karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

12 خرداد 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

فصل ها یکی پس از دیگری می آیند و می روند؛ یکی با خود حریری رنگارنگ به همراه می آورد و پاییز را رقم می زند و دیگری لباسی چون عروس به تن می کند و زمستان را شکل می دهد. اما لباس بهار را چطور توصیف کنیم؟ مگر می شود رنگ و زیبایی بهار را در کلمات گنجاند و وصف کرد!!! بهار شاید زیباترین فصل باشد؛ فصلی که زندگی دوباره زمین را نوید می دهد و هر چه زیبایی است را پیش چشم انسان ریف می کند. 
شاید کلمات نتوانند در وصف زیباییهای این فصل حق مطلب را ادا کنند اما تصاویر به خوبی از پس این کار سنگین برخواهند آمد...
کوله باری سبک فراهم کنید و تنها چند دقیقه ای به ذهنتان فرصت رویاپردازی بدهید، دست در دست کارناوال بگذارید و به شمال ایران و شهر رامسر بیایید. می خواهیم تصاویری از فصل بهار این شهر را با هم به تماشا بنشینیم که رنگ و بویی از بهشت دارند، آن قدر زیبا  هستند که تو را با خود به رویایی شیرین می برند.
در ادامه همسفر با کارناوال زیبایی های فصل بهار رامسر را از لنز دوربین یکی از عکاسان خوش ذوق ایرانی با نام منوچهر خان رمکی به تماشا بنشینید و لذت ببرید از این همه شگفتی که درکنارمان هستند اما شاید کمتر به آن ها توجه کرده ایم...
کارناوال را در سفری بهشت گون به رامسر همراهی کنید...

طبیعت رامسر

1- تصویری از طبیعت بهاری در ارتفاعات رامسر

طبیعت بهاری رامسر

2- ییلاق های گیلان در بهار همچون بهشتی بر روی زمین هستند

طبیعت بهاری رامسر

3- چشم اندازی زیبا از شهر رامسر در تاریکی شب

طبیعت بهاری رامسر

4- ییلاق مازیچال در اولین روزهای بهار هنوز لباسی پاییزی به تن دارد

ییلاق مازیچال در فصل بهار

5- شهرهای اطراف هم در زیبایی دست کمی از رامسر ندارند...

طبیعت زیبای شهر تنکابن

طبیعت بهاری تنکابن

6- ساحل زیبای رامسر همیشه دیدنی است

ساحل زیبای رامسر

7- تن پوشی زیبا بر تن طبیعت رامسر

طبیعت بهاری رامسر

طبیعت بهاری رامسر

8- طبیعت زیبای روستای جواهرده

روستای جواهرده رامسر

روستای جواهرده رامسر

9- جواهرده زیر سایه ای از ابرها

جواهرده رامسر

10- و اما اثری که ما از خود در طبیعت به جای می گذاریم...

کاش کمی با این طبیعت مهربان تر باشیم...

طبیعت رامسر

سخن آخر

آیا تا به حال به رامسر سفر کرده اید؟
طبیعت بهاری این شهر را تا به حال از نزدیک لمس کرده اید؟
نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

4 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سلام کارهاتون خیلی عالیه تا کنون از نزدیک ندیدم ولی عکسها ی شما بیانگر زیبایی فوق العاده رامسر است براتون آرزوی موفقیت دارم

انتشار:21 آذر 1400

آیا این دیدگاه مفید بود؟

م.الف.م

سلام.
عکسهای بسیار زیبایی بود.رامسری هستم و اینجا زندگی می کنم.
علاوه بر زباله که یکی از حسرتهای زندگیم سامان دادن به پسماند برای کل کشور زیبامون هست که امیدوارم به عمر ما قد بده و اون روز رو ببینم ؛ رشد روز افزون آپارتمانهای چند طبقه در این محیط سرسبزه که هیچ سنخیتی با آرامش و آسایش ساکنان و مسافران رامسر نداره.تاثیر ظاهری بدش که بماند... .
کاش داشته هامون رو بیشتر قدر میدونستیم.
عکاستون هم زحمت زیادی برای گرفتن این عکسها باید کشیده باشه.خسته نباشید میگم.
یاحق

انتشار:20 خرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

مرتضی

سلام وتاسف از  عمل مسئولین بهداشت محیط واداره حفاظت از جنگلها ومراتع که دریغ از لحظاتی تبلیغ در صدا وسیما در جهت معرفی مضرات ریختن اشغال در جنگلها  و همچنین اختصاص مبلغ ناچیزی از بودجه خود جهت نصب زباله دان های بایسته در مکانهای پرتردد و نظارت بر سرکشی روزانه حتی هفته ای  به ان وجمع اوری مرتب انها

انتشار:14 خرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.