karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

27 مرداد 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

آنچه که این دنیا را از سایر سیاره های دیگر متفاوت جلوه می دهد، این است که هر گوشه اش به رنگی تازه آراسته شده و شاهکاری متفاوت در آن خودنمایی می کند. نقاش طبیعت، هنرمندانه، قدم به قدم این کره خاکی را به وجود جلوه ای تازه مزین کرده و اثری خارق العاده را پیش رویمان قرار داده است.

یکی از شاهکارهای خلقت، کوهستان ها هستند که به عنوان نمادی از استواری و ثابت قدمی از آنها یاد می شود و دنیایی متفاوت را در خود دارند؛ دنیایی که سایمون راپل (Simon Roppel) را به سوی خود کشانده و وسوسه ی ثبت گوشه گوشه ی آن را به جانش انداخته است. وی که یک عکاس سوئیسی است، در یک دهکده زندگی می کند و در کارنامه ی هنری اش، کسب جایزه ی بسیار معتبری را برای عکس هایی که از کوهستان به ثبت رسانده، دارد. او عکاسی را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرده و و از آن زمان به بعد شوق و اشتیاقش روز به روز برای عکاسی از طبیعت بیشتر و بیشتر شده است. 

آمریکای غربی، کانادا، گرین لند، لوفوتن نروژ و کوهستان های آرام نیوزیلند مکان هایی است که او علاقه وافری به عکاسی از مناظرشان دارد. سایمون عاشق مناطق دورافتاده است و سعی می کند در هنگام عکاسی با طبیعت یکی شود. او علاقه اش به این مکان ها را این گونه شرح می دهد:

 مکان های توریستی را دوست ندارم، شیفته ی خلوت طبیعت هستم. آیا چیزی در دنیا بهتر از این وجود دارد که در مکانی باشی که تا کیلومترها انسانی دور و برت نباشد و شاهد مناظر متحیر کننده ای باشی که هیچ کس تا کنون آنها را ندیده است؟ 

در ادامه همراه کارناوال باشید تا دنیای متفاوت کوهستان ها را از لنز دوربین سایمون به تماشا بنشینیم...

عکس کوهستان

1- آینه ای برای آسمان | کوه های راکی، کانادا

کوه های راکی کانادا

2- خروج از تاریکی | یخچال آلیتچ، سوییس

یخچال آلیتچ

3- نمایشی شکوهمند | کوه های راکی، کانادا

کوه های راکی کانادا

4- غرق در سیاهی | ماترهون، مرز سوییس و ایتالیا

ماترهون

5- جایی برای آرامش | کوه های راکی، کانادا

کوه های راکی

6- رویای کوهستان | پارک ملی یوسیمیتی، آمریکا

پارک ملی یوسیمیتی

7- ناب ترین لحظه | مجمع‌الجزایر لوفوتن، نروژ

مجمع‌الجزایر لوفوتن

8- زیبای وهم انگیز | کوه های راکی، کانادا

کوه های راکی کانادا

9- رها و استوار | کوه های راکی، کانادا

کوه های راکی کانادا

10- عاشقانه کوه و خورشید | ماترهون، مرز ایتالیا و سوییس

ماترهون

11- به لطافت گل، به استواری کوه | ماترهون، مرز ایتالیا و سوییس

ماترهون

12- آبدره ای تماشایی | مجمع‌الجزایر لوفوتن، نروژ

آبدره شاخابه ای باریک و عمیق از دریا است که در خشکی پیش روی کرده باشد.

لوفوتن

13- حرکت آهسته! | نروژ

طبیعت نروژ

14- انجماد | کوه های راکی، کانادا

کوه های راکی کانادا

سخن آخر

تماشای تصاویر زیبا از طبیعت، جلوه های زیبا و کمتر دیده شده ی آن را پیش روی ما قرار می دهد. این تصاویر تنها گوشه ای از عظمت و زیبایی کوهستان ها را به تصویر کشیده اند و هنوز نادیده های بسیاری از این طبیعت بکر وجود دارد.

از تماشای این تصاویر خارق العاده لذت بردید؟

آیا تا به حال تصویری این چنینی از کوهستان ها ثبت کرده اید؟

نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منتظر دیدگاه های شما خوبان هستیم...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.