karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

28 آبان 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

دیو و دب ( Dave & Deb ) را به یاد دارید؛ زوج عاشقی که زندگی شان در سفر به دور دنیا خلاصه شده بود و با آن ها سفری تصویری به ایرلند را تجربه کردیم:

تصاویری بینظیر از زیبایی های ایرلند

شاید بد نباشد که بار دیگر با این زوج آشنا شویم. دیو و دب زوجی هستند که نزدیک به 20 سال از زندگی مشترک عاشقانه شان می گذرد؛ یک زندگی ساده مثل سایر مردم. تا اینکه حس تکرار و روزمرگی به سراغشان آمد و آن ها را خسته و کلافه کرد. پس تصمیم گرفتند برای رفع این احساس ناراحت کننده، سفر به دور دنیا را تجربه کنند. تصمیمی که چالش های زیادی به همراه داشت اما به هر نحوی بود به بار نشست. این زوج از سال 2008 در سفر هستند و می خواهند با این کار زیبایی های دنیا را کشف کنند و از نزدیک ببینند تا بتوانند الهامی برای دیگران باشند و به آنها اعلام کنند که می توان ساده تر و زیبا تر زندگی کرد.

آنها در مورد سفر هایشان می گویند:

نزدیک به ۸ سال است که در سفر هستیم و از زیبایی هایی که در سرتاسر دنیا وجود دارد، لذت می بریم. اراده ی محکم ما و حرکتی که آغاز کردیم باعث شده تا از همین طریق درآمدی را برای ادامه زندگی داشته باشیم؛ با شرکت های مختلف قرار داد می بندیم و در سفرهایمان کارهای تبلیغاتی آن ها را انجام می دهیم و توانسته ایم از همین طریق جوایزی را نیز به دست بیاوریم.

ما یک شعار داریم؛ ” ماجراجویی برای همه “. این شعار به این معنی است که برای سفر و ماجراجویی لازم نیست حتما جوان و یا ورزشکار بود. هر کسی می تواند نوعی از ماجراجویی را تجربه کند. تنها اراده لازم است تا سفر را آغاز کنید….

یکی از سفرهای آن ها در سال 2010 به سریلانکا بود؛ جزیره‌ای واقع در جنوب آسیا و جنوب شرقی کشور هند است که در میان آب های اقیانوس هند قرار دارد. زیبایی ها و مردمان سریلانکا خاطرات خوشی رابرای این زوج رقم زده اند و همین دلیلی شده که دیو و دب این مقصد متفاوت را به دیگران نیز پیشنهاد دهند. ما نیز می خواهیم سفری تصویری به سریلانکا داشته باشیم تا در لذت این سفر با این دو سهیم شویم و به تماشای زیبایی ها و دیدنی های سریلانکا از لنز دوربین آنها بنشینیم.

همراه کارناوال باشید.

زیبایی های سریلانکا

1) غروب آفتاب در تیسا

تیسا ( Tissa ) یکی از زیباترین مناطق و جاذبه های گردشگری سربلانکا است.

جاذبه های گردشگری سریلانکا

2) تصویری هوایی از منطقه باستانی سیگیرییا در سریلانکا

سیگیرییا سریلانکا

3) آب و هوایی ابری در سواحل هیکیدوآ 

هیکیدوآ ( Hikkaduwa ) شهر ساحلی کوچکی در جنوب سریلانکا است.

جاذبه های گردشگری سریلانکا

4) خانواده ی فیل ها در پارک ملی کادیولا

پارک ملی کادیولا ( Kaudulla National Park ) یکی از جاذبه های گردشگری سریلانکا به حساب می آید.

جاذبه های گردشگری سریلانکا

5) قصر سلطنتی کندی در سریلانکا

جاذبه های گردشگری سریلانکا

6) تپه های سبز خیره کننده در شهر نووارا الییا، سریلانکا

جاذبه های گردشگری سریلانکا

7) تماشای طلوع خورشید در قله آدامز

جاذبه های گردشگری سریلانکا

8) سواحل زیبای غرب سریلانکا

جاذبه های گردشگری سریلانکا

9) تپه های سبز و با شکوه بخش مرکزی سریلانکا

جاذبه های گردشگری سریلانکا

11) زنی محلی در جنوب سریلانکا در انتظار قطار

جاذبه های گردشگری سریلانکا

13) دیدنی های پارک ملی یالا در سریلانکا

یک طاووس زیبا در پارک ملی یالا ( Yala National Park ) که از پر بازدید ترین  و دومین پارک ملی در سریلانکا است.

جاذبه های گردشگری سریلانکا

14) مردمانی که برای زیارت به عبادتگاه قله آدامز آمده اند

جاذبه های گردشگری سریلانکا

15) مزارع چای سریلانکا

جاذبه های گردشگری سریلانکا

16) قطار سواری مردمان در سریلانکا

جاذبه های گردشگری سریلانکا

سخن آخر

نظرتان در مورد این تصاویر چیست؟

آیا تا به حال به سریلانکا سفر کرده اید؟

نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.