karnaval.ir

پدرام ادیب

انتشار

18 فروردین 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

از زبان عکاس استرونا آناتول 

من به طور خود خواسته یک ماه را در #تاتزانیا گذراندم ، و فرصت این را داشتم تا از طریق یک تور سافاری در پارک ملی سرنگتی و انگورونگورو به گردش بپردازم و از طبیعت اطراف لذت ببرم .

دموکراسی فقط یک سیستم سیاسی است تو می توانی آزادی واقعی را در جایی پیدا کنی که هیچ انسانی نیست .

هزاران کلیومتر ساوانا (نوعی علفزار ) تو و شیر ها ، زرافه ها ، گورخر ها و دیگر حیوانات شما را به راحتی از بین خواهند برد و خواهیم دریافت که انسان در خارج از دنیایی که انسان ها ساخته اند کاملا ضعیف و بی دفاع است .

زمانی که ماشین درون گل و لای گیر کرد و از ماشین پیاده شدید تا کاری انجام دهید در این زمان است که حیوانات وحشی به سراغتان می آیند ، بسیار جالب است زمانی که شما در ماشین هستید هیچ #حیوان وحشی به شما توجه نمی کند وای به حال زمانی که از ماشین خارج شوید ....

در این سفر من #قبیله ماسایی را هم ملاقات کردم و با فرهنگ و آداب و رسم این مردم آشنا شدم

اگر بهشت وجود داشته باشد تکه ای از آن را در آسمان تانزانیا می توان دید ، آسمان این منطقه بسیار متفاوت و حیرت برانگیز است و خواهی فهمید که دنیا بسیار زیبا تر از آن چیزی است که تصور می کردیم .

شب فرا می رسد و تو درون یک چادر بی حفاظ خوابیده ای زمانی که شیر ها بیدار هستند باور کنید که این موقعیت بسیار هیجان انگیز تر از دیدن کانال نشنال جئوگرافیک است .

عکس هایی که در ادامه می بینیم سفر 3 روزه من در یک تور سافاری است که پر از احساس خوب و آزادی است .

همراه کارناوال باشید .

 

1) هجوم ابر ها بر آسمان صاف و آبی دشت 

هجوم ابر

2) یک عکس دسته جمعی از افراد قبیله

عکس دسته جمعی قبیله

3) سر به فلک کشیده !

درختان سر به فلک کشیده

4) مهم نیست سفید باشی یا سیاه ، مهم زیست است .

گله گورخر ها

5) آسمان تیره 

ابر های تیره

6) استراحت ظهر هنگام گله شیر ها زیر نور خورشید 

گله شیر ها

7) برداشت آزاد ... 

زرافه

8) یک خانواده دوست داشتنی از فیل ها

فیل ها

9) پرواز به سوی آسمان 

پرواز

10) پله های رنگین کمان مسیر رسیدن به دل ابرها

رنگین کمان

11) تک درختی در میان هجوم دشت

تک درخت دشت

12) طبیعت به زانو در آمده ، سنگ هم جلودار شیر ها نبود .

شیر ها

13) یک شات هیجان انگیز از پلنگ

پلنگ

14) گستردگی دشت ...

دشت

15) لبخند روی لبان بومیان ، این دوستی زیباست .

بومیان تانزانیا

16) یک عکس یک نفره !

عکس تکی

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید ، خوشحال خواهیم شد تصاویر و یا سوژه های خودتان از حیوانات را با ما به اشتراک بگذارید .

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.