karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

12 اسفند 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

بحث جاذبه های طبیعی زمین که به میان می آید برخی نام ها به سرعت به ذهن خطور می کنند. آبشار نیاگارا یکی از آنهاست که از پر بازدیدترین جاذبه ها به شمار می رود و سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. سقوط آب از این آبشار به حدی با شکوه و تماشایی است که به سختی می توان از آن چشم برداشت. بد نیست بدانید که این اثر طبیعی مجموعه ای از 3 آبشار است: نقاب عروس (Bridal Veil Falls) و آمریکایی (American Falls) در آمریکا و نیویورک و نعل اسب (Horseshoe) در کانادا.

آب آبشارهای نیاگارا از دریاچه ایری (Erie) می آید و در نهایت به دریاچه انتاریو (Ontario) می ریزد. نیاگارا 53 متر ارتفاع دارد و سرعت بالای جریان آب در آن، شکوهش را چندین برابر می کند. همان گونه که طبیعت در هر فصل چهره ای متفاوت به خود می گیرد، آبشارهای نیاگارا هم در هر فصل جلوه ای متفاوت دارند و یکی از دیدنی ترین چهره های آنها را می توانید به هنگام یخ بندان زمستانی ببینید. بسیاری از گردشگران، این فصل را برای بازدید از نیاگارا انتخاب می کنند تا شاهد قندیل های یخی باشند و از تماشای این جاذبه در تن پوش زمستانی لذت ببرند.

کارناوال می خواهد تصاویری را از روزهای زمستانی نیاگارا برای تان به نمایش درآورد تا شما هم سفری کوتاه و نگاهی گذرا به این جاذبه طبیعی داشته باشید. در کنار ما بمانید و از دیدن این عکس ها لذت ببرید...

آبشار نیاگارا در زمستان

1- نمایی از آبشار نعل اسب

آبشار نیاگارا در زمستان

2- گردشگری در حال ثبت تصویر

آبشار نیاگارا در زمستان

3- ساختمانی یخ زده در کنار آبشار نعل اسب

آبشار نیاگارا در زمستان

4- بازدیدکنندگان از جلوه های زمستانی لذت می برند

آبشار نیاگارا در زمستان

5- نمایی شگفت انگیز از آبشار آمریکایی

آبشار نیاگارا در زمستان

6- زیبایی های اطراف آبشار

آبشار نیاگارا در زمستان

7- عکاسی از زاویه ای متفاوت

آبشار نیاگارا در زمستان

8- پرندگان بر فراز آبشار آمریکایی

آبشار نیاگارا در زمستان

9- تلاش برای ثبت چهره متفاوت طبیعت

آبشار نیاگارا در زمستان

10- آب جاری شده از آبشار آمریکایی

آبشار نیاگارا در زمستان

11- یک شب زمستانی و جذاب

آبشار نیاگارا در زمستان

12- سقوط شکوهمند آب

آبشار نیاگارا در زمستان

13- چشم برداشتن از این همه زیبایی سخت است...

آبشار نیاگارا در زمستان

14- تن پوش زمستانی آبشار

آبشار نیاگارا در زمستان

15- گردشگران، مشغول تماشای نیاگارا

آبشار نیاگارا در زمستان

سخن آخر

هر فصلی زیبایی های خاص خودش را دارد؛ زمستان هم با وجود سرما و یخ بندانش، تماشایی و شکوهمند است و حتا نیاگارا را نیز به شکلی تازه می آراید. 

آیا از دیدن این تصاویر لذت بردید؟

کدام یک را بیشتر دوست داشتید؟

تا به حال این آبشار را از نزدیک دیده اید؟

منتظر دیدگاه ها و تجربه های شما عزیزان هستیم...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

azizi

با سلام خوشبختانه مرداد1396 نیاگارا بودم و از دیدن این آبشار لذت بردم . با دین این عکس زمستانه مشتاق شدم تا در زمشتان سال 97 به نیاگارا بروم . ممنونم از اینکه این عکسهای زیبا را به اشتراک گذاشتید . موفق و پیروز باشید

انتشار:12 اسفند 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.