karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

25 بهمن 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در روزگاران گذشته، مردم با سختی فراوان بار سفر می بستند و راهی سرزمین های دور می شدند تا جلوه های متفاوتی را ببینند و تجربه های تازه ای به دست آورند. مدت ها طول می کشید تا یک نفر از سفر بازگردد و از دیده هایش برای دیگران بگوید تا آنها را در تجربه های تلخ و شیرین سفرش شریک کند. امروزه اوضاع بسیار متفاوت است؛ با وجود هنر عکاسی و افرادی که سرشان برای کشف تازه ها درد می کند، می توان روی مبل راحتی نشست و در عین حال سفری به دورترین نقطه دنیا داشت.

فابیو موسکاتلی (Fabio Moscatelli) یکی از ماجراجویانی‌ست که به نقاط مختلف دنیا سفر می کند و به ثبت تصویر از آنها می پردازد. وی در عین علاقه بی پایانش به ماجراجویی، عکاس خبره ای نیز محسوب می شود و جوایز بسیاری را نیز به دست آورده است. فابیو اهل ایتالیاست و از ۲۵ سالگی در حرفه عکاسی فعالیت می کند. او در ابتدا تنها یک دستیار عکاس در استودیوها و مراسم ها بود اما بعد ها به عکاسی اجتماعی و قومیتی روی آورد و موفق شد در سال ۲۰۱۵ اولین کتاب خود را به چاپ برساند.

وی این بار راهی کشور رومانی شده و در جستجوهایش به منطقه ای به نام مارامورش (Maramureș) رسیده است که شاید تا به حال کمتر کسی نامش را به عنوان یک مقصد ناب شنیده باشد. این عکاس ماجراجو، مارامورش را این گونه توصیف می کند:

به نظر من تنها چند راه برای چشیدن دوباره طعم حقیقی و واقعی زندگی روستایی وجود دارد که یکی از آنها دسترسی به یک ماشین زمان و سفر به صد سال گذشته است و دیگری می تواند تنظیم یک برنامه سفر به منطقه مارامورش در شمال رومانی باشد. در اینجا چهره هایی را می بینید که نور خورشید رنگین شان کرده و دست ها نشانه های کوشش و تلاش بسیار را بر خود دارند. درِ خانه های رنگارنگ روستایی به روی همه باز است و مردم با آغوش باز پذیرای مهمان ها هستند. این سرزمین تا به حال رنگ پیشرفت را به خود ندیده است. اینجا همان جایی‌ست که می توانید در آن شیر تازه دوشیده شده گاو را بخورید یا از تخم مرغ های تازه لذت ببرید. از همه مهم تر فرصت ملاقات با مردمانی ناب را دارید؛ مردمان مارامورش.

کارناوال می خواهد تعدادی از تصاویر این عکاس را با شما به اشتراک بگذارد. با ما باشید و غرق در تماشای این عکس های زیبا شوید...

مردم رومانی

1- یک عکس خانوادگی جذاب

مردم رومانی

2- آماده شدن برای یک روز تازه

مردم رومانی

3- عشقی که پا به پای مان پیر شد

مردم رومانی

4- همزیستی مسالمت آمیز

5- آغوش گرم خانه

مردم رومانی

6- دست نوازشگر

7- سخت مشغول کار

مردم رومانی

8- چهره ای سرشار از مهربانی

9- خطوطی که داستان های زیادی برای گفتن دارند

10- به دور از شهر و همهمه هایش

مردم رمانی

11- چشمانی پر از حرف

مردم رومانی

12- آرام قدم بردار...

مردم رومانی

سخن آخر

روستاها در کشورهای دیگر نیز جاذبه های خاص خود را دارند و شما را با مردمانی ساده و بی پیرایه آشنا می کنند که زندگی را به شکل متفاوت می شناسند.

از سفر تصویری امروز لذت بردید؟

آیا با این منطقه آشنایی داشتید؟

از سایر جاذبه های رومانی چه می دانید؟

دیدگاه ها و تجربه های خود را با ما با اشتراک بگذارید...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.