karnaval.ir

پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 دی 1400

به روز رسانی

29 دی 1400

به گزارش خبرگزاری میراث آریا

چهل و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری (فیتور)، امروز با حضور ۱۰۷ کشور و حدود ۷هزار شرکت، در مادرید، پایتخت اسپانیا، افتتاح شد.

این نمایشگاه که تا ۲۳ ژانویه (برابر با ۳ بهمن ۱۴۰۰) ادامه دارد، به دنبال کمک به بازیابی صنعت گردشگری و افزایش تعداد بازدیدکنندگان، تقریباً دو سال پس از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا است. 

پادشاه اسپانیا، فیلیپ ششم و ملکه لتیزیا، چهل و دومین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری، فیتور ۲۰۲۲، را در محل برگزاری نمایشگاه‌های مادرید، (IFEMA) با همراهی وزیر صنعت، بازرگانی و گردشگری، ریس مارو، افتتاح کردند. رئیس انجمن مادرید، ایزابه دیاز آیوسو، و شهردار پایتخت، خوزه لوئیس مارتینز آلمیدا نیز آن‌ها در این افتتاح همراهی می‌کردند. 

اگرچه مسئولان این بخش انتظار ندارند که گردشگری تا سال ۲۰۲۳ به سطح قبل از همه‌گیری بازگردد، کارشناسان بر این باورند که ارقام اقتصاد گردشگری در سال ۲۰۲۲ نزدیک به سال ۲۰۱۹ خواهد بود. فیتور با هدف رهبری این بهبود و راه‌اندازی مجدد گردشگری، امسال مشارکت حضوری را برای نمایشگاه انتخاب کرد، اما قالب آنلاینی را که در نسخه ۲۰۲۱ پذیرفته شده بود نیز حفظ کرده است. 

مادرید قرار است در طول دوره پنج‌روزه این نمایشگاه، میزان ۹۰ هزار نفر باشد که ۶۰ هزار نفر از آن‌ها متخصص صنعت گردشگری هستند. همچنین، این نمایشگاه در آخر هفته پذیرای عموم علاقمندان از سراسر دنیا خواهد بود. 

با حدود ۶۰۰ غرفه‌دار و ۷ هزار شرکت، ارقام نمایشگاه فیتور ۲۰۲۲ هنوز با آمار ثبت‌شده در سال ۲۰۲۰ (که درست قبل از شروع همه‌گیری برگزار شد) فاصله زیادی دارد. در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۰، بیش از ۹۰۰ غرفه‌دار، ۱۱ هزار شرکت، ۱۶۵ کشور و ۲۵۰ هزار بازدیدکننده شرکت کرده بودند. 

چهل و دومین دوره نمایشگاه فیتور اسپانیا ۲۰۲۲ صبح روز چهارشنبه ۱۹ ژانویه برابر با ۲۹ دی‌ماه ماه ۱۴۰۰ با حضور پادشاه اسپانیا برخی از مقامات گردشگری اسپانیا، رئیس سازمان جهانی گردشگری و مسئولین دیگر کشورهای حاضر در نمایشگاه از جمله صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی افتتاح شد. امسال در غرفه ایران ۱۴ شرکت‌کننده ایرانی در حوزه تورهای ورودی، صنایع‌دستی و سوغات ایرانی حضور دارند. 

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

قدم در راهی گذاشتم که در آغاز برایم مبهم بود، اما حالا جذاب است. انگیزه، امید و عشق موجب شد تا از سختی‌های این راه ترسی به خود راه ندهم، خستگی جسمم را با طراوت و شادابی روحم تسکین دهم و با قدرت بیشتر و

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.