karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

19 آبان 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

شاید بارها تجربه اش کرده باشید؛ احساس خستگی از زندگی روزمره را می گویم... .

حسی کلافه کننده که بدون شک به سراغ هر انسانی می رود.

وقتی زندگی تان دورن یک دور تکرار بیافتد، آن زمان است که دلتان می خواهد تغییری بزرگ ایجاد کنید. با خودتان فکر می کنید برای یافتن راهی برای خروج از این دور ...

شاید خیلی وقت ها راه حلی جز یک سفر کوتاه و چند روزه و یا استراحت در منزل به ذهنتان خطور کند چرا که نمی توانید و نمی خواهید از متعلقاتتان دست بکشید.

اما عده ای خیلی راحت از همه چیز می گذرند و به دنبال عشق و علاقه ای که دارند می روند؛ مثل یک زوج با نام دیو و دب ( Dave & Deb ).

شاید بهتر باشد از زبان خودشان بشنویم:

ما یک زوج عاشق هستم. نزدیک به 20 سال از زندگی مشترکمان می گذرد. مثل همه ی انسان ها زندگی ساده ای داشتیم تا اینکه همه چیز عوض شد.

دچار روزمرگی شدیم، از زندگی روزانه و تکراری که داشتیم خسته و کلافه شدیم. به دنبال راه حلی برای حل این مشکل بودیم که ایده ی سفر به ذهنمان آمد؛ البته نه یک سفر معمولی و چند روزه...

تصمیم گرفتیم از هر آنچه که داریم دست بکشیم و به دور دنیا برویم؛ سفر کنیم و زیبایی های دنیا را ببینم و کشف کنیم تا شاید برای دیگران هم الهام بخش باشیم و به آن ها بگوییم می توان راحت تر و لذت بخش تر زندگی کرد. سال 2008 بود که به رویایمان جامه ی عمل پوشاندیم و راهی جاده ها شدیم.

نزدیک به 8 سال است که در سفر هستیم از زیبایی هایی که در سرتاسر دنیا وجود دارد، لذت می بریم. حرکتمان و اراده ای که داشتیم باعث شده تا از همین طریق درآمدی را برای ادامه زندگی داشته باشیم؛ با شرکت های مختلف قرار داد می بندیم و در سفرهایمان کارهای تبلیغاتی آن ها را انجام می دهیم و توانسته ایم از همین طریق جوایزی را نیز به دست بیاوریم.

ما یک شعار داریم؛ " ماجراجویی برای همه ". این شعار به این معنی است که برای سفر و ماجراجویی لازم نیست حتما جوان و یا ورزشکار بود. هر کسی می تواند نوعی از ماجراجویی را تجربه کند. تنها اراده لازم است تا سفر را آغاز کنید....

این زوج در طول این 8 سال سفرهای زیادی به اقصی نقاط دنیا داشته اند و در طول سفرهایشان تصاویر نابی را نیز به ثبت رسانده اند. آن ها با به اشتراک گذاری این تصاویر قصد دارند تا این زیبایی ها را به همه نشان دهند و آن ها را در لذت سفرشان با خود سهیم کنند.

همراه کارناوال و همسفر با این زوج به ایرلند بیایید تا تصاویر سفرشان به ایرلند را ببینیم، لذت ببریم و با زیبایی های مسحور کننده ی این کشور اروپایی آشنا شویم.

زیبایی های ایرلند

1) طلوع آفتاب در کوهستان اِریگال

دیدنی های ایرلند

2) تصویری زیبا از غروب آفتاب در اقیانوس اطلاس و فانوس دریایی فَند

زیبایی های ایرلند

3) پل معروف Ha'Penny در دوبلین، ایرلند

دیدنی های ایرلند

4) تصویری زیبا از کوهستان توِلو بن و مناطق اطراف آن

زیبایی های ایرلند

5) شبه جزیره هورن

دیدنی های ایرلند

6) غروب خورشید در قلعه ی اِسک در ایرلند

زیبایی ها و دیدنی های ایسلند

7) خرابه هایی از مکان دیدنی تاریخی در جزیره آران، ایرلند

دیدنی های ایرلند

8) تصویری زیبا و کمی وهم آور از اقیانوس اطلس

دیدنی های ایرلند

9) صخره ی موهر، از معروف ترین جاذبه های گردشگری ایرلند

صخره موهر ایرلند

10) اسب سواری در شبه جزیره دینگل در ایرلند

دیدنی های ایرلند

11) قایق ماهیگیری رها شده در سواحل اقیانوس اطلس

دیدنی های ایرلند

12) روستای بندر مگی در ایرلند

دیدنی های ایرلند

13) در ایرلند زیبایی ها تمامی ندارند

زیبایی های ایرلند

14) طلوع خورشید در ایرلند

دیدنی های ایرلند

15) در امتداد سواحل اقیانوس اطلس در ایرلند

دیدنی های ایرلند

16) زیبایی های شهرستان کورک در ایرلند

دیدنی های ایرلند

17) کلیسا کایلمور در ایرلند

دیدنی های ایرلند

18) زیبایی های شهر کوچک دانیگول در ایرلند

زیبایی های ایرلند

18) جاده ها هم در ایرلند به سمت زیبایی می روند...

دیدنی های ایرلند

سخن آخر

نظرتان در مورد این تصاویر چیست؟

آیا تا به حال به ایرلند سفر کرده اید؟

تجربیات خود را ما به اشتراک بگذارید

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.