساله است و بانک روسی توزیع و فروش زنجیره ای کالاهای خریداری شده مانند فرش، تابلو فرش، گلیم، بافته ها و انواع دیگر دستافرینه ها و همچنین تولیدات غذایی را در شهرهای مختلف منطقه قفقاز روسیه در نظر گرفته است.

توافق ایران و روسیه

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

امیدوارم این پروژه نیو اردبیل دیگه اجرایی بشه. خسته شدیم از بس شعارهای تکراری شنیدیم

انتشار:20 آبان 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.