karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

31 تیر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

 من و خانواده ام بار سفر بستیم و سفری 7 روزه را به رومانی آغاز کردیم...

 این را آندرا سوسیک که یک عکاس است می گوید.

او داستان سفر 7 روزه ی خود به همراه خانواده اش به رومانی را این گونه بازگو می کند:

سفری به رومانی داشتیم البته در این #سفر به هیچ وجه احساس یک گردشگر خارجی را نداشتیم بلکه خود را از مردمان محلی رومانی می دیدیم ، آن هم به دلیل این بود که آن قدر در این مقصد راحت بودیم و آرامش داشتیم که انگار در خانه ی خودمان هستیم.

در زیبایی ها و طبیعت رومانی کاووش کردیم ، عادات همیشگی را کنار گذاشتیم و سعی کردیم کمی هیجان و ماجراجویی را چاشنی سفرمان کنیم.

به طبیعت زیبای رومانی و مزارع کلزای شهرهای اطراف رفتیم ، به بازدید از معدن نمک توردا و اعماق ترانسیلوانیا رفتیم و غروب را در حالی پشت سر گذاشتیم که آرامش زیبای دلتای دانوب را نظاره می کردیم.

در طول این سفر و در کنار لذت بردن از زیبایی ها و آشنا شدن با مردمان محلی و فرهنگ آن ها ، از لحظات زیبایمان هم عکاسی کردیم ، تصاویری که برگزیده ی آن ها را در ادامه خواهید دید.

همراه با کارناوال و همسفر با آندرا سوسیک به #رومانی سفر کنیم و ما هم از این زیبایی ها لذت ببریم و کمی با طبیعت مقصد آشنا شویم.

همراهمان باشید.

 

 1 ) تپه زیبا ترانسیلوانیا

رومانی

2 ) کلیسا های چوبی برسنا

رومانی

3 ) خانه سنتی در ترانسیلوانیا

رومانی

4 ) راه آهن دره واسر 

رومانی

5 ) معدن نمک توردا

با این معدن نمک بیشتر آشنا شوید : معدن تاریخی سالینا توردا 

رومانی

6 ) چوپان با گوسفندهای خود در اطراف تپه های ترانسیلوانیا

رومانی

7 ) مزرعه کلزا در شهر سیگیشوآرا رومانی

رومانی

8 ) قلعه شهر فگره

رومانی

9 ) گورستان شهر ساپانتا

رومانی

10 ) منطقه ای زیبا در نزدیکی شهر براشوو

رومانی

11 ) دریاچه Bâlea

رومانی

12 ) دریاچه Bolboci 

رومانی

13 ) مجسمه ابوالهول رومانی

رومانی

14 ) شهر زیبای بخارست

رومانی

15 ) دریای سیاه

رومانی

16 ) دلتای دانوب در غروب آفتاب

رومانی

سخن آخر

نظرتان در مورد این تصاویر چیست ؟

آیا تا به حال به رومانی سفر کردید؟

نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.