karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

30 فروردین 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایسنا، دلاور بزرگ نیا -مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران- از برگزاری تور تهرانگردی ادبی به مناسبت روز بزرگداشت سعدی خبر داد.

وی در این باره گفت:

تاریخ ادبیات ایران مملو از آثار ادبی نویسندگان و شاعران به نام و برجسته است که می توان براساس مکان هایی که در آن زندگی کرده اند یا با دیدن آن مناظر و الهام گرفتن از آن اثری خلق کرده اند، برای ایجاد مسیرهای ادبی در گردشگری بهره برد.

او ادامه داد:

برای روز بزرگداشت سعدی اتوبوس ادبی در نظر گرفته شده است که در آن ضمن اجرای برنامه شعرخوانی، شهروندان می توانند از نسخه های قدیمی گلستان و بوستان سعدی در موزه رضا عباسی و خانه شاعران ایران دیدن کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اضافه کرد:

مسیرهای گردشگری برای مناسبت های ادبی برنامه ریزی شده است که تا پایان سال اجرا می شود.

علاقه مندان برای حضور در تورهای ادبی می توانند نام و نام خانوادگی خود را به همراه واژه "ادبی" به شماره ۵۰۰۰۲۰۳۰۰۰۱۰۰ ارسال کنند.

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.