karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

16 بهمن 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

مطمئنا تا به حال مسابقات ورزشی بسیاری را به تماشا نشسته و یا در میادین ورزشی به عنوان تماشاچی حضور یافته و از نزدیک رقابت ها را دنبال کرده اید. تصور کنید که بازی در حساس ترین لحظات است و هر آن ممکن است با کوچکترین حرکت، نتیجه مسابقه عوض شود که یک دفعه یک حیوان بامزه قدم به زمین بازی می گذارد. فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟

شاید باورتان نشود اما این اتفاقی معمول در بسیاری از کشورها به شمار می رود و سالانه بسیاری از مسابقات به دلیل حضور حیوانات در آنها مختل می شوند. گوزن ها، کانگوروها، سنجاب ها و بسیاری از جانوران دیگر به یکباره وارد زمین های ورزشی می شوند و اتفاقاتی جالب را رقم می زنند. گاهی هم با حرکات بامزه شان توجه حاضران را به خود جلب می کنند و همه از یادشان می رود که اصلا مسابقه ای هم وجود داشته است. ممکن است حتا رقابت متوقف شود و امکان ادامه بازی وجود نداشته باشد. در هر صورت این اتفاق از آن دست وقایعی است که با وجود همه دردسرهایش لبخند را به لب می آورد. 

این کار حیوانات سوژه خوبی به دست عکاسان نیز می دهد تا تصاویری به یادماندنی را به ثبت برسانند و این لحظات بامزه را با مردم سراسر دنیا به اشتراک بگذارند. اگر شما هم دوست دارید که بدانید حضور حیوانات در میادین ورزشی چگونه است، با کارناوال همراه شوید و به تماشای این تصاویر بنشینید. 

مرغان دریایی

1- گربه ای که راهش را گم کرده | 10 جولای 2016

در دقایق حساس بازی بین تیم های پرنیت پنترز (Penrith Panthers) و کرونالا شارکس (Cronulla Sharks) بود که یک گربه سیاه قدم به زمین مسابقه گذاشت. این مسابقه یکی از رقابت های ملی راگبی سیزده نفره بود که در استادیوم پرنیت (Penrith Stadium) سیدنی برگزار شد. راگبی ۱۳ نفره یا راگبی لیگ یک ورزش گروهی است که در یک زمین چمن مستطیل با یک توپ تخم‌مرغی شکل و توسط دو تیم سیزده نفره بازی می‌شود.

گربه در زمین راگبی

Cameron Spencer

2- سگ دونده خوبی است | 31 دسامبر 2005

این تصویر طی مسابقه سنت سیلوستر رود ریس (Saint Silvester Road Race) به ثبت رسیده است. این مسابقه قدیمی ترین مسابقه خیابانی برزیل است.

سگ در مسابقه دو و میدانی

Mauricio Lima

3- کانگورو هم می خواهد گلف بازی کند | 6 دسامبر 2007

مسابقات قهرمانی پی جی ای (PGA) استرالیا نیز از حضور حیوانات در امان نمانده است. این جانور به خوبی توانسته در اجرای این مسابقات در کولوم بیچ (Coolum Beach) استرالیا اخلال ایجاد کند.

کانگورو در زمین گلف

Cameron Spencer

4- حضور یک وشق در بازی های المپیک | 10 فوریه 2010

وَشَق گربه‌سانی با جثه‌ای نیمه‌بزرگ است که در جنگل‌های کوهستانی با تراکم بالای بته و درختچه و علف زندگی می کند.

وشق در المپیک

Gero Breloer

5- همیشه اسکی رو دوست داشتم... | 18 دسامبر 2004

احتمالا این گوزن می داند که نباید وارد مسیر مسابقات جام جهانی اسکی آلپاین اف آی اس (FIS Alpine Ski World Cup) شود. این دوره مسابقات در کشور ایتالیا برگزار شد.

گوزن

Agence Zoom

6- پرنده ای در زمین فوتبال | 28 ژوئن 2017

مسابقه نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌های فیفا (FIFA Confederations Cup) که در کازان روسیه و میان پرتغال و شیلی برگزار می شد یک مهمان ناخوانده داشت. سر و کله پرنده کوچک در زمین بازی پیدا شد و دروازه بان به سوی آن شتافت.

پرنده در زمین فوتبال

Kirill Kudryavtsev

7- وقتی گذر یک راکون به مسابقات بیس بال می افتد | 18 مارس 2009

این فرد سعی می کند این راکون را از پارک ورزش های شارلوت (Charlotte Sports Park) در فلوریدا بیرون ببرد.

راکون

Charles Krupa

8- میشه اینجا استراحت کنم؟ | 4 سپتامبر 2013

نام این جاندار، آخوندک است و راهش به مرکز ملی تنیس بیلی جین کینگ (USTA Billie Jean King National Tennis Center) افتاده که یک مجموعه ورزشی در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا است. البته الان زمان خوبی برای حضور این جاندار نیست چرا که همه در هیجان مسابقه یک چهارم نهایی غرق شده اند.

آخوندک در زمین تنیس

Al Bello

9- فک کنم اشتباهی اومدم! | 31 می 2013

مسابقات قهرمانی یادبود (Memorial Tournament) یکی از رقابت های جذاب در میان گلف بازان است که در کلاب گلف روستای میورفیلد (Muirfield Village Golf Club) در اوهایو برگزار می شود. این گوزن بامزه احتمالا از حساسیت این رقابت ها خبر ندارد و گرنه این طرف ها پیدایش نمی شد.

گوزن در زمین گلف

Andy Lyons

10- وقتشه خودی نشون بدیم! | سال 2011

بوئلتا آ اسپانیا (Vuelta a España) یک تور دوچرخه‌سواری جاده در اسپانیا است که یکی از گرند تورهای دوچرخه‌سواری به شمار می رود. دوچرخه سوار فرانسوی در مسیر این مسابقه به یک باره با این دو گاو رو به رو شد که می دویدند.

گاوها در مسیر دوچرخه سواری

Tim de Waele

11- بذارین منم بازی کنم | 8 اکتبر 2014

گلف بازان حرفه ای هر جور شده خودشان را به مسابقات حرفه ای های پرتغال (Portugal Masters) می رسانند تا خودی نشان دهند اما این سخت پوست سرخ رنگ نمایش آنها را به هم ریخته است.

زمین گلف

Stuart Franklin

12- یک گربه وسط مسابقات گاوبازی | 28 ژانویه 2018

این تصویر در بوگوتا (Bogotá)، پایتخت کلمبیا به ثبت رسیده است.

گربه در مسابقات گاوبازی

Raul Arboleda

13- اومدم یه گشتی بزنم | 25 آوریل 2013

زمین گلف تی پی سی لوئیزیانا (TPC of Louisiana) میزبان اتفاقات جالبی از این دست بوده است. مثالش را هم در این عکس می توانید ببینید.

زمین گلف

Chris Graythen

14- یه حادثه کوچولو قبل از مسابقات بیس بال | 7 می 2017

این تصویر در ورزشگاه کافمن (Kauffman Stadium) در کانزاس سیتی و پیش از مسابقه تیم بیسبال کانزاس‌سیتی رویالز (Kansas City Royals) و کلیولند ابندینز (Cleveland Indians) به ثبت رسیده است.

زنبورها در مسابقات بیس بال

Orlin Wagner

15- سایه مرغان دریایی در رقابت های گلف اسکاتلند | 19 جولای 2015

مرغان دریایی

Phil Noble

16- از کدوم ور برم؟ | 10 مارس 2013

 سوپر لیگ فوتبال سوئیس (Swiss Super League) معتبرترین لیگ فوتبال در کشور سوئیس به شمار می رود و در یکی از مسابقات، میزبان این سمور بامزه شده است.

سمور در مسابقه فوتبال

Pascal Lauener

17- صد دفعه گفتم منم بازی بدین! | 19 فوریه 2009

این کانگورو هم از تماشای مسابقات گلف جانی واکر کلاسیک (Johnnie Walker Classic) در پرثِ (Perth) استرالیا به وجد آمده است.

کانگورو

Ian Walton

18- سفیدشو دوست دارم! | 28 آوریل 2010

وقتی یک زاغی سر از زمین تمرین فوتبال در لندن در می آورد.

زاغی در مسابقه فوتبال

Eddie Keogh

 19- این چه وضع بازیه! | 27 اکتبر 2006

این لانگورهای خاکستری هوس کرده اند نگاهی به تمرین تیم کریکت انگلیس در احمدآباد هند داشته باشند. به نظر می رسد از عملکرد تیم چندان هم راضی نیستند!

میمون ها در مسابقه کریکت

Gurinder Osan

20- باید زودتر از اینجا برم | 6 نوامبر 2016

مسابقات فوتبال لیگ ملی آمریکا در گرین‌بی (Green Bay) با حضور این سنجاب کمی مختل شده است. گرین بی، شهری در ایالت ویسکانسین در ایالات متحده آمریکا است.

مسابقه فوتبال آمریکایی

Mike Roemer

سخن آخر

تصاویری متفاوت از میادین ورزشی را به تماشا نشستیم و حضور حیوانات را در آنها دیدیم.

کدام یک از این تصاویر را بیشتر دوست داشتید؟

آیا تا به حال چنین اتفاقاتی را از نزدیک دیده اید؟

منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.