karnaval.ir

5 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

تصاویر زیبایی بود.منو به فکر فرو برد..... مخصوصا کوه زیتون و قسمی که خداوند در قرآن خورده! والتین والزیتون و تور سینین و هذاالبلد الامین..... آیا این آیه به این سرزمین ارتباط داره؟

انتشار:21 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

شاهین

در پاسخ به مجید؛ شما میخواهید همه چیز رو به اسم خودتون سند بزنید. دوره این کارها گذشته و اجازه بدید مردم با انتخاب و عقل خودشون برای دنیاشون تصمیم بگیرند. شما کاره ای نیستید. جهان امروز جهان آزادی انتخاب و عقیده هست.

انتشار:20 اسفند 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

مجید

توضیحات این تصاویر و اسامی ترجمه شده از منع خارجی و به شدت مبتنی بر دیدگاه یهودی مسیحی ای است که صهیونیستها برای تایید دیدگاههای ضد انسانیشون به اون متوسل می شن. در مورد اکثر این تصاویر توضیحات جایگزین اسلامی وجود دارد که به کلی نادیده گرفته شده است. لطفا یا با مشورت متخصصان تاریخ سرزمین های اشغالی به اصلاح عناوین و توضیحات بپردازید یا در صورتی که حوصله و توان این کار رو ندارید مطلب را حذف کنید تا موجب دامن زدن به بعضی از شبهات نشود.

کارناوال .

دوست عزیز سلام ضمن عرض تشکر از اینکه دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشتید ، به اطلاع می رساند در اسرع وقت نسبت به کسب اطلاعات بیشتر از منابع و متخصصان امر اقدام می نماییم . لطفا در صورتی که منابع معتبر و قابل استناد در اختیار دارید با ما به اشتراک بگذارید . با آرزوی شادکامی و موفقیت

19 اسفند 1395

انتشار:19 اسفند 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.