karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

28 فروردین 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

عکاسی و ثبت تصویر از جاذبه های سراسر جهان یکی از فعالیت هایی است که بسیاری به آن مشغول شده اند. برخی به دنبال جاذبه های جدید و ناشناخته می گردند و برخی دیگر سعی می کنند با عکس هایشان، نمایشی تازه را از جاذبه های کشورشان به راه بیاندازند و شما را به سفر ترغیب کنند. یکی از این افراد فردریک هوبر (Frederic Huber) است که در سوئیس متولد شده است و درباره کشورش چنین می گوید:

سوئیس میهن من است؛ جایی که من در آن متولد شدم، بزرگ شدم و زندگی کردم. این کشور خشکی کوچکی است که در قلب اروپا محصور شده و به سبب وجود کوه های زیبا زبانزد خاص و عام است. بیست درصد از رشته کوه آلپ و در حدود 100 قله آن در حدود 4000 متر یا بالاتر از سطح دریا قرار دارند.
بسیاری از مناطق کوهستانی این کشور توسعه یافته و به امکاناتی همچون قطار، تله کابین و ... مجهز شده اند تا دسترسی به آنها راحت تر شود. وئیس و کوه هایش مقصدی بسیار مناسب و ایده آل برای انجام کوه نوردی، اسکی، اسنوبورد، دوچرخه سواری، پیاده روی و سایر فعالیت های تفریحی به شمار می رود.

سوئیس کشوری است که ارزش سفر کردن را دارد.

حالا او برای به نمایش درآوردن زیبایی هایی که از آنها سخن گفته مجموعه ای را با عنوان زیبایی های طبیعی سوئیس منتشر کرده است. بسیاری از عکس های وی مربوط به آلش آرنا (Aletsch Arena) در بخش جنوبی سوئیس در کانتون، ایالت وله، می باشد. کل این منطقه که یخچال های طبیعی آلش به عنوان بزرگترین یخچال های طبیعی در کوه های آلپ، در آن قرار دارند، بخشی از منطقه ی حفاظت شده ی لونگفراو - آلش (Jungfrau - Aletsch) است که از سال 2001 در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. کوه ماترهورن نیز در این تصاویر به نمایش در آمده است که به عنوان نماد سوئیس و یکی از زیباترین کوه های جهان شناخته می شود.

در ادامه نگاهی به این مجموعه عکس ههای چشم نواز می اندازیم و غرق در زیبایی های طبیعت سوئیس می شویم...

قبل از این هم سفری به سوئیس داشته ایم و طبیعت زیبای آن را از نظر گذرانده ام که پیشنهاد می کنیم آن مطلب را نیز بخوانید: 

تصاویری از طبیعت سوئیس | سرزمین کوه آلپ (۱)

با کارناوال همراه شوید...

طبیعت سوئیس

1- کلبه ای از جنس آرامش در میان طبیعتی رویایی

طبیعت سوئیس

2- نمایی از کوه ماترهورن

ماترهورن یکی از بلندترین قله های کوه آلپ است که در مرز سوئیس و ایتالیا قرار دارد.

این کوه در لیست مرگبارترین کوهستان های دنیا نیز قرار دارد. برای آشنایی با لیست مرگبارترین کوهستان های دنیا، مطلب زیر را بخوانید:

مرگ بار ترین کوهستان های دنیا

طبیعت سوئیس

3- می توان ساعت ها اینجا نشست و از طبیعت لذت برد

طبیعت سوئیس

4- کوهستان و طبیعتش، خود را در آینه نظاره می کنند

طبیعت سوئیس

5- زمستان لباسی از جنس برف به تن طبیعت می نشیند

طبیعت سوئیس

5- تصور اقامت در چنین جایی، چیزی شبیه به یک رویاست...

طبیعت سوئیس
طبیعت سوئیس

6- خورشید، طبیعت را به آغوش می کشد

طبیعت سوئیس

7- زمستان و زیبایی هایش بی حد و مرز است

طبیعت سوئیس
طبیعت سوئیس

8- تصویری زیبا از کوهستانی در سوئیس

این توصیر مربوط به کوهستان هوهِر کَستن (Hoher Kasten)، یک کوه در رشته کوه آلپ، مشرف به رود راین است. 

طبیعت سوئیس

9- رستورانی در دل کوهستان

این تصویر مربوط به رستورانی است با نام پیز گلوریا (Piz Gloria) که شاید طرفداران فیلم های جیمز باند آن را در این فیلم دیده باشند.

 

طبیعت سوئیس

10- عمارتی سوئیسی

این عمارت، ویلا کَسِل (Villa Cassel) نام دارد که قبلا یک هتل بوده و امروز به عنوان مرکز حفاظت برای جنگل های آلش  (Aletsch) در جنوب سوئیس فعالبت می کند.

طبیعت سوئیس

11- مهمانخانه ای در دل کوه

رستوارنی در دل کوه با نام (Berggasthaus Aescher) با چشم انداز زیبایی از کوه های آلپ 

طبیعت سوئیس

سخن آخر

نظرتان در مورد این تصاویر چیست؟

آیا تا به حال به سوئیس سفر کرده اید؟

کدام عکس حس و حال بهتری برای شما داشت؟

نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

مجید علیدوست

تصاویر با اطلاعات خیلی واضح و عالی بود. ممنون

انتشار:10 تیر 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.