karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

01 فروردین 1397

به روز رسانی

03 آذر 1399

به نقل از خبرگزاری ایرنا، نعمت اله پایان، رییس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی گفت:

 گروه های موسیقی محلی و اقوام ایرانی 2 تا 12 فروردین در قالب طرح «نوروزگاه 97» در این مجموعه فرهنگی برنامه اجرا می کنند. برهمین اساس گروه موسیقی محلی آذری «ساوالان» دوم، چهارم، هفتم و 12 فروردین از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 در برج آزادی اجرای برنامه خواهند داشت. 

وی افزود:

همچنین گروه های موسیقی محلی بوشهری «دولاب» پنجم تا 12 فروردین از ساعت 9 تا 12 و 17 تا 20 و موسیقی محلی خراسان «کرمانج» نیز هشتم فروردین از ساعت 17 تا 20 برنامه هنری خود را اجرا خواهند کرد. 

بر اساس اظهارات وی اجرای گروه موسیقی محلی گیلان «مردوس» در 10 فروردین از ساعت 17 تا 20 و گروه موسیقی و رقص چوب محلی الموت قزوین «کلیجه» سوم تا پنجم فروردین از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 نیز از دیگر برنامه های هنری این طرح است.

همچنین روزهای سوم، پنجم، ششم، هفتم، نهم و دهم فروردین نیز برنامه موسیقی جذابی با حضور جمعی از خوانندگان محلی از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اجرا می شود. 

رییس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی گفت:

چهارم و 12 فروردین از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 برنامه کمدی ایستاده (استندآپ کمدی) توسط فرهاد منتصر و 11 فروردین نیز نمایش طنز از ساعت 17 تا 20 در این مجموعه اجرا می شود. 

به گفته وی، مجموعه فرهنگی، هنری برج آزادی 2 تا 12 فروردین از ساعت 9 تا 19 پذیرای عموم شهروندان و گردشگران نوروزی در برج و بام این مجموعه است.

رییس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، برگزاری نمایشگاه نقاشی و سفره هفت سین در نگارخانه آیینه، نمایشگاه های عکس «گذری بر معماری ایران» در نگارخانه اقوام و «تهران قدیم» در نگارخانه آسمان و عکاسخانه سنتی را از دیگر برنامه های ویژه نوروزی مجموعه برج آزادی عنوان کرد. 

او ادامه داد:

برگزاری جشنواره و نمایشگاه سوغات و صنایع دستی طرح نوروزگاه 97 همراه با مراسم آیینی اقوام، حاجی فیروز و کلاه مخملی ها از دیگر ویژه برنامه های مجموعه برج آزادی در ایام نوروز است. 

به گفته وی، روزهای ششم، یازدهم و دوازدهم فروردین نیز از ساعت 16 تا 20 برنامه های ویژه ای برای کودکان و نوجوانان در مجموعه برج آزادی برگزار می شود. 

پایان بیان کرد:

در همین ارتباط، امسال و در آستانه ایام نوروز، مجموعه برج آزادی پس از 8 سال به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی شست و شو شد.

برج آزادی

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.