karnaval.ir

پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

16 شهریور 1401

به روز رسانی

16 شهریور 1401

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از ممنوعیت اجرای تور به دژ تاریخی قلعه‌رودخان خبر داد.

به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، ولی جهانی چهار‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت؛ «با توجه به ورود حجم بالای خودرو و کثرت گردشگران و تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی و پذیرایی و کنترل پسماند زباله در مسیر منطقه مذکور از دفاتر، شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری درخواست داریم تا از برنامه‌ریزی و حضور در منطقه تاریخی قلعه‌رودخان در تاریخ‌های هفدهم و هجدهم ماه جاری خودداری کنند.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان در ادامه گفت: «یکی از وظایف ذاتی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حفظ بناها و جاذبه‌های گردشگری به‌عنوان اموال بیت‌المال بوده و استفاده بیش از ظرفیت از سایت‌های تاریخی و مناطق گردشگری می‌تواند ضربات جبران ناپذیری به جاذبه‌های ملموس تاریخی و طبیعی استان وارد کند.»

جهانی در پایان اذعان کرد: «در تعطیلات پایان هفته از ورود تورهای گردشگری به منطقه مذکور جلوگیری به‌عمل خواهد آمد و در صورت مساعد بودن شرایط از هفته‌های آینده میزبان گردشگران خواهیم بود.»

منبع: خبرگزاری میراث آریا

قلعه رودخان

Seyyed Mosleh Pirkhazraeian

جدیدترین خبرهای گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

قدم در راهی گذاشتم که در آغاز برایم مبهم بود، اما حالا جذاب است. انگیزه، امید و عشق موجب شد تا از سختی‌های این راه ترسی به خود راه ندهم، خستگی جسمم را با طراوت و شادابی روحم تسکین دهم و با قدرت بیشتر و

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.