karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

03 بهمن 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

 به نقل از خبرگزاری ایسنا، نمایشگاه گردشگری که قرار است با محورهای گُل، غذا، کودک، خانواده، طبیعت گردی، ورزش و سلامت محصولات جدیدی را عرضه کند، روز سوم بهمن ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور جمعی از سفرا، وزیر کار، شماری از نمایندگان مجلس، مدیران استان ها و فعالان خصوصی گردشگری افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه از سوی دست‌اندرکاران و فعالان گردشگری با استقبال فراوانی مواجه شد. این استقبال به حدی بود که سالن افتتاحیه برای همه جا نداشت و بسیاری از مهمانان ایستاده این مراسم را دنبال کردند.

امسال نیز همان مشکلات همیشگی نمایشگاه پابرجاست؛ محل برگزاری همچنان تبلیغات محدودی دارد و در فاصله دورتر از محل نمایشگاه بین‌المللی تهران تبلیغاتی از نمایشگاه گردشگری تهران به چشم نمی خورد. این در حالی است که فرهاد امینیان، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های تهران وعده داده بود تبلیغات امسال پررنگ تر باشد.

یکی دیگر از مشکلات، کمبود تابلوهای راهنمایی در محوطه است و بیشتر مراجعه کنندگان در ساعات اولیه صبح اولین روز نمایشگاه برای پیدا کردن سالن‌ها با مشکل مواجه بودند.

افتتاحیه نمایشگاه با سخنرانی برخی مقامات همچون معاون گردشگری برگزار شد. محمد محب خدایی معاون گردشگری کشور با اشاره به اینکه این نمایشگاه با شعار «ایران، فراتر از انتظار» کار خود را آغاز کرده است، گفت:

نمایشگاه‌های گردشگری قابلیت ایجاد توازن در این صنعت را دارند. این رویداد برای منطقه فرصتی را فراهم می‌کند تا تمایز خود را به اثبات برساند.

وی افزود:

ویژگی امسال نمایشگاه گردشگری تهران انعکاس ظرفیت‌های هر استان براساس پارامترهای رقابت‌پذیری است.

خدایی اظهار کرد:

برنامه‌ریزی و آینده‌نگری رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر این است که کل فضای نمایشگاه بین‌المللی تهران سال آینده در اختیار این نمایشگاه قرار گیرد.

جمشید حمزه‌زاده، دبیر مجمع هماهنگی تشکل‌های گردشگری در ادامه به مشکلات صنعت گردشگری در کشور اشاره کرد و گفت:

تحمیل مالیات‌های سنگین، وام‌های گران بانکی، جرایم بیمه تامین اجتماعی، فقدان برنامه جامع توسعه گردشگری، برخوردهای سلیقه‌ای، عدم وجود قوانین تسریع‌کننده و اجرای نادرست قوانین از جمله موانع پیش روی توسعه صنعت گردشگری است.

وی با طلب مشارکت جدی بخش خصوصی و دولتی در فرآیند توسعه این صنعت پیشنهادهایی را برای بهبود وضعیت ارایه کرد که از جمله آنها می توان این موارد را نام برد: بازنگری در قوانین توسعه گردشگری با مشارکت همه عناصر و ارکان و نخبگان فکری، تشکیل کارگروه توسعه گردشگری مرکب از بخش دولتی و خصوصی برای برنامه‌ریزی و پیگیری آنها، تسریع اجرای بندهای ۹۸ و ۱۰۰ قانون برنامه ششم توسعه در ارتباط با واگذاری امور بخش خصوصی، ضرورت ایجاد نگاه یکپارچه و حذف برخوردهای سلیقه‌ای، ثبات مدیریت و استفاده از مدیران باتجربه و ارایه مشوق‌های مالی و غیرمالی نظیر تسهیلات بانکی ارزان، حذف مالیات و ارزش افزوده و معافیت مالیاتی برای سرمایه‌گذاران و ...

مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با موسیقی نواحی و اقوام ایرانی نیز همراه بود و هنرمندان در آن به اجرا پرداختند. ساعت بازدید این نمایشگاه از ۹ صبح تا ۶ عصر است و تا روز جمعه ۶ بهمن ماه ادامه دارد.

یازدهمین نمایشگاه گردشگری

یازدهمین نمایشگاه گردشگری

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.